Ronai and Ronai
AMERIKAI

Bartus László: Magánlevél 2012. július 27. péntek 18:39

  • Hozzászólások(136)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Bartus László: Magánlevél

Ezt a levelet írtam egy kedves fiatal barátomnak, a név nem fontos. Rájöttem, hogy talán másoknak is szólhat, ezért közzéteszem. A hitelesség kedvéért a levél megmaradt eredeti, tengeren túli ékezetek nélküli formájában:

Kedves Barni,

nagyon koszonom erdekes es kedves leveledet, nagyon orulok, hogy hallok rolad, es jol vagy. Teljesen ertem, amit mondasz, es orulok, hogy Te is ugy latod, hogy ez a vilag ugyan nem tokeletes es nem jo, de nem annyira rossz, ahogyan ezt Magyarorszagon erzi az ember. Ez nem az egesz vilagra igaz, hanem arra par ezer negyszetkilometerre, amelyen Magyarorszag fekszik. Es jol latod az okat is, a nep, a szegeny kifosztott magyar nep, amely agyonsajnalja magat, a legfobb oka. Sok evszazados elmaradottsag a fejekben, a szivekben, tomeny butasag es rosszindulat, amivel sajat maguk es masok eletet is megkeseritik. Es mindennek tetejebe hasonlo buta es rosszindulatu vezetokkel, akik ezt ordas eszmek terjesztesere kihasznaljak, tovabb erositva a butasagot, a rosszindulatot es a bajt. Jol latod, hogy ez egy elveszett orszag ebben a formajaban, ha valami nagy fordulatot nem hajtanak vegre a fejukben es a szivukben, akkor menthetetlenek, es magukkal rantjak azokat is, akik ezt nem erdemlik meg, akik tudnanak egy rendes orszagban is elni. Ezert teljesen egyetertek es megertem, ha tavozni akarsz, es csak batoritani tudlak, hogy nezz ki magadnak egy helyet a vilagban, ahol az utodaidnak megalapozod a jovojet, az eletet. Akik majd azt mondjak, hogy Barnabas nagyapam okos ember volt, meg idoben elmenekult Magyarorszagrol, es o emigralt ide, megalapitva az itteni csaladot es eletet. Tudom, nem konnyu, ha az ember szulei, csaladja ott vannak, de nem olyan nagy tavolsagok ezek Europaban, lehetne ez akar egy orszag is a mereteit tekintve. Az is egy magyar beidegzodes, hogy ami tul van a magyar hataron, az messze van, ami innen, az kozel. Akkor lenne ertelme Magyarorszagon es Magyarorszagert harcolni, ha a tobbseg rendes, okos, ertelmes es joszivu emberekbol allnak, akiket elnyomnak. De ez a hatalom oket fejezi ki. Ezek ok maguk, az o zsigeri gyuloletuk, irigyseguk es frusztraltsaguk, idegengyuloletuk, pogany es barbar termeszteuk kifejezodese. Ez a hazug hatalom kifejezi a lenyuket,a termeszetuket, amely a hazugsagot szereti. Mindig a hazugsagra es a masokrol szolo rossz hirekre viszket a fuluk. Mindig masok a hibasak, es amikor bajba viszik magukat, onnan mindig masoktol varjak a segitseget, hogy onnan oket kihuzzak. Ha ezt masok nem teszik meg, akkor mindennek elmondjak oket. Nincs tisztessege es becsulete elottuk senkinek, mindenkit leneznek es megvetnek, es ezt akkor veszi eszre valaki, ha tartosan kulfoldon el, mindenfele nacioval, es latja, hogy a magyarok altal lenezett es megvetett nemzetek fiai is nagyon rendes emberek, tehetsegesek, kedvesek. Nemcsak a magyart teremtette tokeletesnek a Joisten, mindenki mast pedig tehetsegtelen hulyenek, akik artani akarnak a magyarnak, a vilag legnagyszerubb nepenek. Nm mindenki az o orszagukat akarja, mert Lajosmizse olyan szep. Jol latod, van elet Magyarorszagon kivul is, sot: ott van elet, minden gondjaval, nehezsegeivel egyutt, mert azok az elet normalis gondjai, nem gyulolkodo, primitiv es barbar emberek butasaganak es frusztralt rosszindulatanak kovetkezmenyei. Nagyon sajnalom Magyarorszagnak a civilizacioval rokon reszet, amely uldozott es megvetett sajat hazajaban, es kiszolgaltatott az azsiai hordaknak, akik uralkodnak rajta. Egy ideig duhos cikkeket irtam elkeseredesemben es ketsegbeesesemben, hatha fel lehet razni oket, mert csak a bolond nem latja, mi lesz ennek a vege. De mar nem irok ilyeneket, nincs ertelme, megertettem. Most meg megirok egy konyvet, amelyben mindezeket es ezek okat feldolgozom, bemutatom mindennek a szellemi hatteret, es a magam reszerol elfogadom azt, hogy ez a nep es ez a barbar nemzet nehany szazezer mas tarsammal egyutt kivet magabol, es megprobalok olyan emberek kozott elni, olyanokhoz tartozni, akik befogadnak, mert erzekelik, hogy hozzajuk tartozom, es kulturaban, gondolkodasban kozelebb allok hozzajuk, mint sajat orszagomhoz. Hogy ezekkel mi lesz, az elore lathato, es csak azert nem mondom, hogy megerdemlik, mert egyreszt sajnalom oket, masreszt abbol sem fognak tanulni semmit. Megint sajat butasagukat latjak majd igazulni. Ezert megiscsak megerdemlik. A 300 forintos vizitdíjat boldogan szavazták le, most pedig sírnak, és nem tudják, hogy ott adták el a jövőjüket, és alapozták meg a nyomorukat. A 300 forintos vizitdíjnál, és amit az jelentett. Nem tanultak abból sem, holnap is ugyanígy szavaznának. Észt nem tudsz adni senkinek. Fiatal ember vagy, minden perc, amit a tetovazassal toltesz, veszteseg. Azonnal csomagolj, es ulj fel az elso vonatra, repulore, es menj. Majdnem azt mondom, hogy barhova, csak onnan el. Maradjunk kapcsolatban, jelentkezz, mikor mi van veled. Eddig azt hitted, ez csak a tortenelemkonyvekben letezik. Nem igy van, ez a magyar sors. Aki kinovi az azsiai barbarsagot, azt megolik, eluldozik, vagy maga menekul el. Jo utat es sok szerencset!

Szeretettel udvozol Laci

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.8/5 (77 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +97 ( 117 szavazatból)
Bartus László: Magánlevél, 4.8 out of 5 based on 77 ratings

  • Hozzászólások(136)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

136 Reader’s Comments

  1. „Viszont megszűnt a hiánygazdaság, az időtrabló sorbanállás a boltokban, eltűntek a szellem szárnyalását gúzsba kötő bilincsek, újra van szólásszabadság, a médiák szabaddá váltak.” – így védte Mihályi Gábor a rendszerváltást, és ez elég lehangoló. Arról nem is beszélve, hogy a médiaszabadság szempontjából ma már nem is igaz. Egy hosszabb levélben válaszoltam neki, nem tudom, hogy megkapta-e. Ennek a vége: “Ön azt mondja: ”ütött az igazság órája”, tönkrementek a versenyképtelen cégek, és ez így természetes. És az miért nem természetes, hogy helyükbe életképes, munkát, kenyeret adó vállalkozások lépjenek? Hol van, mit tudott felmutatni „a bilincseitől megszabadult szárnyaló szellem?”
    Talán sikerült érzékeltetnem, hogy sosem a “nép” – a magyar vagy másmilyen – bűnös kollektívan, mindig a saját megmondói vezetik félre. Azok, akik pl. évek óta harsogják, hogy “minden politikus csaló gazember, a politika a hazudozás terepe”. A “politikus”-t persze könnyű behelyettesíteni a vállalkozóval, a cigánnyal, a zsidóval, a magyarral. Ne tegyük!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  2. Bartus Lászlónak nagyon sok mindenben igaza van. Már régóta hiányolom irásait, a “Miért nem orditasz?!” cikke is felrázott. Az én (nem érte meg) itthonmaradásom oka az volt, hogy dolgoztam két műszakban és napi váltásban az egészségügyben, neveltem a gyerekemet egyedül a növekvő létbizonytalanságban és munkanélküliségben, ami felemésztette az összes energiámat. Soha nem szavaztam erre a primitiv miniszterelnökre, akit csak aljasságban nem lehet überelni. A gyerekem 12 éve él a tengerentúlon és szeret ott éni. Ennyi örömem maradt. Nekem már nincsen esélyem efélére, mert nem gondoltam soha csak magamra. Most aztán hajrá anya, old meg egyedül!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (19 szavazatból)
  3. cOLOMBUS 2012. július 28. szombat 23:23
    “Nem az oldalon kell lovagolni, hanem összefogni azoknak, akiknek hányingerük van”
    Köszi!
    Ez a lényeg. Mi is állandóan ilyen irányban igyekszünk meggyőzni
    mindenkit a másik oldalon, hiszen egyaránt demokráciát kezdtük
    épiteni, de ez a banda – kezdettől fogva – ellenkező irányba törekszik.
    Nekünk viszont – közösen – van mit rendbe tennünk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (13 szavazatból)
  4. Újab nemzedék vált ” elveszett nemzedékké ”
    Ebben az istenverte , valóban balsors-tépte országban !
    -
    ( Az a nép aki képtelen tanulni történelméből , etc…etc… )

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  5. Magyarok! miért várjuk meg 2014-i választásokat? Ez a felcsúti román senki azt mondta el lehet zavarni a kormányt bármikor.Miért nem tesszük? Az egész parlamentbe a a baloldalt kivéve mindet ki kell onnan zavarni.Meddig tűrjük a zsarnokságát? Minden fejes csak beszél,beszél,de ha az ország csak 2/3-a menne a parlament elé,és az őket védő terror szervezet is biztos a nép mellé állna,mert nekik is van családjuk akikkel ezek a rablóbandák megaláztak kisemmizték,akkor a tömeg a nép haragja félelmetes tud lenni, Ezt kéne tenni baloldal és minden jóérzésű embernek védeni a demokráciát és nem csak összeülni és beszélni az országban lévő nyomorról!!!!!!!! FEL FEL TI RABJAI ENNEK AZ ORSZÁGNAK,ELZAVARNI A KERTI TÖRPÉT MERT KEZD TELJESEN BEGOLYÓZNI.! AZ ELMÉRE KÉNE ZAVARNI ÉS LEKÖTÖZNI EGY ÉLETRE….Zsóka mama.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  6. Kedvs Bartus Laszlo!
    Mat regen olvasom leveleit es tobbnyire egyet is ertek Onnel. Kifejezetten azokbol az idokben ertekeltem megjegyzeseit amikor evekkel ezelott figyelmeztetett a jelenlegi rezsim totalitarianus torekveseire. Azon az alapon, hogy senki sem lehet profeta a sajat orszagaban, nyilvanvaloan remenytelen volt a harc, de attol meg erdemes volt megirni. Sajnos manapsag mar ugy erzem, hogy az elkeseredes anyira urra lett a hangulatan, hogy egyre jobban elszakad a mai magyar valosagtol. Nem a politikusok, tetteik es jellemuk megiteleseben, abban abszolute fejen talalja a szoget mindig, hanem maga a nep lelkivilagat, jellemet es szellemet illetve. Itt idezem Ont:
    “Akkor lenne ertelme Magyarorszagon es Magyarorszagert harcolni, ha a tobbseg rendes, okos, ertelmes es joszivu emberekbol allnak, akiket elnyomnak. De ez a hatalom oket fejezi ki.”
    Ne haragudjon, de ezt a millionyi tisztesseges, becsuletes, jellemes es bator magyar ember neveben kikerem magunknak. Abba a hibaba esik, hogy elfelejti a hang nelkul elo milliokat. Azokat akik nem blogolnak, nem pofaznak, csak gondolkodnak. En ismerek sok ilyent es higyje el buszke lehetne rajuk. Meg akkor is ha jelenleg nem jutottak odaig, hogy a barrikad teteje fole kidugjak a fejuket. Es nehogy azt higyje, hogy elvakult Orban hivo lennek. Nem, nem az vagyok, sot, a valos baloldali, szocialista, sot marxista ideologia all a legkozelebb hozzam es majdnem 40 evig eltem kulfoldon, igy az a primitiv beszukultseg, amit On a magyar nepre altalanosit sem szerepelhet nalam. De en most mar itthon elek es ismerek bigott, szolgalelku barmot is, de ugyanannyi, sot tobb olyan embert akik olyanok mint akikrol olyan lelkesen ir mint a vilag osszes mas orszagaban levokrol. Higyje el, nem elvakult nacionalizmus beszel belolem, hiszen az en szemelyes ideologiam 100%-ig internacionalista, hanem az az eszbol es intelligenciabol eredo higgadt pozitivizmus, amely a tortenelem alapjan tudja, hogy olyan nep nincs a vilagon amelyet orokre elnyomva lehetne tartani, Elobb utobb minden nacio folkel a tergyerol, kiegyenesedik es visszaut. Meg akkor is ha most ugy tunik, hogy nyeli es orokre rabszolga fog maradni.
    Es azt is kikerem a magunk neveben, hogy nem vagyunk elnyomva, hogy mi kertuk ezt es emiatt megerdemeljuk. Szegyen, hogy ennyire hagyja magat befolyasolni a jelenlegi szornyu helyzet miatt. Hat semmi remenyt nem ad Onnek a dicso mult, 1848/49 vagy 1956? A tortenelem sokszor produkalt olyan hirtelen fordulatokat amelyek mindenkit megleptek. Azaz, hogy nem mindenkit, csak azokat akik nem ertettek a felszin alatti folyamatokat.
    En nem itelem el azokat akik elhagyjak az orszagot. De azokat akik ilyen modon brutalizaljak a magyar nep szomoru sorsanak elemzeset, hogy MINDANNYIAN birkak vagyunk akik megerdemeljuk a sorsunkat, azokat igen. Szerintem amire igazan szukseg van az egy idea ami megfogja a tobbseg fantaziajat. Azt most nem akarom reszletezni, hogy ez szerintem mi lenne. De azt ismetelten elutasitom, hogy ilyen stilusban elitelje es lenullazza a magyar nep jovobeli eletet es lehetosegeit.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (7 szavazatból)
  7. .
    néhány napja, egészen pontosan 3, a 168 óra oldalára írtam a következőket.
    jellemző VALÓSÁGTARTALMÁRA, hogy a fideszt elutasító, mérsékelt hangnemű hozzászólók közül is volt, aki felháborodott.
    a helyett, hogy elgondolkodott volna.
    íme:

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  8. .
    néhány napja, egészen pontosan 3, a 168 óra oldalára írtam a következőket.
    jellemző VALÓSÁGTARTALMÁRA, hogy a fideszt elutasító, mérsékelt hangnemű hozzászólók közül is volt, aki felháborodott.
    a helyett, hogy elgondolkodott volna.
    íme:
    .

    Nos, ha érdekel, ha nem, elmondom a véleményemet.

    Sajnos Orbánnak TÖKÉLETESEN IGAZA van abban, hogy milyennek látja a magyarokat.
    Szerintem egy hihetetlenül primitív bunkó paraszt társaság az átlag magyar, azaz a lakosság 99%-a. Ha egy tahómétert üzembe helyeznénk valaha valahol, akkor az alapmértékegységet egy magyarban lehet meghatározni. Ennek töredék százaléka, amit a többi nép elérhet, tehát az egy magyar, a maximum.

    Állandóan a másik dolgaiban turkál, alapvetően tanulatlan, tanulni sem akar, nem is képes, hihetetlen nagy egója van, ki ha én nem szemlélet az alap, irigy, a másiktól elvenni, dögleni a napon, de mindenki azonnal adjon pénzt, és egyébként, meg kuss neki!
    na ilyen egy átlag magyar.

    Ne keresd, mivel foglalkoztam, de igen sok időt töltöttem európa nyugati részén, s a tapasztalataim szerint, ott nem ilyenek az emberek. Segítőkészek, odafigyelnek rád, a másikra, amit ígérnek, azt megtartják, az adott szónak van becsülete. Nekem tartoztak kint nem kevés pénzzel, anno, s mikor szükségem volt rá, szó nélkül odaadták. Nálunk, a saját anyjával henteregne inkább, de 200 forintot se kelljen kifizetni, ha jogos is, vagy akár visszaadni.

    Undorító, ocsmány féreg banda a magyar.

    Orbán is ilyennek látja őket, s tud a nyelvükön beszélni, uralja őket.
    Mi sem lehet vonzóbb, egy az állandóan a máséban turkálni akaró, a másikat állandóan kihasználni, becsapni akaró átlag magyar számára, mint amikor azt mondja neki valaki, hogy a te érdekedben – ami egyáltalán nem igaz, de a tahó, paraszt magyarja ezt felfogni képtelen, ugye? – azt csinálom a gazdag nyugatival, amit te akarsz csinálni naphosszat a többi tahó, büdös paraszt magyarral. Büszkén feszít majd a szittya, hogy ez aztán most jól megaggya a gazdag nyugati tőkésnek az én érdekemben! Közben Orbán, Simicska, Demján, Csányi, s a többiek kirabolják e barmot, rabszolgasorba taszítják, megalázzák, tönkreteszik a gyermekei jövőjét, kik tán többre lennének hivatottak, mint a tahó, büdös paraszt szüleik. De így újratermelődik az a tahó, büdös paraszt, tanulatlan semmihez sem értő, de nagypofájú, ki, ha én nem, követelőző, hisz neki minden jár, mert az ő DNS-e megtekeredett vagy nyolcszor-tízszer, tehát mindenkinél különb nép, és különben is, az én papámnak CSÉB-je van, s Krisztus is magyar ember volt, ki Felcsúton született, s egy félázsiai népség, valahonnét Indiából eredő Orsós nevű vajdája volt az édestestvére, akinek másik leszármazottja, ki magyarosította nevét, s így Orbán lett belőle – ki tornyot visz az orrán, meg a Simicska tornyát a gatyájában há-TURUL betöltve, ugyi? – uralkodhat, mint barmokon tovább.

    Így azt mondom én néktek, kik még az értelem, emberség, demokrácia szikráit pislákolva ébren tartjátok lelketekben,

    EL INNEN, MINÉL MESSZEBB, MÍG LE NEM ZÁRATJA A HATÁROKAT E MAFFIA BRIGÁD!

    Lehet e véleményt nem szeretni, de állítom, 99 %-ban sajnos kiállja a próbát!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (19 szavazatból)
  9. Mango
    2012. július 28. szombat
    16:34
    Figyelmetlenségből ++++-lak!
    ——–

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  10. “előbb vagy utóbb mindenki rá fog jönni ,hogy nincs értelme ennek az egésznek!”
    Elmentem a “babazsúrra” a rendvédelmisekhez.
    Elmentem, mondhatnám mindegyik “babazsúrra”
    No, de mikor a pedagógus máj1-i felvonuláson a több mint 100-200 fős szakszervezetünkön a bizalmi és én voltam ott, akkor befejeztem.
    Nem vagyok rendvédelmis, pedagógus , vagyok most már “ellenforradalmár”.
    Na, már ez is visszaköszön!!! :-(

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  11. cicvarek
    2012. július 29. vasárnap
    09:05
    ismerlek?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  12. “Csakhogy ő hallássérült, hallókészülékkel “hall”, de megtanult beszélni, lassan diplomás lesz és közben nyelvvizsgát is tett.”
    http://www.sinosz.hu
    Neki tagság esetén térítésmentesen jár tolmács.
    Bartustól kérd el az email címemet.
    Egy szintén zenész :-)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  13. “Undorító, ocsmány féreg banda a magyar.”
    Még erős felindultságból sem írhatsz ilyent!
    Visszautasítom! :-(

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (11 szavazatból)
  14. .
    Rupcsi!
    .
    Ne utasítgass, nézz bele a tükörbe!
    Ha nem tartozol a 99 %-ba, akkor megérted, amit írtam.
    Ha beletartozol, akkor nem.
    Nos?
    Néztél a tükörbe? Görbe? Vagy Te vagy görbe?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (12 szavazatból)
  15. csakigazatmondo
    2012. július 30. hétfő
    12:23

    Nem az a fő probléma, hogy olyan a magyar vagy sem mint amilyennek leírtad, hanem hogy Orbán, vagy a másik oldalon mi kommentelők, mit teszünk.

    .
    Orbán hatalomra tett szert de mivel nem férfi csak egy izzadt tenyerű fiú, – tehetetlen kínjában és dühében rombol.

    .
    Voltak nagy államférfiak, Mahatma Gandhi aki nem azon gondolkozott, hogy alávaló-e a népe vagy sem, hanem azon, hogy felemelje.

    Volt egy Kemal Atatürk aki megindított egy páratlan modernizálási programot még a saját iszlám vallásával is szembe menve, hogy Európába vigye be Törökországot.

    Volt egy Meiji modernizációs program amely az Edo (Tokugawa shogunátus) végén kezdődött, annyi személynév név már fel sem tudom sorolni.

    .
    Minden nemzetnek voltak nehéz korszakai, de fel tudtak emelkedni ha kaptak egy igazi férfit, államférfit, vezetőt. Nem olyat mint ez a csődtömeg Orbán aki lebecsüli a saját népét és kihasználja őket a hatalma révén amit a nép adott neki bizalommal.

    És míg Atatürk az iszlámmal is szembement ha kellett, hogy Európába vigye a népét, Orbán kiszakítani készül és megfosztani attól is amit nagy keservesen elért.
    -
    Aki tud az tesz vagy tegyen valamit!!!

    -
    Bartus úr is teszi a dolgát, írja a könyvét, próbálja felnyitni a szemeket. Menti akiket menthet, tanácsolja, hogy meneküljenek de azért ír az otthon maradottaknak is.
    .
    Mi kommentelők is azt tesszük. Még ha igazad is van egy két dologban, szerintem az önmarcangolás, az önostorozás a kritika már nem visz sehová.

    A magyar önerőből már nem fog felemelkedni. Vagy kap segítséget okos jóindulatú emberektől, vagy felemelik, vagy megsemmisül. Ez tragédia.

    Én semmi jót nem kaptam a magyaroktól soha, de ha isteni hatalmam lenne és választhatnék, hogy büntessem vagy egy érintéssel meggyógyítsam őket, az utóbbit választanám.
    -
    De nem vagyok isten, sőt vezető sem, és amire a magyaroknak szüksége van, egy igazi államférfi, olyan mint akikről írtam, és nem egy ilyen minősíthetetlen nemzeti átokra mint Orbán.
    -
    Sohasem szívderítő dolog látni, ha valaki (egy nemzet) a szakadék szélén tántorog, segítő kézért nyúl és az lelelöki.
    -
    Először ezt ártó veszett bandát kell lekapcsolni, és aztán felemelni a népet. De ehhez férfi kell, nem nadrág.
    Remélhetőleg jön egy ilyen ember is , egy igazi államfő akik ritkán születnek.

    Addig is köszönet mindenkinek aki beszél, ír mint pl Bartus László, Búzás Huba, Kertész Ákos, hogy csak egy két nevet említsek és a sok segítő komment.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  16. Eagle, “Orbán hatalomra tett szert de mivel nem férfi csak egy izzadt tenyerű fiú, – tehetetlen kínjában és dühében rombol.”
    Ha így lenne, ha tehetetlen lenne, akkor nem tette volna meg mindazt, amit idáig megtett, és nem tenné meg mindazt, amit még a jövőben megtesz. Aki tehetetlen, az nem képes talpáról a fejére állítani egy egész országot, aki tehetetlen, az nem képes tehetőssé felküzdeni magát. Aki tehetetlen, az nem tehet meg bármit, ami elvileg lehetetlen, márpedig Orbán megtette.
    Ez a vulgáris (konyha-) szexuálpszichológiai elemzősdi, amire újabban rákaptál, tévút. Hogy miért? Többek között azért, mert ennek bűvöletében például olyan erősen inkorrekt kijelentésekre ragadtatod magad, mint ez is:
    “Először ezt ártó veszett bandát kell lekapcsolni, és aztán felemelni a népet. De ehhez férfi kell, nem nadrág.”
    Már bocs, de talán mégsem egy orgiához castingolunk, egyrészt, másrészt pedig nekem (nekünk) legyen mondva példának okáért egy Margaret Thatcher.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (6 szavazatból)
  17. T. admin
    Ha a dolgok eredőjét nézem, gyakorlatilag ugyanazt mondja, amit Orbán, azaz akinek nem „hite” az orbánizmus, aki nem akar harcolni és szenvedni itthon, az menjen isten hírével, válasszon a világ más kényelmesebben berendezett, a szabadságáért már megküzdött országai közül egy másikat, és költözzön oda.
    Egy dologra mindenképpen jó ez az itthoni rendszer, hogy szembenézzünk a hazugságokkal, vérrel és szenvedéssel terhelt múltunkkal, saját magunkkal.
    Csak példaként említem, hogy a szörnyű hitleri időkben a változás reményével szívükben Claus Schenk Graf von Stauffenberg és társai, valamint a 19-22 éves egyetemista Fehér Rózsák (Weiße Rose) életüket adták (kilátástalanabb helyzetben mint ami ma Magyarországon van) Németországért úgy, hogy nem számíthattak a német nép többségi támogatására sőt.
    Részlet a wikipédiából a Weiße Rose történetéből:
    „A fogság és a kínzások sem tudták megtörni a Scholl testvérpár elszántságát, akik mindvégig kitartottak ügyük mellett. A testvérek a Volksgericht (Népbíróság) elé kerültek és a bírósági színjátékban mindkettőjüket lefejezés általi halálra ítélték. Kivégzése előtt Hans ezt írta cellája falára: „Dacolva a túlerővel”. Mindkettőjüket 1943. február 22-én fejezték le. Halála előtt Hans Scholl így kiáltott fel: „Éljen a Szabadság!”.
    Bocsásson meg, de nem szeretném semmisnek látni Kertész Ákos és mindazok harcát, akik egy más, emberibb országért küzdöttek/küzdenek, ezért önnel ellentétben azt kérem a fiataloktól, hogy maradjanak itthon egy sokkal nehezebb életért, ha kell magyar Fehér Rózsákként!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (10 szavazatból)
  18. taotológia
    2012. július 31. kedd
    07:00

    Azt hiszem mi már találkoztunk itt az AN en régebben. Ha Nicket változtatsz akkor illene legalább stílust is változtatnod.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  19. Nem gondolom, hogy bárki kedvéért is itthon maradnak a fiatalok, akiknek kilátástalan a jövőképük, nincs munkalehetőségük. Én a helyükben egy percig sem gondolkodnék. Ugye senki nem gondolja komolyan, hogy 1-2 diplomával a háta mögött bárki is elmegy majd gazt irtani 48 ezer ft-ért. Orbán egymillió munkahelyet igért a négy évre. Már két év eltelt, de munkalehetőség sehol. Ki az a hülye aki tengeti éveit a kilátástalan posványban?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (8 szavazatból)
  20. Láng Róbert Ön hol él???? Nagyon nem értünk egyet, “bárhol a világon idegennek kezelnek, kivéve itthon”.
    Én ezt fordítva érzem!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  21. Zsigmond
    Biztos nekem helytelen a hozzáállásom, de ha ennyire rossz helyzet, hol vannak az egyetemisták és a többi fiatal, akik azt mondják, hogy ELÉG VOLT?!?
    .
    Lehet adminnak van igaza, az én fiatalság és nemzetképem merő tévedés. Ha így lenne bocs admin!
    Ha a sokat emlegetett zsidók így harcoltak/harcolnának Izraelért, ma az araboknak semmi, de semmi gondja nem volna. Ha így folytatjuk, a gondok és az ország is fiatalok híján elmúlik.
    Legfeljebb ha a kiválasztott országban rosszabbodik a helyzet, derék honfitársaink onnan is tovább állnak. Olyan zsoldos féle hazátlan munkavállalókként.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  22. En is fordulopontnak talaltam a szavazast. 300 ft szamlaval nemzetarulas, mengelezes, gyujtogatas, 30 ezer zsebbe csusztatva nemzeti. A bekemenet felazsiai szarmazekai itthon csak a kirekesztesbol, megbelyegzesbol, gyulolkodesbol elnek es ertenek. Marai helyett nyilas hamvak hurcolasa………..

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  23. Debreczenit es talan Bartust is hivatasos rettegonek titulaltak holott demokratikus elmejuk nem tudott annyi aljassagot kitalalni amit het mint het tapasztalunk a falkaforradalmaroktol kormanyzas fedonevvel

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  24. Figyelő:
    A zsidók meg a hungaró-turbó-magyarnyikok között az a különbség , hogy Izráel lakóinak VALÓBAN kell a hazájuk , fontos nekik ,szeretik azt , mindent megtesznek érte ugyanis kettőezer évig nem volt nekik hazájuk , oda sem mehettek még látogatóba sem.
    Izrael lakói nem a szavak emberei , bár szeretnek sokat beszélni :D.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  25. Janna 2012. július 30. hétfő 12:13
    Irásod alapján – ahol beszélsz dicső múltunkról – azt hittem van valami korszakalkotó
    mondanivalód. Miért tartod ennyire titokban, hogy nem árulod el. Várjuk ird le.
    Itthon vagy. Mit csináltál eddig, vagy magyarázgatod miért nem lehet tenni valamit.
    JÓ MAGYAR HAGYOMÁNY: MINDIG AZT A LOVAT ÜSSÜK AMELYIK HÚZ !
    Érdekel-e az is mi van a másikkal vagy a többivel? Vagy a malasztot várod te is?
    Valószinűleg neked igy jó, hiszen leirtad.
    Többször vártak már – egyesek – kivüről segitséget, hogy rövidesen legyen mit
    kifogásolni. Lehet, hogy nem lenne semmi baj, ha a segitségkérés után a
    kap??ott segitséget nem ugyanazok birálgatnák.
    .
    Itt van például a kormány, aki fuldoklóként előre ki akarja kötni, hogy ne úgy
    húzzák ám ki a vizből.
    Hát hogyan ?
    Mindegy hogyan csak ne úgy.
    A segitség valamiféle támogatásszerűséget jelent, nem helyettünk elvégzett
    munkát, amit már előre kifogásolunk. Legalább is szerintem.
    Azt sem hiszem, hogy koldúsként számitunk olyan adományokra, aminek
    utólag senki sem látja a MEGTÉRÜLÉSÉT, hiszen a segitség mások munkájából
    adható. Nyilván mindenki meggondolja, kit érdemes segiteni.
    Gyerekes dolog hátam mögött apukával üzletelgetni. Mivel ha nem sikerül az
    amit én akarok HIVOM AZ APUKÁM neki tele a tárcája.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  26. Láng Róbert,
    Önnek fogalma nincs arról, miket beszél. Nagy baromságokat, maradjunk ennyiben.
    BL

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (10 szavazatból)
  27. Kedves Janna,

    hagyjuk már a dicső múltat, amely nem is volt annyira dicső. Ha abból egy szó is igaz lenne, amit Ön a magyarok többségéről feltételez, akkor két hét után úgy elzavarták volna ezt a fasiszta tolvajbandát, hogy csak a port látták volna utánuk. Ne ámítsuk magunkat. A magyar nép majd csatlakozik valakihez a felkelésben, amikor vagy érdemes lesz, amikor már magától lehnayatlik és kimúlik a diktatúra, vagy ha nár semmi sumákság nem segít, hogy valahogy saját magát kihúzza úgy, hogy a többi beledögölhet. A tények cáfolják Önnek minden szavát. Egy misztikus népről és dicsőségről beszél, amelyet felmagasztal, miközben a szemünk előtt egy olyan nép látható, amely éljenzi vagy simán eltűri a diktatúrát, és többségében antiszemita nyilas gyilkos eszméket támogat. Az idea, ameluyet Ön itt leír, nagyon messze esik a látható valóságtól. Elmondom Önnek, hogy én néhány hetet úgy bírok ki Magyarországon, hogy szándékosan kerülöm azokat a helyzeteket, ahol a magyar emberekkel érintkeznem kell. Tudja, miért? Mert boltban, buszon, vonaton, villamoson, taxiban, utcán csak modortalanságot, sértést, bántást, rosszindulatot tapasztalok, és minden lépésben zsidózást, náci szövegeket hallok. Az a kép, amely Önben az ideák világából él, szép. Kár, hogy nem igaz. A magyar nép majd megint büszke lesz magára, amikor mások kikaparják helyette, és felkel majd akkor, amikor már érdemes és lehet. Gratulálok előre a nagysághoz!
    Üdvözlettel, Bartus László

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  28. admin:”Láng Róbert, Önnek fogalma nincs arról, miket beszél. Nagy baromságokat, maradjunk ennyiben. BL”
    -
    Már aggódtam, hogy több idöt szánsz rá. :-)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  29. Janna
    Ne a tükröt hibáztasd, ha nem tetszik a benne látott kép. A “magyar” nép többsége jelenleg passzívan asszisztál az orbánjáráshoz. Nehéz lenne ezt a birkamentalitást dicsérően említeni.
    Láng Róbert
    Ha annyira odáig és vissza vagy: talán próbáld cáfolni Bartust pontról pontra!
    “Akkor lenne ertelme Magyarorszagon es Magyarorszagert harcolni, ha a tobbseg rendes, okos, ertelmes es joszivu emberekbol allnak, akiket elnyomnak. De ez a hatalom oket fejezi ki. Ezek ok maguk, az o zsigeri gyuloletuk, irigyseguk es frusztraltsaguk, idegengyuloletuk, pogany es barbar termeszteuk kifejezodese. Ez a hazug hatalom kifejezi a lenyuket,a termeszetuket, amely a hazugsagot szereti. Mindig a hazugsagra es a masokrol szolo rossz hirekre viszket a fuluk. Mindig masok a hibasak, es amikor bajba viszik magukat, onnan mindig masoktol varjak a segitseget, hogy onnan oket kihuzzak. Ha ezt masok nem teszik meg, akkor mindennek elmondjak oket. Nincs tisztessege es becsulete elottuk senkinek, mindenkit leneznek es megvetnek”
    .
    Mert egyébként a “magyarság” csak egy biológiai véletlen,amelynek kb 1/700 az esélye, és nem érdem.
    Én egyébként vitatnám egy ponton Bartust: nem 1/99, hanem 10/90 az arány – no persze a kivándorlás napról-napra rontja az arányokat. De 1 millió ember NEM szavazott Orbánra! Az azért több, mint 1 %.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  30. Janna
    2012. július 30. hétfő
    12:13
    (Szerkeszt)
    .
    Ne haragudjon, de ezt a millionyi tisztesseges, becsuletes, jellemes es bator magyar ember neveben kikerem magunknak. Abba a hibaba esik, hogy elfelejti a hang nelkul elo milliokat. Azokat akik nem blogolnak, nem pofaznak, csak gondolkodnak
    .
    Klassz… csak látnánk már ebből valamit. Mondjuk ki kellett volna termelni 22 év alatt legalább egy (1) demokratikus pártot. Ami nem sikerült, valljuk be. Nem volt igény rá.

    VN:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  31. ráng lóbelt:
    .
    - Na ide figyelj aranyapám, már ha még itt vagy!
    .
    Az nem fordult meg abban a tróger fejedben, hogy azért menekültünk külföldre, mert a magyarsztáni szemét bratyi- rendszer miatt esetleg esélyünk se lett volna életben maradni? Vagy, mert nem bírtuk tovább elviselni a tipikus magyar nagypofájú, szemét hőzöngést, hogy ti vagytok a legfaszábbak a világon, mindenki más ellenség, áruló, hülye, bunkó, zsidó, stb?
    .
    Hogy nálatok aberráltabb népség legfeljebb az iszlamista világban található? Jaj, de érdekes, mintha mostanában pont ezekhez futnátok garasokért, miközben a politikai prostituáltjaitok tízezrei tobzódnak az összetarhált vagyonban?
    .
    Hogy elviselhetetlen, ahogy a néped jelentős része külföldön is magával viszi ezt a mentalitást, és ahol az átlagmagyar feltűnik, ott azonnal beindul a rosszindulatú pofajártatás, a bajkeverés, a zsidózás, az Usázás, meg a többi állatság, miközben folyamatosan meg vagytok győződve saját felülmúlhatatlanságotokról? Azt most hagyjuk, hogy többségetekben 20 év alatt nem tudtok megtanulni külföldön sem utcai makogásnál magasabb szinten egy nyelvet, olyan ki…szott lusták vagytok, talán ez az egyik problémátok, ezért láttok mindenkiben ellenséget?
    .
    Jól van, te Übermen, akkor azt neked, amit most többségében itt az olvasók gondolnak.
    .
    E.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (3 szavazatból)
  32. Láng Róbert 2012. július 31. kedd 00:07

    “Szégyenlem azokat, akik külföldre menekülve gyalázzák a magyarságot,”

    -
    És azt nem szégyenled amit a magyarság, a Magyarországon élő ottmaradt magyarság művel?
    .
    Árulás, a saját szövetségese EU zászló égetés, antiszemitizmus, nácizmus, populizmus, vezetői, politikusi dilettantizmus, nyílt hazudozás, köpönyegforgatás, a tehetségesek kifosztása, gyűlöletbeszéd, rasszizmus, mellébeszélés, az EU egyidejű gyalázása és tarhálása, állami szintű korrupció és pénzmosás, INDOKOLATLAN irigység és rosszindulat, másoknak ártani, még akkor is ha nem származik belőle haszna, sőt még szívesen veszít is csak árthasson.. meddig írjam, tele írjam az oldalt????

    Irigyek voltatok ránk és utatokban voltunk odahaza, de most már irigyek vagytok ránk és utatokban vagyunk távoli országokban is?
    -
    Szóval ezt nem szégyenled?

    -
    Nem, azt láthatóan nem szégyenled, arra büszke is vagy. Pont erről szól Bartus úr írása.

    Vagy talán azt kívánod, hogy buzdítson felelőtlenül tehetséges jóravaló embereket a köztetek maradásra. Akkor Bartus úrnak azt is meg kellene mondania, hogyan éljék ezt túl, de mit mondhatna, hogyan ?

    És neked is meg kellene mondanod, hogyan számoljon el a lelkiismeretével, ha másokat beletaszít a gödörbe ahelyett, hogy mentené, a túlélésre biztatná.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  33. tisztelettel kérek mindenkit, pl. FIGYELŐT, LÁNG RÓBERTET, ne kényszerítsék a fiatalokat önfeláldozásra! micsoda párhuzam, a hitleri németország és m.o.?
    aki tud, menjen! az én gyerekeim is elmentek, s nem bánták meg! csak nézem a környezetemben élők kínlódását, az öregek minden erejüket megfeszítve próbálják a kilátástalanságban élő gyemekeiket, unokáikat támogatnii. elöbb utóbb beleroppannak és akkor mi lesz?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  34. Tisztelt Eagle!

    Annyira tökéletesen egyetértünk, hogy szinte szavakba önteni nem tudom !
    Tökéletesen egy hullámhosszon vagyunk, szinte mindent leírtál, amit én is gondolok erről az egészről!
    A Láng Róbert félékkel pedig nem szabad foglalkozni, mert nem látjják vagy nem akarják látni mi folyik ebben az országban !
    Nem értem, miért kell az, hogy a saját bőrükön tapasztalják meg, amit OV művel velünk, az itthon maradottakkal, ha majd ő is kap a ” megalázásból” hidd el, hogy bocsánatkéréssel fog idejönni !
    Bár szerintem ahhoz sem lesz bátorsága, mert Láng Róbert nem ilyen!

    Nem szokásom ilyeneket mondani, illetve írni, de azok akik még vakon hisznek Orbánban, egyszer brutálisan érezzék át amit én és a többiek, majd utána fogom lesni az arcukat hogy fognak reagálni!

    Igaza van cOLOMBUSnak, hogy kár az időt rájuk fecsérelni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  35. Én itt élek Magyarországon , tudomásom szerint teljes mértékben magyar vérű és magyar származású ember vagyok , és nekem is lesújtó véleményem van a magyarságról ( pontosabban mondva a mai és a 20. századi magyar férfiakról ).

    Az a morális , társadalompoltikai és katonai “teljesítmény ” amit Magyarország a 20. században nyújtott , mérhetetlenül gyalázatos és szégyenletes.

    Mint ahogyan mérhetetlenül gyalázatos az a birka mentalitás is , ami a mai Magyarországot jellemzi.

    Ugyanakkor azt sem értem , hogy például az EU miért tűri , hogy Orbánisztán egyszerre gyalázza , fenyegesse és tarhálja is egész Európát.

    Mint ahogy talán már a NATO-nak is lassan észre kellene vennie azt , hogy Orbánisztán nemcsak az Európai Unióra , hanem lassan már a NATO-ra nézve is komoly bomlasztó fenyegetést és veszélyt jelent.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  36. Husz János Puszita

    Azért csak írjon Admin, kérem! Mesélhetne a mindennapi életről Amerikában, hogy tudjuk, másképp is lehet élni. Hogyan gondolkodnak ott az emberek hétköznapi dolgaikban, politikában?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos