A Fidesz lényege a hataloméhség 2013. április 2. kedd 12:03 Forrás: MTI

  • Share/Bookmark
A Fidesz lényege a hataloméhség

 

 

Budapest, Bécs – A Fidesz lényege a hataloméhség címmel közölt interjút az osztrák Der Standard Bajnai Gordonnal. A volt miniszterelnök véleménye szerint a Fidesz erős jobboldali és erős államkapitalista beütéssel rendelkező populista párt. A kormánypárt minden intézkedése és eszméje mögött nem más rejtőzik, mint az a kérdés, vajon ezzel meg tudja-e óvni a hatalmát, mindegy, milyen áron.

Bajnai szerint a számok világosak: a magyar gazdaság tavaly zsugorodott, és az idén is zsugorodni fog. Az ipari szektorban az amortizációs leírások jelentősen meghaladják az új beruházásokat, ami azt jelenti, hogy a vállalatok lassan kivonják a termelésüket Magyarországról.

A banki hitelezés leállt, félmillió ember hagyta el az országot, munkát keresve Nyugat-Európába. Hozzátette: a kormány célja, hogy csökkentse az államadósságot, nemcsak, hogy nem sikerült, de az eladósodás rekordmagasságban van.

A volt kormányfő egyetértett azzal, hogy Magyarország nem az Orbán-kormány hivatalba lépésétől számítva került válsághelyzetbe, de – mint mondta – meg kell nézni a fejlődést Szlovákiában és Lengyelországban: mindkét ország növekszik, miközben Magyarország visszaesik. Az ország házilag keltett bizalomválságban szenved.

„Amennyiben a 2014-es parlamenti választásokat megnyernénk, elsőként a bizalmat fogjuk visszaállítani Magyarországon” – mondta.

Ismét “felépítenék a jogállamiságot”. A kormány beavatkozott az alkotmánybíróság döntéseibe, a “fékek és ellensúlyok rendszerét” kiiktatta, és ennek véget kell vetni. Szerinte a gazdaságpolitikában is a bizalom visszaszerzése a cél: Magyarországnak egyfajta adóalkotmányt adnának, amelyben elő lenne írva, hogy az adókat évente legfeljebb egyszer lehetne megváltoztatni, és csak az érintettekkel folytatott vita után.

A különadókkal kapcsolatban kifejtette, hogy azokat nem lehet egy éjszaka alatt leépíteni, mert Magyarország recesszióban van, és ha teljesen elveszítené a bevételeit, veszélybe kerülne az ország stabilitása. “Nem akarom alapvetően megszüntetni a bankadót, de azt az európai átlagos szintre akarom visszavezetni” – mondta. Hozzátette: növekedési paktumot kötnének a bankokkal és más érintettekkel.

Bajnai kijelentette, nem támogatja, hogy Magyarországot szankciókkal sújtsa az Európai Bizottság. Azt mondta, hogy az embereket nem lehet azért büntetni, mert “rossz kormányuk” van.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 5.0/5 (14 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +22 ( 22 szavazatból)
A Fidesz lényege a hataloméhség, 5.0 out of 5 based on 14 ratings

Címkék:

  • Share/Bookmark

74 Reader’s Comments

  1. „Amennyiben a 2014-es parlamenti választásokat megnyernénk, elsőként a bizalmat fogjuk visszaállítani Magyarországon”
    *
    Nix mellébeszélés! Egy tollvonással hatályon kívűl helyezni minden intézkedését az Orbán kormánynak, visszaállítani az előző alkotmányt.
    ELSZÁMOLÁST !
    Azonnal felfüggeszteni a Fidesz által kinevezetteket!
    *
    Ha az ország népe eltűri Orbánt, akkor tűrje el a büntetést is, amely Orbánért jár !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +44 (46 szavazatból)
  2. Igy nem beszél egy egy ellenzéki párt vezetője.
    Viszont így beszél egy szakember, aki a politikával még csak köszönő viszonyban sincs.
    De akkor ne akarjon semmilyen pért vezetője sem lenni.
    (mit is jelent az hogy szűzkurva? )

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (27 szavazatból)
  3. Bajnai szerint a számok világosak. Az is világos, hogy ők is cinkelt lapokkal játszanak.
    3 év alatt teljesen leamortizálták az országot, aminek a gazdaságát Ő, mármint Bajnai állítólag rendben adta át.
    Mégsem érzi szükségét bíróság elé vinni a nagy tékozlást, meg a haverok díjazását?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +24 (32 szavazatból)
  4. Először is az Együtt 2014 biztosan nem nyer választásokat, legfeljebb másokkal együtt.
    Másodszor: “Bajnai kijelentette, nem támogatja, hogy Magyarországot szankciókkal sújtsa az Európai Bizottság. Azt mondta, hogy az embereket nem lehet azért büntetni, mert “rossz kormányuk” van.”

    És azt a rossz kormányt ki választotta? Szóval értem én a tréfát csak nem szeretem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +25 (29 szavazatból)
  5. Bajnai 2013: “a Fidesz erős jobboldali és erős államkapitalista beütéssel rendelkező populista párt”

    Tölgyessy, mikor kilépett a Fideszből: “a fidesz szélsőjobboldali bolsevista típusú párt”
    Nekem ez utóbbi kijelentés pontosabb és lényegre törőbb.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +25 (29 szavazatból)
  6. Kedves barátaim, az teljesen világos, hogy az itt hozzászólók nagyságrendekkel többet értenek a politikához, mint Bajnai Gordon.
    Időben szólok, BAJNAI TAKARODJ !
    Miért vinné bíróság elé a NAGY TÉKOZLÁST ?
    Hol kellene kezdeni? Akkor veszélybe kerül a megegyezés én hallgatok te hallgatsz, mi hallgatunk.
    A marha nép meg fizet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (23 szavazatból)
  7. Tölgyessynek igaza volt.
    Már a multhamisításban is majdnem olyan jók mint Sztálin, ha a gyanu itt igaz
    http://endresy.blogspot.com/2013/04/egy-kep-mind-elottalatt.html

    Viszint Tölgyessy is támogatta a Fidesz-t egy időben. Jó az, amikor utólag mindenki bölcs és okos, de azért amikor haszonáélvezője valaminek, akkor szépen besorakozik. Tölgyessy mellett Sólyom is például.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (12 szavazatból)
  8. Ha Bajnai most a Jobbik programját – az elszámoltatást – mondaná, akkor az lenne a baj és azt mondanák ellopta a programjukat, és akkor még jönnének, hogy számoljon el a libákkal is! Biztos, hogy ez lenne a reakció!
    A hídon akkor kell átmenni, ha odaértünk….mondá egy klásszikuss!
    Szóval, azer azt ne gondolja már senki, hogy ezt a három évet majd meg fogja úszni a rablóbanda?!
    Majd lesznek vizsgálatok, de most miért kellene ezzel foglalkoznia, többet veszítene vele, mint amennyit hozna a konyhára!
    De tudjuk és a fideszesek is tudják, egyszer el kell számolniuk – nem a semmiért vonalkódos a gatyájuk!
    Nekem ez a 265 db igen gombnyomogató droidról is ez jött le, tudják, hogy össze kell tartaniuk és együtt kell maradniuk – így talán könnyebb lesz az elszámoltatásukat túlélni, átvészelni, némelyiknek megúszni….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (13 szavazatból)
  9. Gonoszka 2013. április 2. kedd 12:58
    Ahogy a kárpótlás is azért volt elviekben elhibázott. A zsidők házába beült ssvábok, keretlegények is lehettek volna a kiindulópont. A kitelepítettek házába ült ÁVH-s tisztek is. A svábok házaiba ült prolik, stb. Akár visszamenve IV. Béláig is.
    De mi már csak ilyenek vagyunk. Hátranézve robogunk előre. Neki a falnak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (13 szavazatból)
  10. Szerintem pontatlan a cim. Csak egyetlen emberről lehet/kell ezt elmondani.

    topi MaCKó

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  11. Orbán az erőből ért. Ha nem kap pénzt az EU-tól , akkor a mögötte álló erők vélhetően elmozditják hiszen nem tud nekik fizetni. Az EU támogatások egyáltalán elkerülnek a szegény emberekhez? Vagy csak a gazdagok lesznek még gazdagabbak?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +25 (25 szavazatból)
  12. topi mackó
    Igen egy hataloméhes vonzza a többit magához, a sok-sok pénz lenyúlásának lehetőségét biztosítva számukra!
    Mindenki megkapta, amit akart – eddig!
    Csak nagyon úgy néz ki, hogy túl rövid idő alatt tették és így túl durvára sikeredett, három év alatt kisemmizték az embereket, leamortizálták a HAZÁT!
    Most pedig ennek a következményeit együtt kell viselniük – amire fel is készültek, TEK-től a parlamenti kivezettetőkig és a vekkeres ételkóstolójáig!
    Egyszer mindenért fizetni kell…..mert itt túl nagy és túl sok lett az áldozat!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (15 szavazatból)
  13. bumburi: +

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (7 szavazatból)
  14. Annyit nem tud Bajnai – és nincs a környezetében senki, aki megmondja neki -, hogy ne beszéljen feltételes, pláne dupla feltételes módban? “Ha esetleg nyernénk.” Jó, hogy nem teszi hozzá, hogy “valamilyen csoda folytán”.
    .
    Politikai érzék nulla.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (19 szavazatból)
  15. “Bajnai kijelentette, nem támogatja, hogy Magyarországot szankciókkal sújtsa az Európai Bizottság. Azt mondta, hogy az embereket nem lehet azért büntetni, mert “rossz kormányuk” van.”

    Vajon ki tehet róla, hogy rossz kormányuk van? Nem az emberek? Álságos az egész és populista!

    Egyetértek:
    “Ha az ország népe eltűri Orbánt, akkor tűrje el a büntetést is, amely Orbánért jár !”

    Nincs ingyen ebéd és vállalni kell a következményeket mindenkinek mindenért. Ez a felnőtthöz illő magatartás és gondolkodás. A “nem baj kisfiam, nem Te tehetsz róla” gyermeknek tekinti az ország népét és a választókat, nem visz előbbre semmivel.

    Igenis az “emberek” tehetnek róla. Mindenki azt kapja, amit megérdemel!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +22 (22 szavazatból)
  16. Maeldron
    Kösz, a Tiéd is +.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  17. qwerty
    Igen a zemberek elszabták, az ellenzék pedig rántson kardot és menjen neki a Fidesznek helyettük, mert megérdemlik, menjen neki az EU-nak is és igenis védje meg a kis butuskákat, akik voltak szívesek bedőlni a 14. havinak és a nem kellenek megszorítások, nem kell tandíj és nem kell vizitdíj, majd ezek után pedig újra jól hátba döfik őket….mint az eü-gyisek és a pedagógusok az 50%-is béremelésért tették! A magyarok már csak ilyen butikák….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  18. Ha az Eu nem szankcionál, Orbánnak még nagyobb korlátlan hatalma lesz, ha ami van, még lehet fokozni.
    Szerintem szenvedjünk inkább mi is, akik vétlenek vagyunk megválasztásukban !
    Nem vágyom, vágyunk rá, de talán az használni fog. S ha többen szenvedünk, talán teszünk is olyat, ami ennek véget vet, mert hibásak vagyunk a tűrésben…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  19. Stumpné Bekes Margit

    ” Ember küzdj és bizva bizzál !”

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  20. Remélem a hatalomért nyálcsurgató gombnyomogató volt MDF, KISGAZDA, megélhetési politikusok, fej lesütve hagyják el majd a parlament épületét, és a hátralévő idejüket a településüktől távol száműzetésben élik hétköznapjaikat. Mert részesei voltak az orbáni tatárdúlásnak, az ország nyomorba döntésének, és a demokrácia fel számolásának.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  21. Giap:
    .
    “…Azonnal felfüggeszteni a Fidesz által kinevezetteket!…”
    .
    - Igen? Hogyan?
    .
    Az összes orKbán- prostituált sok évre, ALKOTMÁNYOSAN be van betonozva a több milliós havi fizetéssel járó kamu munkakörébe – ezeket csakis alkotmánymódosítással lehetne elkergetni. Ahhoz meg ugye, 2/3 kell. Hacsak addig orKbánék meg nem módosítják ezt is, mondjuk 90 vagy 100 százalékra.
    .
    Namármost, azt lesd, mikor lesz itt “ellenzéki hatalomátvétel” egyáltalán, nem hogy 2/3- os ellenzéki parlament… hagyjuk már.
    .
    A seggfej többségi társadalom tette ezt az állat orKbánt és maffiáját maga fölé, és meg fogja tenni újra 2014- ben. “Ellenzék” meg már amúgy sincs, egymást maró, mellébeszélő törpepártocskák gyülekezete ugyanis nem “ellenzék”.
    .
    Szóval, még a felvetés is nevetséges.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  22. Elrad, 25 ember, két letartóztatás ésd két sortűz és minden fideszes önként és dalolva lemond.
    Fogadsz velem? 24 órán belül, személyesen a vonalkódos gatyáját lengetve.
    De ha nem, mégse, akkor a harmadik sortűz!
    Csak mint említettem, a tákolmány azonnal hatályon kívül helyezve, …..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  23. Csak Napoleont idézném, a győztesnek mindig igaza van.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  24. Giap:
    .
    - Rendben. És ki adná a sortüzet? Ne vicceljünk már.
    .
    Amit gondolsz, az egyszerűen nem reális.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  25. Egy vietnami nem vitatkozik, csak mosolyog.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  26. Bajnai szerint Orbán demokrata, Magyarország pedig demokrácia. Ezek szerint minden a legnagyobb rendben, és nyugodtan szavazhatunk a Fide$$re, nem igaz?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  27. Most már hagyjátok Bajnait, kiherélte ő saját magát.
    Hogy akkor ki ?
    Jó kérdés!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  28. Minél több pénzt kapunk az EU-ból, *annál többet von el *tőlünk** * az ödesp, annál többet költ győzelmi propagandára, TEK-re, és saját csókosai jutalmazására, és annál tovább marad a nyakunkon. Aki a szankciók ellen emel szót, az az önkényuralom mellett áll, azt támogatja.
    Ezt teszi Bajnai és Mesterházy teljes mellszélességgel.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  29. girbegurba 16:58

    Egyetértek.

    csakén 14:52

    Nem kell populista szólamokat hangoztatni, hanem lehet csendben is maradni és várni. Nem helyes a hibákért az embereket dicsérgetni “csak így tovább” és a kis butuska buksi fejeket simogatni…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  30. Lehet úgy szankciót alkalmazni, hogy az csak a Kormányt érintse. Például ha az összes EU-s támogatás elosztását és kifizetésének felügyeletét az EU bizottsága elvonná a Magyar kormánytól. Akkor talán az agy mosottak előtt is nyilvánvaló lenne mekkora támogatást kap az Ország.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  31. Gyurcsány Ferenc még nem szólalt meg?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  32. Ezek annyira éhesek, hogy még ha 20 évig fognak zabálni akkor sem laknak jól.
    És akkor vitya egy reggel felébred heted hét országon túl, az óperenciás tengeren is túl, sőt az üveghegyen is túl és megszólal: A k rva anyját de messze messze lakom a demokráciától !!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  33. Gonoszka
    2013. április 2. kedd
    16:48
    “Hogy akkor ki ?
    Jó kérdés!”
    Én már írtam, de egyetértve veled megismétlem.
    Rendben leváltjuk. Én is ezt akarom,
    DE
    - addig mi lesz,
    - akkor mi lesz,
    - utána mi lesz
    CSAK ENNYI A PROBLÉMÁM!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  34. Nem mondok mást, csak másképp mondom.
    A homo politicus, és a homo aesthetikus fogalmát Magyarországon nem lehet szembeállítani. A teljes magyar művészetre, nemcsak a lírára, de az elbeszélő-, a képző-, a zeneművészetre is jellemző, hogy nálunk minden műalkotást át- meg áthat a közéletiség, mert politikusaink ritkán álltak hivatásuk magaslatán, föladataikat a művészeknek kellett átvenniük. Nem untatom az olvasót idézetekkel, csak néhány nevet említek: Petőfi, Ady, Móricz, Karinthy, József Attila, Derkovits, Bartók, Nagy László… ez csak csepp a tengerből. Szinte minden magyar alkotó, kivétel alig akad.
    Radnóti minden idegszálával tiltakozott a közéletiség ellen, de tudta, halálra ítélte a kor és a hatalom, nem menekülhetett a színvallás elől. Nem tudhatom című versében arról a rettenetes ellentmondásról beszél hogy „mi föntről pusztítandó vasút vagy gyárüzem, az bakterház” és hogy „a gyárak udvarában komondor hempereg”, és aki bombát dob, az nem láthatja „a sírok közt (az) anyókát, ki halkan sírogat”. És hogy „bűnösök vagyunk mi, akár a többi nép, s tudjuk miben vétkeztünk, mikor, hol és miképp, de élnek dolgozók itt, költők is bűntelen és csecsszopók…” – és mégsem mondja, egyetlen szóval se mondja, hogy ne oldjátok ki a bombáitokat. Pedig tudja, ő maga is áldozat lehet. „Szemed kékjét csodáltam épp az égen, de elborult, s a bombák fönn a gépben zuhanni vágytak. Ellenükre élek, s fogoly vagyok.” De olyan sort nem volt képes leírni, hogy kíméljétek meg azt a néhány ártatlant a bűnösök között, ne bombázzatok, ne lőjetek! Bár „…Az ország megvadult, s egy rémes végzeten vigyorgott vértől és mocsoktól részegen” – ne alkalmazzatok szankciókat ellene, hadd folytassa apokaliptikus haláltáncát, s a tömeggyilkosságokat!
    Tizenkét évesen bujkáltam egyedül a rám vadászó náci és nyilas csőcselék elől, miközben lőtték a várost, és sivítva zuhantak a bombák, és a robbanásoktól remegett a talaj, mintha földrengéssel büntetné a Természet a világot, és behúzott nyakkal lapultam, és féltettem a vacak kis életemet, de tudtam, hogy így jó, így kell lennie, a bombák, ha elpusztítanának, akkor is értem hullanak, és az ártatlanokért, a tiszták maradékáért, akik megőrizték emberarcukat az embertelenségben, hogy megérjük egyszer a szabadulást. Kemény lecke volt egy tizenkét éves kiskamasznak.
    Egy tizenkét éves kölyök hetven évvel ezelőtt tudta, amit ma, hetven év politikatörtének mocskos bűneivel, borzalmaival, őrületeivel öregebben nem tud két figura, akik hagymázos álmukban a jövő letéteményeseinek képzelik magukat?! Akik sárkányölő szent György helyébe vizionálják magukat, aki majd ledöfi a neonácizmussal ölelkező újbolsevizmus sárkányát?! Ezek az ellenállás, az ellenzék vezérei?!
    Ezt nem lehet fokozni. Okos hozzászólók megírták: «Ha az ország népe eltűri Orbánt, akkor tűrje el a büntetést is, amely Orbánért jár ! Nincs ingyen ebéd és vállalni kell a következményeket mindenkinek mindenért. Ez a felnőtthöz illő magatartás és gondolkodás. A “nem baj kisfiam, nem Te tehetsz róla” gyermeknek tekinti az ország népét és a választókat, nem visz előbbre semmivel.»
    Az ellenzék vezérei seggnyalással akarnak szavazatot szerezni. Kiktől? A Hatalom átmosott agyú alattvalóitól? Ezek csakugyan oltva vannak politika ellen.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  35. oldberg: Ez szép volt! Irodalmi és igaz.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  36. Bajnaira nem szabad rábízni a jövőt. Miért? Egyszerű!
    Közösen vétkeztünk, közösen bűnhődünk.
    És a vétekér bűnhődni kell!
    Bizonyára van aki emlékszik, üvöltöttem, hogy csak 2/3-ot ne! Mégis megszavaztátok.
    Megértem, Gyurcsányt és társait utáltátok. Helyes érzékkel. Csak arra kellett volna vigyázni, ugye, mekkora túlsúlyt engedtek meg.
    Sokszor kinevettetek, mikor a tisztító katarzist vizionáltam. Mintha halkulna a nevetésetek. (?)
    Ennek a folyamatnak nem Gyurcsány és nem Bajnai, vagy Mesterházy lesz a vezére.. Őket is elsöpri a vihar. Amint a felcsúti maffiát, úgy a Szolnok táji cosa nostrát is fel fogjuk számolni.
    Lehet, hogy soká fog tartani, de élnek itt csecsszopók is, kikben megnő az értelem.
    Nem én mondtam, csak ismétlem és hiszek annak, ki az igazáért az életét adta.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  37. “Az embereket nem lehet azért büntetni, mert rossz kormányuk van.”
    De igen Bajnai!
    1. Az emberek miatt van rossz kormányunk.
    2. Az emberek nem tudják, hogy mi az a demokrácia, lehet, hogy azért, mert nem is volt benne részük.
    3. Az emberek azért hagyták veszni a demokráciát, mert soha nem dolgoztak meg érte.
    4. Az embereket nem csak hátba, hanem pofán is kell vágni ahhoz, hogy megértsék: demokráciában, szabadon élni létkérdés, és azért meg kell küzdeni.
    Egy orosz népmese jut eszembe (gyerekkoromban leginkább csak ez volt).
    A gazdag gyerkőcnek elvették a játékait, egyet, kettőt, hármat, stb. Hagyta, mert erősebbek voltak nála.
    De amikor nem maradt semmilye és némi favágásért 1 kopejkát kapott, és azt is elvették, akkor a nagyobbnak, az erősebbnek is nekiment.
    Ez csak így megy!
    *
    Azért gazdasági miniszternek, vagy akár min.elnöknek is jó lenne! Ahhoz ész kell és tisztesség. Az van. Csakhát ahhoz nyerni kéne, ahhoz meg politikusnak kéne lenni.
    A francba!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  38. “A különadókkal kapcsolatban kifejtette, hogy azokat nem lehet egy éjszaka alatt leépíteni, mert Magyarország recesszióban van, ”
    .
    Ez most mi? A két lépés előre egy lépés hátra? Gyakorlatilag azt mondja— “Rosszul vezettük az országot, legyen most négy évig a Fidesz, hozzon strukturális hatalmi változásokat, vessen ki különadókat, vigye el balhét, aztán takarodjon a rohadék és mi majd beleülünk az előmelegített trónba, de sajnos közérdek miatt nem tudunk változtatni, sem a gazdasági sem a hatalomnak kedvező törvényeiken, inkább ehelyett most majd mi élünk vele de teljes szimpátiánk és együttérzésünk a népé.” Jól értettem Bajnai úr???

    Ekkora támogatást és összetartó motívumot és önigazolást ad ön most a Fideszes híveknek???


    „Amennyiben a 2014-es parlamenti választásokat megnyernénk, elsőként a bizalmat fogjuk visszaállítani Magyarországon”
    .
    Mégis hogyan???Arról beszéljen!!! Mibe fog ez kerülni az embereknek??? Nem a bizalmat kell helyreállítani hanem az okozott károkat, a bizalom majd magától helyreáll ezután. Mi lesz a felelősökkel??? Ja, azok mehetnek a rablott vagyonnal.

    Egy csapatban játszotok?? Csak valami váltófutás, hol az egyik, hol a másik viszi a stafétabotot???Vagy csak kölcsönösen zsaroljátok egymást, hogy kiteregetitek egymás szennyesét??

    —–
    ” Azt mondta, hogy az embereket nem lehet azért büntetni, mert “rossz kormányuk” van.”
    .
    Ez mi ha nem populizmus?
    —–
    A magánvéleményem, hogy Fidesz uralkodásának csak egyetlen haszna lehet, ha ez valaha is bekövetkezik, hogy egy teljesen új még nem fertőzött, nem zsarolható és szakértő új vezető generáció születik meg, mert a régiekkel nem lehet semmire menni, beleértve Bajnait is, legalábbis a jelenlegi beszéde alapján.
    Szerintem ilyen emberek vannak Magyarországon, kérdés hányan maradtak otthon közülük, és ez a fordulat bekövetkezik-e.
    Jöhet más, jöhet vissza az MSZP de ne így, ennek nincs értelme.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  39. Bajnainak van igaza, mert a hataloméhség tényleg egyik jellemzője a vezérelvű, és a fedett “pártgazdaság” alapján működő pártszerű képződménynek, amit Fideszként ismerünk, és amibe a kívül álló honpolgár nem nyerhet semmiféle betekintést sem.
    Ugyanakkor csak “karcolgatjuk” az igazságot, mint ahogy Bajnai is, de a lényeg megragadása valahogy mindig elsikkad, a jellemzés pedig féloldalas marad!
    Ezért éppen itt lenne az ideje annak, hogy egy színes összetételű szakértői grémium vegye már magának a fáradságot, és próbálja meg leírni azt, hogy mi a hétszentséges fenét is kell felfedeznünk a Fideszben, amely inkább mutatja magát egy egyedi, konspiráltan működtetett gazdasági érdekkapcsolatokra támaszkodó, egyszemélyi vezetés alatt álló és szigorúan zárt politikai-gazdasági célú szervezeti képződménynek, mint egy demokratikus pártnak. Egy sajátságos szerveződés, amely a hazai politikai színtéren 1988-90 között felbukkanó érvényesülési lehetőségeket meglovagolni szándékozó önjelölt zászlóvivők, karrieréhes politikai kalandorok és a gátlás nélküli szerencselovagok érdekszövetsége, hit-, és védegylete.
    Vajon hol vannak, és miért késlekednek a Fidesz-jelenség hozzáértő feltárásával a téma szakértői?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  40. Bajnai úgy beszél, mintha a ég cak Majnem Pőárt-ja lenne az ellenzék vezető ereje, Ő pedig a leendő miniszterelnök. nyilatkozata éppen olyan zavaros ideológiai alapon áll, mint a bejegyzés alatt álló párt, amelynek nevében nyilatkozik:
    - Az EGYÜTT módhatározót, pártnévként lenyulva azt a hamis hamis látszatát kelti, hogy ez az ellenzéki összefogás, amelyben Ő és szövetségesei eddig csak arról beszéltek, kivel nem hajlandók összefogni.
    - A remélt jobboldali szavazók megnyerése céljából nem határolódik el a III. Magyar Köztársaságot elsöprő fülkeforradalmároktól, sőt annak tetteit soszor összemossan a 2010 előtti kormányok demokráciát sosem veszélyeztető vagy csorbító cselekedeteivel.
    - Nyilatkozatai alapján az orbáni államrendet refolmálni és nem eltörölni akarja.
    A mai helyzetben az ellenzéknek nem így kell viselkednie. Orbán a saját maga által kreált és a média által a lakossággal elhitetett ügyekkel szemben erőt mutatva hirdetett változást. Most, amikor valós ügyek vannak, amikor felszámolják a demokracia alappilléreit, amikor klientúrát betonoznak be, amikor egypárti alkotmányt eröltetnek az országra, amikor alaptörvényben ítélkeznek letünt ma élő és eljövendő nemzedékek felett, amikor emberi méltóságuktól fosztanak meg milliókat, s közben elvtelenül gazdagítják saját kilientúrájukat, stb., akkor nem lehet ilyen langyos egy ellenzéki vezető, még akkor sem, ha a magyarországi baloldali média őt favorizálva igyekszik a valós befolyásánál sokkal nagyobbnak láttatni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  41. Akkor most megkérdezem:
    ha senki nem felel a színen lévő politikusok közül, az azt jelenti, hogy amíg nem születik meg egy új, kb. 10 milliónyinak megfelelő jelölt, addig maradjanak ezek?
    Az hány tíz évbe fog még fájni és mennyi nyomorúságba és mennyi ember életébe kerül?
    Ha nincs aki megfelel, maradnak ezek, mert ezek elfogadhatóbbak, mint bárki más, aki tenni akar ezek ellen?!
    Ezek szerint az ellenzék bármelyik vezetője rosszabb, mint a fideszesek?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  42. Citizen
    2013. április 3. szerda
    02:52-hoz
    .
    Igen! Erre szükség van!!!
    “Ezért éppen itt lenne az ideje annak, hogy egy színes összetételű szakértői grémium vegye már magának a fáradságot, és próbálja meg leírni azt, hogy mi a hétszentséges fenét is kell felfedeznünk a Fideszben, amely inkább mutatja magát egy egyedi, konspiráltan működtetett gazdasági érdekkapcsolatokra támaszkodó, egyszemélyi vezetés alatt álló és szigorúan zárt politikai-gazdasági célú szervezeti képződménynek, mint egy demokratikus pártnak.”
    .
    És jó a kérdés is!!!
    “Vajon hol vannak, és miért késlekednek a Fidesz-jelenség hozzáértő feltárásával a téma szakértői?”
    .
    Nos, a válaszom: a hatalom és annak ellenzéke valójában egykutya !!!
    .

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  43. Kedves telekis,

    én azért mindenkit óvnék attól, “hogy egykutya ” címen összemossa a demokrácia felszámolóit és annak visszaállításáért rossz módon kúzdőket!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  44. EdCarping
    telekisnek írhatja, sőt ki is hímezheti, nála egykutyák….nem is tudom, mit gondoljak ezek után róla?!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  45. Bajnainak eléggé szelektív a memóriája. Lehet, hogy Ő már nem emlékszik (vagy nem akar) a 2010 előtti eseményekre, az egyre romló gazdasági mutatókra.
    Szerintem mind két kormány dilettáns gazdálkodása mindössze annyiban különbözött, hogy a fizeSS még a demokráciát is felszámolta. Ja és hogy nincs bizalom az ország iránt? A politikusok iránt nincs bizalom – mert egy ország az amit a politikusai csinálnak belőle. Nem véletlen, hogy a lakosság többsége egyáltalán nem hajlandó politizálni és a politikusokat (pártállástól függetlenül) hazug tolvajnak tartják és nem a parlamentet hanem a börtönt
    tartják méltó helyüknek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  46. De igen az embereket kell büntetni igen is mert soha nem állnak fel a fotelekből soha nem ébrednek ha nem kapnak egy akkora pofont,hogy a fal adja a másikat.A másik dolog ha kapunk pénzt pont az Unió lesz az aki legalizálja ezt a hatalmat amit sokunk már a hátunk közepére sem kíván csak nem tudunk szabadulni tőle.
    Mi is elmennénk de mindenki nem léphet le és az idősebb korosztály már nem is kell sehol.Ezek tények.Itt kell maradnunk és tenni a dolgunkat lehet,hogy beledöglünk de legalább nem éltünk hiába.Azért is megérem egy új kor hajnalát ami majd bebizonyítja lehet másként is normálisan ahogy annak idején 90-ben elképzeltük.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  47. „Amennyiben a 2014-es parlamenti választásokat megnyernénk…..”
    .
    Eddig elég olvasni, már itt megbukott. Akkor sem nyernek meg semmit, ha egyáltalán lesz valamit megnyerni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  48. A Fidesz vezetői jól érzik:ha elveszítik a 2014-es választásokat,nemcsak a zsíros állásoknak vége,hanem hazaárulásért független bíróság ítéletei alapján jó 10- 20 évet börtönben kellene elölteniük…! Emellett a vagyonelbozásnak sem örölnének!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  49. Bajnai nem ismeri a történelmet: a vezetők aljas tetteit mindig az egyszerű ember sínylette meg… Aztán vagy felelősségre vonták a politikusokat vagy sem!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  50. tiborka
    Eddig sem voltak valami észlények, de most , mintha vesztüket éreznék, totál megvadultak – gondolom, felmérték tetteik következményét, hát a győzelemért mindenre képesek, mert különben végük lesz, mint a botnak!
    Most olvastam,
    hogy újabb kinti főiskola kapott félmilliárdos támogatást.
    Itthon pedig az ombudsman vizsgálódik, mert a csuhásék iskoláiban:
    “Iskolafenntartók tudtával és hozzájárulásával éheznek gyerekek”,
    nos egy kis adalék a rezsicsökkentéshez, a plakátra rá lehet írni kiegészítésként!
    Igen, éhező gyerekek de ezekről nem hallanak az íveket oly lelkesen aláírók!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
Kapcsolódó cikkek

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szavazzon!
Loading ... Loading ...
RSS evitae
RSS rasputyn
RSS nagydiofa
RSS leharblog
RSS szendamondja
Videók