Hozzászólás: Áder is szalonképtelen lehet Izraelben http://nepszava.com/2012/07/magyarorszag/kover-utan-ader-is-szalonkeptelen-lehet-izraelben.html Amerikai.com Blogs Mon, 14 Apr 2014 22:15:07 +0000 http://wordpress.org/?v=2.9.2 hourly 1 voisine http://nepszava.com/2012/07/magyarorszag/kover-utan-ader-is-szalonkeptelen-lehet-izraelben.html/comment-page-2#comment-194959 voisine Fri, 06 Jul 2012 12:29:33 +0000 http://nepszava.com/?p=107352#comment-194959 Raszputyin, engem nem kell győzködni, mert: Raszputyin mondta: “akkor Áder a Kossuth téren, mint a parlament alelnöke az éppen regnáló kormány nevében és mellett szónokolt „ kedd 10:32 “ Áder mint parlamenti alelnök soha nem a kormányt képviselte szerda 18:39 ----- Voisine mondta: 18:52 Raszputyinnak 46/1994. (IX..30.) ogy-i határozat 19.§.(2) a pont. -most ideírom szó szerint: “ (2) Az Országgyűlés elnöke az (1) bekezdésben meghatározott feladatai körében a) képviseli az Országgyűlést más állami szervekkel, illetve társadalmi és egyéb szervezetekkel való kapcsolatban; Szerda 23:16 “ AZ ORSZÁGGYŰLÉS ELNÖKE KÉPVISELI AZ ORSZÁGGYÜLÉST más állami szervekkel……..való kapcsolattartásban. Az alelnöke sem képvisel(het)mást --------- ??? Nem értem a problémádat. --------- Valamikor a múlt héten tényleg tettem fel egy olyan kérdést (hangsúlyozom kérdést!), hogy 2008-ban ki volt kormányon? de ezzel a kérdéssel megelőlegeztem a bizalmat, hogy itt mindenki számára nyilvánvaló, hogy a többségben( kormányon) levő parlamenti párt adja a parlament elnökét, az ellenzéki pártok alelnököket delegálnak, valamint azt, hogy mikor-milyen körülmények között számítanak egy rendezvényen, demonstráción az országgyűlés alelnökének. ---------- Sajnos nem ismernek határokat, nem tanúsítanak önmérsékletet, lásd, az Opera házi tüntetésen, vagy a jobbik demonstráció a Szabadság téren feltűnnek olyan emberek a saját pártjuk színeiben,vagy akár az általad felhozott Kossuth téri szónoklata Á.J-nak...vagy Kövér- akik a parlamentben elnöki/alelnöki tisztséget töltenek be. ------- Ha azt képviseled,( én azt) hogy egy parlament elnöke/alelnöke a parlamentet képviseli, akkor amikor a rendezvényre őt abban a minőségében delegálták, nem értem mi a problémád? --- Na, én is léptem, részemről ez volt ebben a témában az utolsó hsz. Raszputyin,
engem nem kell győzködni, mert:
Raszputyin mondta:
“akkor Áder a Kossuth téren, mint a parlament alelnöke az éppen regnáló kormány nevében és mellett szónokolt „ kedd 10:32
“ Áder mint parlamenti alelnök soha nem a kormányt képviselte szerda 18:39
—–
Voisine mondta:

18:52
Raszputyinnak
46/1994. (IX..30.) ogy-i határozat 19.§.(2) a pont.
-most ideírom szó szerint:
“ (2) Az Országgyűlés elnöke az (1) bekezdésben meghatározott feladatai körében
a) képviseli az Országgyűlést más állami szervekkel, illetve társadalmi és egyéb szervezetekkel való kapcsolatban;
Szerda 23:16
“ AZ ORSZÁGGYŰLÉS ELNÖKE KÉPVISELI AZ ORSZÁGGYÜLÉST más állami szervekkel……..való kapcsolattartásban.
Az alelnöke sem képvisel(het)mást

———
???
Nem értem a problémádat.
———
Valamikor a múlt héten tényleg tettem fel egy olyan kérdést (hangsúlyozom kérdést!), hogy 2008-ban ki volt kormányon? de ezzel a kérdéssel megelőlegeztem a bizalmat, hogy itt mindenki számára nyilvánvaló, hogy a többségben( kormányon) levő parlamenti párt adja a parlament elnökét, az ellenzéki pártok alelnököket delegálnak, valamint azt, hogy mikor-milyen körülmények között számítanak egy rendezvényen, demonstráción az országgyűlés alelnökének.
———-
Sajnos nem ismernek határokat, nem tanúsítanak önmérsékletet, lásd, az Opera házi tüntetésen, vagy a jobbik demonstráció a Szabadság téren feltűnnek olyan emberek a saját pártjuk színeiben,vagy akár az általad felhozott Kossuth téri szónoklata Á.J-nak…vagy Kövér- akik a parlamentben elnöki/alelnöki tisztséget töltenek be.
——-
Ha azt képviseled,( én azt) hogy egy parlament elnöke/alelnöke a parlamentet képviseli, akkor amikor a rendezvényre őt abban a minőségében delegálták, nem értem mi a problémád?

Na, én is léptem, részemről ez volt ebben a témában az utolsó hsz.

]]>
Raszputyin http://nepszava.com/2012/07/magyarorszag/kover-utan-ader-is-szalonkeptelen-lehet-izraelben.html/comment-page-2#comment-194953 Raszputyin Fri, 06 Jul 2012 11:47:22 +0000 http://nepszava.com/?p=107352#comment-194953 Csak azt akartam írni, lehet bonyolultan, hogy Áder mikor alelnöke volt a parlamentnek, több olyan rendezvényen is részt vett, mint fidesz vezér, lásd Wass szoboravató, kossuth téri tüntetések, ahol nem a kormányt képviselte (akkor szocialista-liberális) hanem a pártját. A parlament elnöke és alelnökei soha nem képviselik, képviselhetik a mindenkori kormányt, csak és kizárólag a parlamentet, amelyben képviseltetik magukat a jobb és baloldali pártok (nem a kormány!) egyaránt. Ezt nem szabad összekeverni. Te összemosod. Szerinted, Áder mikor ellenzéki politikusként alelnöke volt a parlamentnek, akkor a kormányt képviselte. Ez hülyeség és helytelen. Itt is kurva meleg van és ezért abba hagyom, nem győzködlek. Csak azt akartam írni, lehet bonyolultan, hogy Áder mikor alelnöke volt a parlamentnek, több olyan rendezvényen is részt vett, mint fidesz vezér, lásd Wass szoboravató, kossuth téri tüntetések, ahol nem a kormányt képviselte (akkor szocialista-liberális) hanem a pártját. A parlament elnöke és alelnökei soha nem képviselik, képviselhetik a mindenkori kormányt, csak és kizárólag a parlamentet, amelyben képviseltetik magukat a jobb és baloldali pártok (nem a kormány!) egyaránt. Ezt nem szabad összekeverni. Te összemosod. Szerinted, Áder mikor ellenzéki politikusként alelnöke volt a parlamentnek, akkor a kormányt képviselte. Ez hülyeség és helytelen.
Itt is kurva meleg van és ezért abba hagyom, nem győzködlek.

]]>
voisine http://nepszava.com/2012/07/magyarorszag/kover-utan-ader-is-szalonkeptelen-lehet-izraelben.html/comment-page-2#comment-194947 voisine Fri, 06 Jul 2012 11:07:59 +0000 http://nepszava.com/?p=107352#comment-194947 gets:-) Raszputyin 10:32 Nálatok is jó meleg lehet, ahogy gets is írta, mert amit írtál abból az tűnik ki, hogy a szocialista többségű parlament elnöke rögtön-iziben összehívott egy alelnöki munkaértekezletet 2006.október 7(?)-én és kiküldte Ádert a Kossuth térre, hogy ott arról szónokoljon, hogy fel fogják a miniszterelnököt jelenteni....mert csak imigyen lehetett volna ott alelnöki minőségében.... jesszusom ! ne haragudj, ez röhej :-)))...el is megyek röhögni a fürdőkádba....:-)... Javaslom: http://ts1.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=5002160035726452&id=fd100733efa0eea4bfb357ee92b8cb95 gets:-)
Raszputyin 10:32
Nálatok is jó meleg lehet, ahogy gets is írta, mert amit írtál abból az tűnik ki, hogy a szocialista többségű parlament elnöke rögtön-iziben összehívott egy alelnöki munkaértekezletet 2006.október 7(?)-én és kiküldte Ádert a Kossuth térre, hogy ott arról szónokoljon, hogy fel fogják a miniszterelnököt jelenteni….mert csak imigyen lehetett volna ott alelnöki minőségében…. jesszusom !
ne haragudj, ez röhej :-)))…el is megyek röhögni a fürdőkádba….:-)…
Javaslom:
http://ts1.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=5002160035726452&id=fd100733efa0eea4bfb357ee92b8cb95

]]>
gets http://nepszava.com/2012/07/magyarorszag/kover-utan-ader-is-szalonkeptelen-lehet-izraelben.html/comment-page-2#comment-194942 gets Fri, 06 Jul 2012 10:44:33 +0000 http://nepszava.com/?p=107352#comment-194942 voisine 2012. július 6. péntek 12:33 Tényleg meleg van itt is +33 C° a lakásban, ezért belegabalyodtam a "Én a 60 % holnap nem mennék el szavazni senkire táborát szegényítem" fordulatod értelmezésébe - help me please! voisine
2012. július 6. péntek
12:33
Tényleg meleg van itt is +33 C° a lakásban, ezért belegabalyodtam a “Én a 60 % holnap nem mennék el szavazni senkire táborát szegényítem” fordulatod értelmezésébe – help me please!

]]>
voisine http://nepszava.com/2012/07/magyarorszag/kover-utan-ader-is-szalonkeptelen-lehet-izraelben.html/comment-page-2#comment-194939 voisine Fri, 06 Jul 2012 10:33:38 +0000 http://nepszava.com/?p=107352#comment-194939 bocsánat, nálunk nagyon meleg van, nem tudom miért kevertem ide, hogy: Áder János 1996-ban nem volt a Magyar Köztársaság Parlamentjének alelnöke, mert ezt a funkciót 1997-1998 között töltötte be. bocsánat, nálunk nagyon meleg van, nem tudom miért kevertem ide, hogy:
Áder János 1996-ban nem volt a Magyar Köztársaság Parlamentjének alelnöke, mert ezt a funkciót 1997-1998 között töltötte be.

]]>
voisine http://nepszava.com/2012/07/magyarorszag/kover-utan-ader-is-szalonkeptelen-lehet-izraelben.html/comment-page-2#comment-194938 voisine Fri, 06 Jul 2012 10:27:31 +0000 http://nepszava.com/?p=107352#comment-194938 Kedves Raszputyin, Én a 60 % holnap nem mennék el szavazni senkire táborát szegényítem, igazán azért látogatom ezt a főrumot is, hogy számomra egyébként szimpatikus párt vezetőjének nyáján keresztül tudjam magamat kilendíteni ebből az igen ciki helyzetből, de legyen ez én egyéni szociális problémám. Sajnos nem megy....:-(( Áder János 1996-ban nem volt a Magyar Köztársaság Parlamentjének alelnöke, mert ezt a funkciót 1997-1998 között töltötte be. Ami meg a delegált alelnökök társadalmi megjelenését illeti, akkor vannak egy-egy társadalmi eseményen jelen a parlament alelnökeként, ha oda az országgyűlés elnöke által tartott alelnöki munkaértekezleten oda őt delegálják/küldik/beosztják vagy nem tudom mi a megfelelő terminológia erre. 2008-ban amikor a Magyar Köztárság Parlamentjének alelnöke Debrecenben avató beszédet mondott a szoboravatáson, akkor ő ott a Magyar Köztársaság Parlamentjét képviselte. Vannak rendezvények ahol az alelnökök magánemberként, vagy esetleg a saját párt színeiben tűnnek fel, például az Opera ház előtti tüntetésen, vagy a Szabadság téri külképviselet előtti tüntetésen,- (magánvéleményem szerint nem tanúsítva kellő önmérsékletet megjelenésükkel.) * A demokrácia meg ott lett elbontva, amikor a Parlament előtti orbán és csapata kordonbontók ellen ott helyben, iziben,- nem lépett fel a rendőrség, pedig ezt megtehette volna. Maradok továbbra is politikai árva, tisztelettel: voisine Kedves Raszputyin,
Én a 60 % holnap nem mennék el szavazni senkire táborát szegényítem, igazán azért látogatom ezt a főrumot is, hogy számomra egyébként szimpatikus párt vezetőjének nyáján keresztül tudjam magamat kilendíteni ebből az igen ciki helyzetből, de legyen ez én egyéni szociális problémám.
Sajnos nem megy….:-((
Áder János 1996-ban nem volt a Magyar Köztársaság Parlamentjének alelnöke, mert ezt a funkciót 1997-1998 között töltötte be.
Ami meg a delegált alelnökök társadalmi megjelenését illeti, akkor vannak egy-egy társadalmi eseményen jelen a parlament alelnökeként, ha oda az országgyűlés elnöke által tartott alelnöki munkaértekezleten oda őt delegálják/küldik/beosztják vagy nem tudom mi a megfelelő terminológia erre.
2008-ban amikor a Magyar Köztárság Parlamentjének alelnöke Debrecenben avató beszédet mondott a szoboravatáson, akkor ő ott a Magyar Köztársaság Parlamentjét képviselte.
Vannak rendezvények ahol az alelnökök magánemberként, vagy esetleg a saját párt színeiben tűnnek fel, például az Opera ház előtti tüntetésen, vagy a Szabadság téri külképviselet előtti tüntetésen,- (magánvéleményem szerint nem tanúsítva kellő önmérsékletet megjelenésükkel.)
*
A demokrácia meg ott lett elbontva, amikor a Parlament előtti orbán és csapata kordonbontók ellen ott helyben, iziben,- nem lépett fel a rendőrség, pedig ezt megtehette volna.

Maradok továbbra is politikai árva, tisztelettel:
voisine

]]>
Raszputyin http://nepszava.com/2012/07/magyarorszag/kover-utan-ader-is-szalonkeptelen-lehet-izraelben.html/comment-page-2#comment-194916 Raszputyin Fri, 06 Jul 2012 08:32:46 +0000 http://nepszava.com/?p=107352#comment-194916 voisine: igen igazad van. 2006 után, mikor OV meghirdette a Kossuth téren a tüntetéseket, azért, hogy elzavarják a kormányt, és minden nap egy fidesz vezető mondott lelkesítő-uszító beszédet, akkor Áder a Kossuth téren, mint a parlament alelnöke az éppen regnáló kormány nevében és mellett szónokolt. voisine: igen igazad van. 2006 után, mikor OV meghirdette a Kossuth téren a tüntetéseket, azért, hogy elzavarják a kormányt, és minden nap egy fidesz vezető mondott lelkesítő-uszító beszédet, akkor Áder a Kossuth téren, mint a parlament alelnöke az éppen regnáló kormány nevében és mellett szónokolt.

]]>
girbegurba http://nepszava.com/2012/07/magyarorszag/kover-utan-ader-is-szalonkeptelen-lehet-izraelben.html/comment-page-2#comment-194593 girbegurba Thu, 05 Jul 2012 04:44:14 +0000 http://nepszava.com/?p=107352#comment-194593 "Áder is szalonképtelen lehet Izraelben" LEHET? Csak LEHET?! “Áder is szalonképtelen lehet Izraelben”
LEHET? Csak LEHET?!

]]>
DENIEL200045 http://nepszava.com/2012/07/magyarorszag/kover-utan-ader-is-szalonkeptelen-lehet-izraelben.html/comment-page-2#comment-194564 DENIEL200045 Wed, 04 Jul 2012 21:51:13 +0000 http://nepszava.com/?p=107352#comment-194564 Hiszem időben felébrednek most is mielőtt oda érne! Hiszem időben felébrednek most is mielőtt oda érne!

]]>
voisine http://nepszava.com/2012/07/magyarorszag/kover-utan-ader-is-szalonkeptelen-lehet-izraelben.html/comment-page-2#comment-194559 voisine Wed, 04 Jul 2012 21:16:06 +0000 http://nepszava.com/?p=107352#comment-194559 @Raszputyin Igazán nem értem a problémát, mert valamikor délután betettem a házszabályt, ami leírja, most nem fogom szószerint, hogy AZ ORSZÁGGYŰLÉS ELNÖKE KÉPVISELI AZ ORSZÁGGYÜLÉST más állami szervekkel........való kapcsolattartásban. Az alelnöke sem képvisel(het)mást. Sőt, ha elolvasod a házszabályt benne van, hogy munkája során nem képviselhet pártpolitikai érdekeket, "függetlennek"kell maradnia. * @Raszputyin
Igazán nem értem a problémát, mert valamikor délután betettem a házszabályt, ami leírja, most nem fogom szószerint, hogy AZ ORSZÁGGYŰLÉS ELNÖKE KÉPVISELI AZ ORSZÁGGYÜLÉST más állami szervekkel……..való kapcsolattartásban.
Az alelnöke sem képvisel(het)mást.
Sőt, ha elolvasod a házszabályt benne van, hogy munkája során nem képviselhet pártpolitikai érdekeket, “függetlennek”kell maradnia.
*

]]>