Hozzászólás: Amerika tart a szíriai vegyi fegyverek hurcolászásától http://nepszava.com/2012/07/amerika/amerika-tart-a-sziriai-vegyi-fegyverek-hurcolaszasatol.html Amerikai.com Blogs Mon, 14 Apr 2014 22:15:07 +0000 http://wordpress.org/?v=2.9.2 hourly 1 Eldrad http://nepszava.com/2012/07/amerika/amerika-tart-a-sziriai-vegyi-fegyverek-hurcolaszasatol.html/comment-page-1#comment-197232 Eldrad Sun, 15 Jul 2012 11:52:36 +0000 http://nepszava.com/?p=107699#comment-197232 Na, most már nagyjából tudom, mi az az "amerikai életforma", vagy mifene. . Köszi, pajtás, :) Na, most már nagyjából tudom, mi az az “amerikai életforma”, vagy mifene.
.
Köszi, pajtás, :)

]]>
Geyza http://nepszava.com/2012/07/amerika/amerika-tart-a-sziriai-vegyi-fegyverek-hurcolaszasatol.html/comment-page-1#comment-197228 Geyza Sun, 15 Jul 2012 11:35:58 +0000 http://nepszava.com/?p=107699#comment-197228 Gyöngyikém: Francba az olyan országokkal akiknek nem kell az Amerikai Életforma és nincs más vágyuk mint hogy az Amerikai Életforma ( annyit jelent leegyszerűsítve : "Haggyanak nekem békét és én is békét hagyok másoknak ") szerint élni kívánóknak a fejére próbálják robbantani a tetőt , azért mert az Amerikai Életforma szerint élők útjába állnak annak hogy előbb egymás fejére robbantsák a tetőt azok , akik nem kívánnak az Amerikai Életforma szerint élni. ( Memmondotta már eszetet a Kisbush is. ) Ugyanis az Amerikai Életforma megkívánja a békét ! Hogy mindenki zavartalanul tudjon bizniszelni a többi Amerikai Életforma szerint élővel. Gyöngyikém:
Francba az olyan országokkal akiknek nem kell az Amerikai Életforma és nincs más vágyuk mint hogy az Amerikai Életforma ( annyit jelent leegyszerűsítve : “Haggyanak nekem békét és én is békét hagyok másoknak “) szerint élni kívánóknak a fejére próbálják robbantani a tetőt , azért mert az Amerikai Életforma szerint élők útjába állnak annak hogy előbb egymás fejére robbantsák a tetőt azok , akik nem kívánnak az Amerikai Életforma szerint élni. ( Memmondotta már eszetet a Kisbush is. )
Ugyanis az Amerikai Életforma megkívánja a békét !
Hogy mindenki zavartalanul tudjon bizniszelni a többi Amerikai Életforma szerint élővel.

]]>
Eldrad http://nepszava.com/2012/07/amerika/amerika-tart-a-sziriai-vegyi-fegyverek-hurcolaszasatol.html/comment-page-1#comment-197223 Eldrad Sun, 15 Jul 2012 11:22:56 +0000 http://nepszava.com/?p=107699#comment-197223 Péter: . 1, Ha valaki ugyanazt az értelmetlenséget löki vissza, amikor már harmadjára magyarázom el, mi van, akkor kezdem elveszteni türelmem. . 2, Sértődj meg rám, nem érdekel, de akkor is szerezd be John Keegan: Az iraki háború c. könyvét, olvasd el nagyon figyelmesen. Na, annál mérvadóbb szakmai művet nem ismerek a témában. . Keegan a legnagyobb hadtörténészek egyike. Nem csoda, nézd meg, ki ő. . 3, Az amerikai életformáról, amit "mindenkire ráerőszakolnak " (WTF?????)" pedig nem kellene hülyeségeket írnia SENKINEK, de azért az általam felvetettekre lehetne válaszolni, ha már TE belenyúltál ebbe a témába... na, mindegy. Péter:
.
1, Ha valaki ugyanazt az értelmetlenséget löki vissza, amikor már harmadjára magyarázom el, mi van, akkor kezdem elveszteni türelmem.
.
2, Sértődj meg rám, nem érdekel, de akkor is szerezd be John Keegan: Az iraki háború c. könyvét, olvasd el nagyon figyelmesen. Na, annál mérvadóbb szakmai művet nem ismerek a témában.
.
Keegan a legnagyobb hadtörténészek egyike. Nem csoda, nézd meg, ki ő.
.
3, Az amerikai életformáról, amit “mindenkire ráerőszakolnak ” (WTF?????)” pedig nem kellene hülyeségeket írnia SENKINEK, de azért az általam felvetettekre lehetne válaszolni, ha már TE belenyúltál ebbe a témába… na, mindegy.

]]>
Gyöngyi Péter http://nepszava.com/2012/07/amerika/amerika-tart-a-sziriai-vegyi-fegyverek-hurcolaszasatol.html/comment-page-1#comment-197180 Gyöngyi Péter Sun, 15 Jul 2012 09:38:23 +0000 http://nepszava.com/?p=107699#comment-197180 Eldrad ! Én tényleg nem vagyok annyira kiművelt ebben a témában,mint te! Ettől függetlenül,egyáltalán nem vagyok biztos abban,hogy mindenben igazad van! De azt hiszem, ennek nincs is akkora jelentősége! Tudomásul veszem,hogy ebbe a homokozóba többet nem szállok bele! Ettől függetlenül,meglehetősen durva voltál! Üdv. És további jó szórakozást! Eldrad !
Én tényleg nem vagyok annyira kiművelt ebben a témában,mint te!
Ettől függetlenül,egyáltalán nem vagyok biztos abban,hogy mindenben igazad van! De azt hiszem, ennek nincs is akkora jelentősége!
Tudomásul veszem,hogy ebbe a homokozóba többet nem szállok bele!
Ettől függetlenül,meglehetősen durva voltál!
Üdv.
És további jó szórakozást!

]]>
Eldrad http://nepszava.com/2012/07/amerika/amerika-tart-a-sziriai-vegyi-fegyverek-hurcolaszasatol.html/comment-page-1#comment-197172 Eldrad Sun, 15 Jul 2012 09:23:49 +0000 http://nepszava.com/?p=107699#comment-197172 Péter: . "...Mond meg,mit keresett Amerika,Afganisztánban,Vietnamban és sorolhatnám?..." . - Afg: a világméretű tömeggyilkos iszlámnáci terror legfőbb gócpontját számolta ott fel, ezen kívül, áthelyezte az iszlamisták által az egész civilizált világ (zsidó- keresztény, hindu, buddhista) ellen indított irtóháborúját az ellenség területére. . - Vietnam: a déli állam USA szövetséges volt, melyet megtámadott a bolsevik észak, akit viszont a szovjet hergelt erre. Ezt pedig meg kellett állítani. Hogy lehet ilyen hülyeséget kérdezni? nem tudom, ismerős- e a történettudományból a "feltartóztatás politikája" az ötvenes- hetvenes évekből? Ahogy látom, nem ismerős. . "...Amerika határozza meg,hogy mi a civilizáció és ki a civilizált?..." . - WTF????? . Kérnék kétséget kizáró hivatkozásokat, és egy kis esszét, mikor akarta ezt "meghatározni", és hogyan. . "...Amióta Amerika betette ezekre a területekre magát – mint a felszabadító – azóta több vér folyik ott,mint valaha!..." . - Nem mondod... irak- irán háborúja: másfélmillió halott 8 év alatt, plusz az iráni- iraki önnépirtások, kb. egymillió halott, 10 év alatt (1979- 2003- ig). . Afg: évezredes önnépirtás, törzsi tömegmészárlások, ismeretlen számú halott, de feltehetően nem pár ezer. . Amerika hol, mikor produkált ilyet ezeken a helyeken? . "...Mond Te biztos vagy abban,hogy Amerika azért vonult be Irakba,amit a köztudatba építettek?..." . A bevonulás okai: . 1, A nemzetközi tömeggyilkos iszlámnáci terrorbandák helyi lekötése, azaz, a háború áthelyezése az ellenség területére (ugyanez áll afg. ra is). . 2, Irak folyamatos, rikácsoló fenyegetőzése, önnépirtás (kb. 150.000 halottal), irán elleni tömeggyilkos háború indítása (kb. 2 millió halott összesen), korábban Kuwait lerohanása - ami az összes környező ország számára halálos veszély volt, de erről tessék szakirodalmat olvasni. John Keegan: Az iraki háború c. könyve kezdetnek megteszi. . 3, Megpróbálták ezek mellett, mintegy mellékesen, demokratizálni irakot; lehetetlen, a helyi mentalitás miatt, ezt belátták, ilyet már senki nem állít. De nehogy már ez a sikertelenség a Zusákok hibája legyen... . Ha esetleg a Zolajra gondolsz, akkor arra többszörös cáfolat van, MIÉRT NEM a Zolajér' támadták meg irakot, kezdve azzal, hogy a mai napig világpiaci áron veszik a Zolajat, folytatva azzal, hogy az egész olajháborúnak induló kuwaiti konfliktushoz eredetileg semmi köze nemk volt a Zusákoknak, annál inkább iránnak, szaudiának, az OPEC- nek, és persze magának Kuwaitnak. . De ez részletesen le van írva a Keegan- könyvben. . Jó, figyelj ide: . Jó, figyelj ide, ahogy látom, pár sztereotípián kívül semmiféle ismerettel nem rendelkezel se a geostratégiáról, sem a geopolitikáról, se a hadtörténetről, sem a helyi történelemről, az olyanokat, mint a nemzetközi olajpiac működése, vagy a globális iszlámnácizmus, na ezeket meg hagyjuk, ezekről szerintem soha nem is hallottál. . Folyamatosan ezt a hülyeséget tolod, hogy "dehát a zusákok mit erőszakoják rá a kulturájukat", hiába cáfoltuk ezt téltelesen, többen is. . Kérlek, vagy vedd figyelembe, amiket írok (írunk) neked, vagy ne fárassz minket ezzel. bár, én annak örülnék, ha semmirevaló, szemét blogocskák helyett szakirodalmat olvasnál, és ha már felvetsz egy témát, és erre kapsz bő választ is, akkor azt figyelembe vennéd, nem pedig sokadjára is ugyanazt a hülyeséget tolnád vissza. . Azt szeretném, ha te is tájékozott lennél, de az olvasás, tanulás, hozzáértők szavainak meghallgatása nélkül nem fog menni. . Kellemes napot, és tessék beszerezni a Keegan- könyvet, annál jobb szakirodalom nincs az irak- háború- USA témában. . Eldrad Péter:
.
“…Mond meg,mit keresett Amerika,Afganisztánban,Vietnamban és sorolhatnám?…”
.
- Afg: a világméretű tömeggyilkos iszlámnáci terror legfőbb gócpontját számolta ott fel, ezen kívül, áthelyezte az iszlamisták által az egész civilizált világ (zsidó- keresztény, hindu, buddhista) ellen indított irtóháborúját az ellenség területére.
.
- Vietnam: a déli állam USA szövetséges volt, melyet megtámadott a bolsevik észak, akit viszont a szovjet hergelt erre. Ezt pedig meg kellett állítani. Hogy lehet ilyen hülyeséget kérdezni? nem tudom, ismerős- e a történettudományból a “feltartóztatás politikája” az ötvenes- hetvenes évekből? Ahogy látom, nem ismerős.
.
“…Amerika határozza meg,hogy mi a civilizáció és ki a civilizált?…”
.
- WTF?????
.
Kérnék kétséget kizáró hivatkozásokat, és egy kis esszét, mikor akarta ezt “meghatározni”, és hogyan.
.
“…Amióta Amerika betette ezekre a területekre magát – mint a felszabadító – azóta több vér folyik ott,mint valaha!…”
.
- Nem mondod… irak- irán háborúja: másfélmillió halott 8 év alatt, plusz az iráni- iraki önnépirtások, kb. egymillió halott, 10 év alatt (1979- 2003- ig).
.
Afg: évezredes önnépirtás, törzsi tömegmészárlások, ismeretlen számú halott, de feltehetően nem pár ezer.
.
Amerika hol, mikor produkált ilyet ezeken a helyeken?
.
“…Mond Te biztos vagy abban,hogy Amerika azért vonult be Irakba,amit a köztudatba építettek?…”
.
A bevonulás okai:
.
1, A nemzetközi tömeggyilkos iszlámnáci terrorbandák helyi lekötése, azaz, a háború áthelyezése az ellenség területére (ugyanez áll afg. ra is).
.
2, Irak folyamatos, rikácsoló fenyegetőzése, önnépirtás (kb. 150.000 halottal), irán elleni tömeggyilkos háború indítása (kb. 2 millió halott összesen), korábban Kuwait lerohanása – ami az összes környező ország számára halálos veszély volt, de erről tessék szakirodalmat olvasni. John Keegan: Az iraki háború c. könyve kezdetnek megteszi.
.
3, Megpróbálták ezek mellett, mintegy mellékesen, demokratizálni irakot; lehetetlen, a helyi mentalitás miatt, ezt belátták, ilyet már senki nem állít. De nehogy már ez a sikertelenség a Zusákok hibája legyen…
.
Ha esetleg a Zolajra gondolsz, akkor arra többszörös cáfolat van, MIÉRT NEM a Zolajér’ támadták meg irakot, kezdve azzal, hogy a mai napig világpiaci áron veszik a Zolajat, folytatva azzal, hogy az egész olajháborúnak induló kuwaiti konfliktushoz eredetileg semmi köze nemk volt a Zusákoknak, annál inkább iránnak, szaudiának, az OPEC- nek, és persze magának Kuwaitnak.
.
De ez részletesen le van írva a Keegan- könyvben.
.
Jó, figyelj ide:
.
Jó, figyelj ide, ahogy látom, pár sztereotípián kívül semmiféle ismerettel nem rendelkezel se a geostratégiáról, sem a geopolitikáról, se a hadtörténetről, sem a helyi történelemről, az olyanokat, mint a nemzetközi olajpiac működése, vagy a globális iszlámnácizmus, na ezeket meg hagyjuk, ezekről szerintem soha nem is hallottál.
.
Folyamatosan ezt a hülyeséget tolod, hogy “dehát a zusákok mit erőszakoják rá a kulturájukat”, hiába cáfoltuk ezt téltelesen, többen is.
.
Kérlek, vagy vedd figyelembe, amiket írok (írunk) neked, vagy ne fárassz minket ezzel. bár, én annak örülnék, ha semmirevaló, szemét blogocskák helyett szakirodalmat olvasnál, és ha már felvetsz egy témát, és erre kapsz bő választ is, akkor azt figyelembe vennéd, nem pedig sokadjára is ugyanazt a hülyeséget tolnád vissza.
.
Azt szeretném, ha te is tájékozott lennél, de az olvasás, tanulás, hozzáértők szavainak meghallgatása nélkül nem fog menni.
.
Kellemes napot, és tessék beszerezni a Keegan- könyvet, annál jobb szakirodalom nincs az irak- háború- USA témában.
.
Eldrad

]]>
Túlavasúti http://nepszava.com/2012/07/amerika/amerika-tart-a-sziriai-vegyi-fegyverek-hurcolaszasatol.html/comment-page-1#comment-197128 Túlavasúti Sun, 15 Jul 2012 07:43:12 +0000 http://nepszava.com/?p=107699#comment-197128 Elnézést. Lemaradt: az előbbi hszem: Gyöngyi Péter 2012. július 15. vasárnap 07:37 irása nyomán jutott eszembe. Elnézést. Lemaradt: az előbbi hszem:
Gyöngyi Péter 2012. július 15. vasárnap 07:37 irása nyomán jutott eszembe.

]]>
Túlavasúti http://nepszava.com/2012/07/amerika/amerika-tart-a-sziriai-vegyi-fegyverek-hurcolaszasatol.html/comment-page-1#comment-197126 Túlavasúti Sun, 15 Jul 2012 07:38:29 +0000 http://nepszava.com/?p=107699#comment-197126 Ne feledd, hogy itt valóban két (vagy több) dologról beszélünk. Egyik oldalon vannak az időben tartósan fennálló dolgok. A másik oldal időben, divatként változó "szokások"-ról beszél, ami szorosan kötődik egyes üzleti csoportok érdekeihez, melyeknek igen kevés köze van az amerikai életformához. Próbáld megnézni egy médiában lévő reklámanyagot hosszabb időtartamot átfogóan. Nekem volt alkalmam - hobbim miatt - elektronikai és fotós havi kiadványokat tanulmányozva mellékesen észrevenni az un életforma reklámanyagának tanulmányozását. Hol van már az a szöveg, hogy minden amerikai álma, hogy "X" vállalat "Y" gyártmányú üveglemezre fényképezzen? A hosszabb ideig állandóakat nem reklámozza senki, hiszen azok magától érthetők. Az hogy mennyire jellemző ezek gumicsont szerepe azt láthatjuk Veres Péter irásaiból, melyben az amerikai fiatalok CocaCola mámorban fetrengenek. Akkor a jampec életmóddal és a kóla reklámmal jellemezték az amerikai életmódot. Hová lett már ez a képzelt "varázs"? Ne feledd, hogy itt valóban két (vagy több) dologról beszélünk. Egyik oldalon
vannak az időben tartósan fennálló dolgok. A másik oldal időben, divatként
változó “szokások”-ról beszél, ami szorosan kötődik egyes üzleti csoportok
érdekeihez, melyeknek igen kevés köze van az amerikai életformához.
Próbáld megnézni egy médiában lévő reklámanyagot hosszabb időtartamot
átfogóan. Nekem volt alkalmam – hobbim miatt – elektronikai és fotós havi
kiadványokat tanulmányozva mellékesen észrevenni az un életforma
reklámanyagának tanulmányozását. Hol van már az a szöveg, hogy minden
amerikai álma, hogy “X” vállalat “Y” gyártmányú üveglemezre fényképezzen?
A hosszabb ideig állandóakat nem reklámozza senki, hiszen azok magától
érthetők.
Az hogy mennyire jellemző ezek gumicsont szerepe azt láthatjuk Veres Péter
irásaiból, melyben az amerikai fiatalok CocaCola mámorban fetrengenek.
Akkor a jampec életmóddal és a kóla reklámmal jellemezték az amerikai
életmódot. Hová lett már ez a képzelt “varázs”?

]]>
Túlavasúti http://nepszava.com/2012/07/amerika/amerika-tart-a-sziriai-vegyi-fegyverek-hurcolaszasatol.html/comment-page-1#comment-197119 Túlavasúti Sun, 15 Jul 2012 06:17:23 +0000 http://nepszava.com/?p=107699#comment-197119 Ha már vannak ilyenek miért ne lehetne szájjel hurcolászni azokat? A háburú végén a debreceni pavilon nevű laktanyában lévő enyhe hatású összegyüjtött vegyi eszközökből mi is hurcolásztunk. Pl Dancs Karola - nagyon útállt - tanárnő is kapott a tanári asztalába egy szilárd darabokból álló, szétszedhető könnyfakasztó eszköz darabot valamelyik osztálytársamtól. Pedig akkor már régen elmúlt a front, ahol lépten nyomon volt szétszórt hadianyag. (mert a front sajnos olyan) De akkor nálunk már csaknem rendezett helyzet volt. . Azért emlitettem ilyen példát, mert ha mi gyerekek akkor hozzáférhettünk, felnőttek, szervezetten miért nem tudnának hasonlóan cselekedni? Itt a Toldi hasonlat: repül a nehéz kő, ki tudja hol áll meg, kit hogyan talál meg. . Elnézést az ilyen "érdektelennek látszó" történetek emlitéséért, de nem mindenki élt háborús időszakban. Igy fogalma sincs, hogy mi történhet akkor. Nem lehet eléggé vigyázni, hiszen Japánban - ellenőrzött viszonyokban - már alkalmaztak tömegpusztitó harcgázt a metrón. Ha már vannak ilyenek miért ne lehetne szájjel hurcolászni azokat?
A háburú végén a debreceni pavilon nevű laktanyában lévő enyhe
hatású összegyüjtött vegyi eszközökből mi is hurcolásztunk.
Pl Dancs Karola – nagyon útállt – tanárnő is kapott a tanári asztalába
egy szilárd darabokból álló, szétszedhető könnyfakasztó eszköz darabot
valamelyik osztálytársamtól. Pedig akkor már régen elmúlt a front, ahol
lépten nyomon volt szétszórt hadianyag. (mert a front sajnos olyan)
De akkor nálunk már csaknem rendezett helyzet volt.
.
Azért emlitettem ilyen példát, mert ha mi gyerekek akkor hozzáférhettünk,
felnőttek, szervezetten miért nem tudnának hasonlóan cselekedni?
Itt a Toldi hasonlat: repül a nehéz kő, ki tudja hol áll meg, kit hogyan
talál meg.
.
Elnézést az ilyen “érdektelennek látszó” történetek emlitéséért, de nem
mindenki élt háborús időszakban. Igy fogalma sincs, hogy mi történhet akkor.
Nem lehet eléggé vigyázni, hiszen Japánban – ellenőrzött viszonyokban – már
alkalmaztak tömegpusztitó harcgázt a metrón.

]]>
Gyöngyi Péter http://nepszava.com/2012/07/amerika/amerika-tart-a-sziriai-vegyi-fegyverek-hurcolaszasatol.html/comment-page-1#comment-197112 Gyöngyi Péter Sun, 15 Jul 2012 05:37:24 +0000 http://nepszava.com/?p=107699#comment-197112 Geyza 2012. július 14. szombat 14:39 "Mér baj az ha Amerika ” exportálja ” az ún. amerikai életformát ?" Azért,mert minden országnak meg vannak a maga kialakult szokásai! Mert minden országnak meg vannak a maga kulturális hagyományai! Nem véletlen,amikor az ember hosszabb időt tölt külhonban, és haza jön, azt mondja de jó itthon! Tudod,nagyon jó a magyar csirke paprikás, de ne vágja senki a szemétbe azért,mert jobb a hamburger! Tudod,nem hiszem,hogy Németország és Franciaország az Amerikai import hatására lett civilizált és van békében egymással! Azt gondolom,hogy a kultúrák kezdenek egymáshoz simulni! Mindezek után és mellett,nem gondolom,hogy a bölcsek kövét én találtam fel,de azt sem gondolom,hogy Amerika határozza meg,hogy hogyan éljen erkölcsösen és békében a világ! Geyza
2012. július 14. szombat
14:39

“Mér baj az ha Amerika ” exportálja ” az ún. amerikai életformát ?”

Azért,mert minden országnak meg vannak a maga kialakult szokásai! Mert minden országnak meg vannak a maga kulturális hagyományai! Nem véletlen,amikor az ember hosszabb időt tölt külhonban, és haza jön, azt mondja de jó itthon! Tudod,nagyon jó a magyar csirke paprikás, de ne vágja senki a szemétbe azért,mert jobb a hamburger!
Tudod,nem hiszem,hogy Németország és Franciaország az Amerikai import hatására lett civilizált és van békében egymással! Azt gondolom,hogy a kultúrák kezdenek egymáshoz simulni!
Mindezek után és mellett,nem gondolom,hogy a bölcsek kövét én találtam fel,de azt sem gondolom,hogy Amerika határozza meg,hogy hogyan éljen erkölcsösen és békében a világ!

]]>
Gyöngyi Péter http://nepszava.com/2012/07/amerika/amerika-tart-a-sziriai-vegyi-fegyverek-hurcolaszasatol.html/comment-page-1#comment-197111 Gyöngyi Péter Sun, 15 Jul 2012 05:21:56 +0000 http://nepszava.com/?p=107699#comment-197111 Eldrad 2012. július 14. szombat 12:14 "A hiány bizonyítéka NEM EGYENLŐ bizonyíték hiányával,",de véres háborúkat - amin jól meg lehet gazdagodni - lehet ezen az alapon indítani,más népek ellen! Mond meg,mit keresett Amerika,Afganisztánban,Vietnamban és sorolhatnám? Amerika határozza meg,hogy mi a civilizáció és ki a civilizált? Ezeknek a népeknek a működési egyensúlya, az a civilizációs kör,amelyben saját egyensúlyukat megteremtő módon,nem terjeszkedtek túl saját meghatározott határaikon kívül ! Amióta Amerika betette ezekre a területekre magát - mint a felszabadító - azóta több vér folyik ott,mint valaha! Ezen az alapon pusztított ki az emberiség népcsoportokat,ezen az alapon pusztította ki Amerika az indián őslakosok nagy részét! A te logikai levezetésed igaz, de embertelen! Ezen a logikai sík mentén zajlanak,amióta az emberiség létezik, a véres háborúk! Mond Te biztos vagy abban,hogy Amerika azért vonult be Irakba,amit a köztudatba építettek? Eldrad
2012. július 14. szombat
12:14

“A hiány bizonyítéka NEM EGYENLŐ bizonyíték hiányával,”,de véres háborúkat – amin jól meg lehet gazdagodni – lehet ezen az alapon indítani,más népek ellen!
Mond meg,mit keresett Amerika,Afganisztánban,Vietnamban és sorolhatnám?
Amerika határozza meg,hogy mi a civilizáció és ki a civilizált? Ezeknek a népeknek a működési egyensúlya, az a civilizációs kör,amelyben saját egyensúlyukat megteremtő módon,nem terjeszkedtek túl saját meghatározott határaikon kívül ! Amióta Amerika betette ezekre a területekre magát – mint a felszabadító – azóta több vér folyik ott,mint valaha!
Ezen az alapon pusztított ki az emberiség népcsoportokat,ezen az alapon pusztította ki Amerika az indián őslakosok nagy részét!
A te logikai levezetésed igaz, de embertelen! Ezen a logikai sík mentén zajlanak,amióta az emberiség létezik, a véres háborúk!
Mond Te biztos vagy abban,hogy Amerika azért vonult be Irakba,amit a köztudatba építettek?

]]>