Hozzászólás: A zsidóellenes fröcsögés a közbeszéd része http://nepszava.com/2012/06/magyarorszag/a-zsidoellenes-frocsoges-a-kozbeszed-resze.html Amerikai.com Blogs Mon, 14 Apr 2014 22:15:07 +0000 http://wordpress.org/?v=2.9.2 hourly 1 kyolla http://nepszava.com/2012/06/magyarorszag/a-zsidoellenes-frocsoges-a-kozbeszed-resze.html/comment-page-1#comment-191709 kyolla Mon, 25 Jun 2012 05:23:53 +0000 http://nepszava.com/?p=106911#comment-191709 bonhomme 2012. június 24. vasárnap 21:47 Most képzeljük el ugyanezt élesben. Az Ön 68 évvel ezelőtti alteregója lehett az, aki in situ nem értette, miért is háborognak az érintettek, elvégre a háború senki számára nem egy kéjutazás. Azt sem értette, hogy nem sül le a bőr a képükről "ezeknek", hogy amikor ilyen nehéz időkben ingyen vonatozhatnak, még nekik áll följebb. Önt is köszönet illeti a fölbecsülhetetlen értékű adalékért. Anélkül, hogy befolyásolni akarnám a dolgok természetes kifutását, képtelen vagyok eltitkolni, hogy érdemben már csak az a kolléga van hátra, aki B. L. figyelmébe ajánlja valamiféle korlátozás (mondjuk egyfajta aktualizált num. clau.) bevezetésének időszerűségét, bizonyos nemkívánatos megnyilvánulások visszaszorítása érdekében. bonhomme
2012. június 24. vasárnap
21:47
Most képzeljük el ugyanezt élesben. Az Ön 68 évvel ezelőtti alteregója lehett az, aki in situ nem értette, miért is háborognak az érintettek, elvégre a háború senki számára nem egy kéjutazás. Azt sem értette, hogy nem sül le a bőr a képükről “ezeknek”, hogy amikor ilyen nehéz időkben ingyen vonatozhatnak, még nekik áll följebb.
Önt is köszönet illeti a fölbecsülhetetlen értékű adalékért.
Anélkül, hogy befolyásolni akarnám a dolgok természetes kifutását, képtelen vagyok eltitkolni, hogy érdemben már csak az a kolléga van hátra, aki B. L. figyelmébe ajánlja valamiféle korlátozás (mondjuk egyfajta aktualizált num. clau.) bevezetésének időszerűségét, bizonyos nemkívánatos megnyilvánulások visszaszorítása érdekében.

]]>
bonhomme http://nepszava.com/2012/06/magyarorszag/a-zsidoellenes-frocsoges-a-kozbeszed-resze.html/comment-page-1#comment-191624 bonhomme Sun, 24 Jun 2012 19:47:17 +0000 http://nepszava.com/?p=106911#comment-191624 kyolla, a posztoknak - és így a hozzájuk tartozó kommenteknek - saját kihordási, szavatossági, vagy mittudoménmilyen idejük van. Jönnek az új posztok, utána mindenki az olvassa és kommenteli. Jómagam pl. lelkes rajongója vagyok szendam posztjanak, ami itt, az AN oldalvizén is olvasható, mégis azt kell látnom, hogy bár állítólag százan is olvassák, 10 komment már tömeges véleménynyilvánításnak számít ott. Akkor miért is háborogsz? kyolla,
a posztoknak – és így a hozzájuk tartozó kommenteknek – saját kihordási, szavatossági, vagy mittudoménmilyen idejük van. Jönnek az új posztok, utána mindenki az olvassa és kommenteli.
Jómagam pl. lelkes rajongója vagyok
szendam
posztjanak, ami itt, az AN oldalvizén is olvasható, mégis azt kell látnom, hogy bár állítólag százan is olvassák, 10 komment már tömeges véleménynyilvánításnak számít ott.
Akkor miért is háborogsz?

]]>
Stáry Lórán http://nepszava.com/2012/06/magyarorszag/a-zsidoellenes-frocsoges-a-kozbeszed-resze.html/comment-page-1#comment-191469 Stáry Lórán Sun, 24 Jun 2012 13:08:09 +0000 http://nepszava.com/?p=106911#comment-191469 Sajnálatos, de történelmi bizonyítékok vannak arra, hogy amikor gazdasági válság , nyomor sújtja az országot és tehetetlen, kapkodó politikusok nem állnak a helyzet magaslatán, akkor csak arra képesek, hogy bűnbakokat keressenek. Ezért mindig megtalálják a zsidó és cigány polgártársainkat. Mindig a hatalom viseli a felelősséget az antiszemitizmusért! A műveletlen, elnyomorított kisembereket könnyen lehet befolyásolni, hiszen képtelenek lassan előteremteni elemi létszükségleteiket. Ezért politikusaik előhúzzák a zsidó kártyát, és mint koncot dobják oda a tömegnek, rágódjatok rajta. A kisemberek túlnyomó többségének nincs semmi kapcsolatuk zsidó honfitársainkkal, azt se tudják igazán, hogy igazán kik is azok. Legfeljebb a vallásos zsidó emberek külső megjelenéséről van némi fogalmuk. Azt pedig végképpen nem tudják, hogy miért is tehetnének az ő szerencsétlenségükről. Csak, hiszen mindenki erről beszél, a részletek senki nem érdekel. Egy nemzetnek azért van értelmisége, hogy felelősséggel politizáljon, oktasson és szép szóval, tanítással, de akár a törvény szigorával szorítsa vissza az ordas eszméket. Amennyiben ezt nem teszi, akkor őket terheli a teljes felelősség és nem az egyszerű embereket! Sajnálatos, de történelmi bizonyítékok vannak arra, hogy amikor gazdasági válság , nyomor sújtja az országot és tehetetlen, kapkodó politikusok nem állnak a helyzet magaslatán, akkor csak arra képesek, hogy bűnbakokat keressenek. Ezért mindig megtalálják a zsidó és cigány polgártársainkat. Mindig a hatalom viseli a felelősséget az antiszemitizmusért! A műveletlen, elnyomorított kisembereket könnyen lehet befolyásolni, hiszen képtelenek lassan előteremteni elemi létszükségleteiket. Ezért politikusaik előhúzzák a zsidó kártyát, és mint koncot dobják oda a tömegnek, rágódjatok rajta. A kisemberek túlnyomó többségének nincs semmi kapcsolatuk zsidó honfitársainkkal, azt se tudják igazán, hogy igazán kik is azok. Legfeljebb a vallásos zsidó emberek külső megjelenéséről van némi fogalmuk. Azt pedig végképpen nem tudják, hogy miért is tehetnének az ő szerencsétlenségükről. Csak, hiszen mindenki erről beszél, a részletek senki nem érdekel.
Egy nemzetnek azért van értelmisége, hogy felelősséggel politizáljon, oktasson és szép szóval, tanítással, de akár a törvény szigorával szorítsa vissza az ordas eszméket. Amennyiben ezt nem teszi, akkor őket terheli a teljes felelősség és nem az egyszerű embereket!

]]>
kyolla http://nepszava.com/2012/06/magyarorszag/a-zsidoellenes-frocsoges-a-kozbeszed-resze.html/comment-page-1#comment-191356 kyolla Sun, 24 Jun 2012 06:35:17 +0000 http://nepszava.com/?p=106911#comment-191356 kekec 2012. június 23. szombat 14:56 Egy virtigli farkas, ha hatékony álcára vágyik, a báránybőrbe-bújás antropomorf, és emiatt bizonytalan eredményességű módszere helyett inkább a báránykakiba-hempergést választja. Ilyenformán még akár Bartus László orrát is képes becsapni, hát még a laikusokét. A nyíltan fröcsögővel nincs gond, az ember csak ránéz, és egyből tudja, kivel áll szemben. Sima ügy. A problémát mindig az álcaszagúak jelentik és okozzák. Viszont, ha elbizakodottságukban elmulasztanak újrahemperegni, a szagok illékony természete miatt egykettőre kiütközik valódi mivoltuk. Köszönöm, hogy ön is részt vesz ebben az izgalmas folyamatábrázoló és -demonstráló kísérletben, és hozzájárul hipotézisem alátámasztásához. Fogadja tőlem elismerésem jeléül az alábbi idézetet: "gets 2012. június 22. péntek 11:52 "...Én nem vagyok zsidó!" Mintha csak magam mondtam volna. kekec
2012. június 23. szombat
14:56
Egy virtigli farkas, ha hatékony álcára vágyik, a báránybőrbe-bújás antropomorf, és emiatt bizonytalan eredményességű módszere helyett inkább a báránykakiba-hempergést választja. Ilyenformán még akár Bartus László orrát is képes becsapni, hát még a laikusokét. A nyíltan fröcsögővel nincs gond, az ember csak ránéz, és egyből tudja, kivel áll szemben. Sima ügy. A problémát mindig az álcaszagúak jelentik és okozzák. Viszont, ha elbizakodottságukban elmulasztanak újrahemperegni, a szagok illékony természete miatt egykettőre kiütközik valódi mivoltuk.
Köszönöm, hogy ön is részt vesz ebben az izgalmas folyamatábrázoló és -demonstráló kísérletben, és hozzájárul hipotézisem alátámasztásához. Fogadja tőlem elismerésem jeléül az alábbi idézetet:
“gets
2012. június 22. péntek
11:52
“…Én nem vagyok zsidó!”
Mintha csak magam mondtam volna.

]]>
csakén http://nepszava.com/2012/06/magyarorszag/a-zsidoellenes-frocsoges-a-kozbeszed-resze.html/comment-page-1#comment-191345 csakén Sun, 24 Jun 2012 05:46:44 +0000 http://nepszava.com/?p=106911#comment-191345 T. doroty! Ez a magyarokról ugyanígy elmondható amit írt, mindenki hibás és "bánccsák" a magyart! Arról nem beszélnek, hogy a II. vh-ban nem a baloldal tartott ki a végletekig Hitler mellett, hanem a jobboldal! Horthy v. Szálasi, ők a jobboldal vagy a baloldal - nem is tudom, annyira bizonytalan vagyok!))))))))))) T. doroty!
Ez a magyarokról ugyanígy elmondható amit írt, mindenki hibás és “bánccsák” a magyart!
Arról nem beszélnek, hogy a II. vh-ban nem a baloldal tartott ki a végletekig Hitler mellett, hanem a jobboldal!
Horthy v. Szálasi, ők a jobboldal vagy a baloldal – nem is tudom, annyira bizonytalan vagyok!)))))))))))

]]>
Don Karlos! de la marósfő http://nepszava.com/2012/06/magyarorszag/a-zsidoellenes-frocsoges-a-kozbeszed-resze.html/comment-page-1#comment-191328 Don Karlos! de la marósfő Sun, 24 Jun 2012 00:40:39 +0000 http://nepszava.com/?p=106911#comment-191328 http://hvg.hu/velemeny/20120621_wiesel_nagykereszt_seres http://hvg.hu/velemeny/20120621_wiesel_nagykereszt_seres

]]>
doroty http://nepszava.com/2012/06/magyarorszag/a-zsidoellenes-frocsoges-a-kozbeszed-resze.html/comment-page-1#comment-191290 doroty Sat, 23 Jun 2012 20:03:23 +0000 http://nepszava.com/?p=106911#comment-191290 Igy történhetett meg minden. Csak nézem ezt a szerencsétlen népet a maga sirlmas multjával, jövöjével együtt. Mert mi zsidók, valamiért soha nem tanulunk a hibáinkbol. Mert mi, mindig ujra és ujra keressük a kibuvot, indokot, problémáinkért, mint sem szembe néznénk saját magunkal. Nekünk mindig kell egy hibás, egy bünös. Mert csak ugy érezzük jol magunkat ha valakin leverhetjük saját életünk nyomorusága miatt meglévö kissebbrendüségünket. Ennek soha sem lessz vége? Annyi tudost, Nobel – dijjast adtunk ennek a világnak. Müvészek, költök emelkedtek közzülünk a világ nagyjai közzé. A zsidó tervezö fejlesztö számitástechnikai eredmények világszerte elismertek. Sorolhatnám tovább. De egy valamit nem akarunk megtanulni. Elfogadni. A másik ember tisztelete. A más vélemény tolerálása. A más származás, kultura azonos értékünek valo elismerése Mi kis emberek is, ugy a multban mint a jelenben, nem akarjuk megérteni, kudarcaink, mint ahogy sikereink okozoi mi magunk vagyunk. De nem, mi gyülölködünk. Mi elhisszük, egy jo vélemény, megoldás van mindenre, és az, a miénk. Miközben önmagunk vagyunk önsorsunk legnagyobb megrontoi, nincs idönk észre venni hogy fejünk felett, az éppen regnálo hatalom azt tesz amit akar velünk. Nem vonom ki magam ez alol. Nem mondom, hogy mindez akár rám is nem vontkozna. De el kell kezdenünk nekünk itt lent kis embereknek tudatosan szembe nézni mindennel. Ne fordulhasson ujra és ujra elö velünk, hogy összeugrasztanak, hogy elszegényitenek, ujra tragédiába kormányoznak, ahogy a multban, és a jelenben is tették, teszik. Igy történhetett meg minden.
Csak nézem ezt a szerencsétlen népet a maga sirlmas
multjával, jövöjével együtt.
Mert mi zsidók, valamiért soha nem tanulunk a hibáinkbol.
Mert mi, mindig ujra és ujra keressük a kibuvot, indokot, problémáinkért,
mint sem szembe néznénk saját magunkal.
Nekünk mindig kell egy hibás, egy bünös.
Mert csak ugy érezzük jol magunkat ha valakin leverhetjük saját
életünk nyomorusága miatt meglévö kissebbrendüségünket.
Ennek soha sem lessz vége?
Annyi tudost, Nobel – dijjast adtunk ennek a világnak.
Müvészek, költök emelkedtek közzülünk a világ nagyjai közzé.
A zsidó tervezö fejlesztö számitástechnikai eredmények világszerte
elismertek.
Sorolhatnám tovább.
De egy valamit nem akarunk megtanulni. Elfogadni.
A másik ember tisztelete.
A más vélemény tolerálása.
A más származás, kultura azonos értékünek valo elismerése
Mi kis emberek is, ugy a multban mint a jelenben, nem akarjuk
megérteni, kudarcaink, mint ahogy sikereink okozoi mi magunk vagyunk.
De nem, mi gyülölködünk.
Mi elhisszük, egy jo vélemény, megoldás van
mindenre, és az, a miénk.
Miközben önmagunk vagyunk önsorsunk legnagyobb megrontoi,
nincs idönk észre venni hogy fejünk felett,
az éppen regnálo hatalom azt tesz amit akar velünk.
Nem vonom ki magam ez alol.
Nem mondom, hogy mindez akár rám is nem vontkozna.
De el kell kezdenünk nekünk itt lent kis embereknek
tudatosan szembe nézni mindennel.
Ne fordulhasson ujra és ujra elö velünk, hogy összeugrasztanak,
hogy elszegényitenek, ujra tragédiába kormányoznak,
ahogy a multban, és a jelenben is tették, teszik.

]]>
proaktiv http://nepszava.com/2012/06/magyarorszag/a-zsidoellenes-frocsoges-a-kozbeszed-resze.html/comment-page-1#comment-191260 proaktiv Sat, 23 Jun 2012 15:59:44 +0000 http://nepszava.com/?p=106911#comment-191260 kekec "lehet megkülönböztetést tenni a kormány igyekezete és a Jobbik őszintesége között" . Amit korábban irtam, fenntartom, mert a két bekezdés mondanivalójában ellentmondás van. Igyekezetről és őszinteségről szó sincs. Olvasd újra, idézem: "A Mazsihisz szerint Feldmájer Péter az előadásában rámutatott: a magyar kormány általában a leghatározottabban elítéli az antiszemita megnyilvánulásokat, sokat tesz a holokauszt áldozatai emlékének megőrzéséért" . Szerinted ez így van? (Kizártnak tartom, mert ez így nem igaz, éppen ellenkezőleg: ld. Nyirő kormánypárti reneszánsza.) . A következő bekezdés: "Feldmájer Péter a beszédében kitért arra, a Jobbik képviselői folyamatosan támadják a zsidóságot, ugyanakkor nagy problémát jelent a magyar kormányzat magatartása, mert folyamatosan átveszi a szélsőjobboldal egyes jelszavait" . Ha átveszi a kormány a szélsőjobboldal szövegét, akkor nem tehet eleget annak, amit ugyanaz a Feldmájer Péter az előző bekezdésben állított. Megjegyzem, a hír ilyetén szövegezése az MTI eltervezett kormány-mosdatása is lehet, nem pedig Feldmájer mondatainak hiteles leírása. . Kérdés: Miért nem tiltakoznak ellene? Kizárt, hogy rajtam kívül más nem vette észre a szövegbeli ellentmondást. (Még az AN sem?) kekec
“lehet megkülönböztetést tenni a kormány igyekezete és a Jobbik őszintesége között”
.
Amit korábban irtam, fenntartom, mert a két bekezdés mondanivalójában ellentmondás van. Igyekezetről és őszinteségről szó sincs.
Olvasd újra, idézem:
“A Mazsihisz szerint Feldmájer Péter az előadásában rámutatott: a magyar kormány általában a leghatározottabban elítéli az antiszemita megnyilvánulásokat, sokat tesz a holokauszt áldozatai emlékének megőrzéséért”
.
Szerinted ez így van? (Kizártnak tartom, mert ez így nem igaz, éppen ellenkezőleg: ld. Nyirő kormánypárti reneszánsza.)
.
A következő bekezdés:
“Feldmájer Péter a beszédében kitért arra, a Jobbik képviselői folyamatosan támadják a zsidóságot, ugyanakkor nagy problémát jelent a magyar kormányzat magatartása, mert folyamatosan átveszi a szélsőjobboldal egyes jelszavait”
.
Ha átveszi a kormány a szélsőjobboldal szövegét, akkor nem tehet eleget annak, amit ugyanaz a Feldmájer Péter az előző bekezdésben állított.
Megjegyzem, a hír ilyetén szövegezése az MTI eltervezett kormány-mosdatása is lehet, nem pedig Feldmájer mondatainak hiteles leírása.
.
Kérdés: Miért nem tiltakoznak ellene? Kizárt, hogy rajtam kívül más nem vette észre a szövegbeli ellentmondást. (Még az AN sem?)

]]>
kekec http://nepszava.com/2012/06/magyarorszag/a-zsidoellenes-frocsoges-a-kozbeszed-resze.html/comment-page-1#comment-191212 kekec Sat, 23 Jun 2012 13:04:39 +0000 http://nepszava.com/?p=106911#comment-191212 proaktív Legjobb tudomásom szerint a mai magyar kormányban NINCS jobbikos tag, tehát MÉG lehet megkülönböztetést tenni a kormány igyekezete és a Jobbik őszintesége között. Az más kérdés, hogy aki a kormány igyekezetét Orbán szövegének ismeretében (miszerint az Önkormányzatok ÖNÁLLÓAN döntenek ezekről) egy pillanatig is komolyan veszi, az komoly kételyeket támaszt a vezetői alkalmassága felől! proaktív
Legjobb tudomásom szerint a mai magyar kormányban NINCS jobbikos tag, tehát MÉG lehet megkülönböztetést tenni a kormány igyekezete és a Jobbik őszintesége között. Az más kérdés, hogy aki a kormány igyekezetét Orbán szövegének ismeretében (miszerint az Önkormányzatok ÖNÁLLÓAN döntenek ezekről) egy pillanatig is komolyan veszi, az komoly kételyeket támaszt a vezetői alkalmassága felől!

]]>
kekec http://nepszava.com/2012/06/magyarorszag/a-zsidoellenes-frocsoges-a-kozbeszed-resze.html/comment-page-1#comment-191206 kekec Sat, 23 Jun 2012 12:56:35 +0000 http://nepszava.com/?p=106911#comment-191206 kyolla, ahogy arra Bartus rá szokott mutatni, az An NEM blog, hanem egy újság internetes felülete. Ezt jelzi például, hogy a hozzászólások listája általában az aktuális cikkeknél pörögnek, mivel előbb-utóbb vannak új cikkek, és hamar (nekem néha túl hamar is) eltűnik róla a korábbi cikk. Igen egyszerűen tehetsz ellene: menj oda vissza, és írj be egy új kommentet, akkor megint felkerül a listára. De azt ne várd, hogy ha valakivel elmész egy nyilvánvaló személyeskedés irányába - abba beleszóljunk. Ha a magánügyetek túlteng, erre esetleg figyelmeztetünk, de ne vegyél már minden a személyednek szóló megjegyzést az egész zsidóság elleni támadásnak - ha kérhetném. Az "éltető piros pontok" ??? Én például nem a pontszám érdekében írok, egyszerűen jól esik közölni a véleményemet, és értelmes olvtársakkal megvitatni. Inkább örülj annak, hogy Bartus ezt az oldalt - a magyar nyelvű oldalak közötti ritka kivételként - nem engedi "elbarnulni" Egyébként meg a zsidóságod magánügy, itt más zsidók is írnak, akik nem veszik személyes sértésnek, ha netán nem értünk velük egyet. kyolla,
ahogy arra Bartus rá szokott mutatni, az An NEM blog, hanem egy újság internetes felülete. Ezt jelzi például, hogy a hozzászólások listája általában az aktuális cikkeknél pörögnek, mivel előbb-utóbb vannak új cikkek, és hamar (nekem néha túl hamar is) eltűnik róla a korábbi cikk.
Igen egyszerűen tehetsz ellene: menj oda vissza, és írj be egy új kommentet, akkor megint felkerül a listára. De azt ne várd, hogy ha valakivel elmész egy nyilvánvaló személyeskedés irányába – abba beleszóljunk. Ha a magánügyetek túlteng, erre esetleg figyelmeztetünk, de ne vegyél már minden a személyednek szóló megjegyzést az egész zsidóság elleni támadásnak – ha kérhetném.
Az “éltető piros pontok” ??? Én például nem a pontszám érdekében írok, egyszerűen jól esik közölni a véleményemet, és értelmes olvtársakkal megvitatni. Inkább örülj annak, hogy Bartus ezt az oldalt – a magyar nyelvű oldalak közötti ritka kivételként – nem engedi “elbarnulni”
Egyébként meg a zsidóságod magánügy, itt más zsidók is írnak, akik nem veszik személyes sértésnek, ha netán nem értünk velük egyet.

]]>