Gyurcsány társszerzője egy Nobel-díjas amerikai közgazdász könyvének 2012. május 6. vasárnap 17:40 | AN Forrás: AN

  • Share/Bookmark
Gyurcsány társszerzője egy Nobel-díjas amerikai közgazdász könyvének
New York – Hogyan kellene átalakítani a tőzsdék szabályozását – erről szól a napokban az Egyesült Államokban megjelenő könyv (Regulating Competition in Stock Markets). A könyv a 2008-as pénzügyi válság okait és következményeit vizsgálva fogalmaz meg javaslatokat annak érdekében, hogy tisztább, átláthatóbb, ellenőrizhetőbb legyen a tőzsdei kereskedelem, hogy jobban lehessen védeni a kisbefektetők érdekeit.
.
Az egyik legpatinásabb amerikai könyvkiadó, az 1807-ben alapított John Wiley & Sons által kiadott könyv egyik érdekessége, hogy a Nobel díjas Lawrence R. Klein mellett társszerzőként feltűnik Gyurcsány Ferenc volt magyar miniszterelnök is. A kilenc fejezetet tartalmazó kötetet hárman szerkesztették, köztük találjuk az ugyancsak magyar Dalko Viktóriát, és összesen heten közreműködtek az egyes fejezetek megírásában. Gyurcsány neve a kilenc fejezetből hétben tűnik fel társszerzőként.
.
Az idén 92 éves L. R. Klein 1980-ban kapott Nobel díjat a gazdasági hullámzásokat, ciklusokat elemző és alkalmazó modellek megalkotásáért.
.
A könyv első két fejezete közgazdászoktól szokatlannak tűnő kérdéssel foglalkozik: miként hatott a pénzügyi válság az emberek boldogságérzetére, egészségére, hányan dobták el életüket anyagi ellehetetlenülésük miatt.
.
A további fejezetek azokat a piaci manipulációkat elemzik, amelyek végül a válsághoz vezetettek. A nemzetközi értékpapírpiacokon előfordult peres eseteken is alapuló elemzést követően a szerzők olyan kormányzati intézkedéseket javasolnak, amelyek célja, hogy megakadályozzák a tőzsdei társaságokat abban, hogy visszaéljenek információs és egyéb erőfölényükkel, egyben pedig csökkentsék a kisbefektetők manipulálásának, kifosztásának lehetőségét.
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.7/5 (28 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +41 ( 49 szavazatból)
Gyurcsány társszerzője egy Nobel-díjas amerikai közgazdász könyvének, 4.7 out of 5 based on 28 ratings

Címkék:, ,

  • Share/Bookmark

157 Reader’s Comments

  1. csatt
    bármilyen összefüggésben, szövegkörnyezetben Öszöd a stupidság mintapéldánya. Aki pusztán a saját frakciójának megregulázása végett akkora baromságot ad elő és ilyen stílusban, hogy hazudtunk éjjel nappal, meg jól elkúrtuk az az ember nem normális legfőképpen azért, mert túl azon hogy végtelenül aljas és hazug amit mondott (ráadásul nem a címzettek azaz a frakció tagjainak többsége hazudott, hanem többek között a választás frontembere Gyurcsány) hanem mert nem ismeri a politikai ellenfelének a természetét amely nem habozott ezt kihasználni még annak az árán is, hogy felgyújtották az MTV és sok mást. És miután kiderült ez az öszödi nem az lett a baj, hogy miket mondott Fletó, hanem hogy ki adta ki, komolyan mondom megáll az ész. A kormányzati alkalmatlanságával pedig százasával lehetne példálózni kezdve, hogy a saját (nem az MSZP) hülye és ostoba kormányzatba emelt kádereivel (Göncz Kinga, Petrétei, Ficsor, Molnár Csaba, Molnár Albert), a naponta bejelentett majd másnapra azzal tökéletesen ellenkező. Gyurcsány fő kormányzati műve a nyugati kormányzati negyed oszt ennyi (amiből persze nem lett semmi), mert minden más még az egyébként jó intézkedések is még csecsemőkorukban simán elbuktak főleg a rossz előkészítés miatt (pld. 300 ft-os vizitdíj amit ha átalakítanak adóvá nem lehetett volna róla népszavazni, de a szakemberek felvetését Fletó azzal hárította el, hogy bízzanak benne úgyis érvénytelen lesz a népszavazás –ennyit a reálpolitizálásáról).
    Gyurcsány egy ritka kivételes pillanatban emelkedett a csúcsra amikor Medgyessy nem volt tovább tartható és az MSZP nem tudott egy Horn Gyula nívójú kádert előteremteni, és volt egy nagypofájú pali aki képes volt elhitetni magáról tévesen, hogy nemcsak kiváló szónok hanem igazi államférfi, aztán 2006 őszére kiderült, hogy még a sima udvari bolond szerepre sem alkalmas.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -10 (12 szavazatból)
  2. Kedves Csat!

    Ötször, talán hatszor hallgattam végig Gyurcsány balatonöszödi beszédét, miután szívvel lélekkel rá adtam voksomat, mert “lendületben az ország, dübörög a gazdaság”. Komolyan mondom elhittem, pedig már jóval túl az ötvenen bőven volt tapasztalatom és emlékem a politika magyarországi történéseiből.
    A kapcsolat.hu rendszeres olvasójaként viszont megdöbbenve hallgattam néhány hónappal később az ominózus, azóta IGAZSÁGBESZÉDÉ púderezett ömlengést. Tudni kell a megértéshez, hogy ott csak az MSZP parlamenti frakciója és a párt vezetőség vett részt. Teljesen zártkörű volt.
    Sokadik ismételt meghallgatás után dühös voltam a haza médiára, nem is akárhogy! A jobboldali, mint a hülye ismételgette, hogy “‘hazudtunk éjjel meg délben”, a balodali pedig igyekezett elbagatelizálni a történteket,, a jobboldal brutális támadásaként beállítani. Persze volt ebben némi igazság, hiszen Orbán a TV vitában gyakorlatilag megsemmisült, volt miért revánsot venni!
    Csak a lényeg felett siklott el mindenki!
    ‘..nem tudtok mondani olyan jelentős kormányzati intézkedést, amelyre büszkék lehetnénk, azon kívül, hogy a kormányzást a végére visszahoztuk a szarból. Annyival vagyunk túl a lehetőségeinken, hogy azt korábban el sem tudtuk képzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a Szabad Demokraták Szövetsége valaha megteszi……. a világgazdaság pénzbősége és trükkök százai -melyekről nektek nem is kell tudnotok- kellettek, hogy idáig túl éljük!’

    A mai napig nem dolgozta fel a baloldal ezeket a mondatokat! 2002-ben Medgyessyiék úgy váltották le az első Orbán kormányt, hogy gyakorlatilag nem voltak felkészülve, csak a leváltásra! Hibát, hibára halmozva eleinte csak belső, majd koalíciós konfliktusok erodálták a bal-liberális szövetséget. 2006-ra az ország gazdasága -az elmaradt reformok és intézkedések következtében- kimerítette tartalékait. Erről szól az öszödi beszéd. De a tények közlése helyett kaptuk a MAGYAR PUMÁT és az előbb említett “lendületben az ország, dübörög a gazdaság’ szlogent. És hiába parodizált Gyurcsány, hogy ne tessék félni nem fog fájni, nagyon nagyon fájt mindenkinek. Csak idő kérdése volt, hogy mikor ismeri fel végre az MSZP a baloldali értékek anarchikus és erőszakos torzulását! Mire felismert már késő volt.
    A mai napig nem történt meg a múlt feltárása, a felelősök elszámoltatása a korábban legerősebb baloldali párt bukásáért, a több mint egymillió szavazó elfordulásáért, a több mint egy milliárd Ft párt támogatás elvesztéséjért és a brutális választási kudarc következményeként, a pártszervezet visszavágása miatt megszűnt több ezer munkahelyért!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  3. Mindjárt mondom, hogy ma ezt találtam a fb-on :
    http://media.wiley.com/product_data/excerpt/16/11180948/1118094816-39.pdf Ez a fennt említett könyvnek a tartalom jegyzéke.
    Lehet egyesek majd azzal “érvelnek, hogy ez hamisítvány. Sajnos nem vagyok abban a helyzetben, hogy utána tudjak nézni.

    “Lakhelyük miatt a Pápa belvárosában lévő Zalka Máté Általános Iskolában tanult (az intézmény 2003-tól Tarczy Lajos nevét viseli). Az iskolai életben aktívan részt vett: matematikaverseny, szakkörök, sport – elsősorban atlétika (a rendszeres futást miniszterelnöksége alatt is űzte) –, hetedik osztályos korában az úttörő-csapattanács elnöke lett. Jók voltak a tanulmányi eredményei, osztályfőnöke felfigyelt egy pályázatra, amely tehetséges, de rossz családi helyzetű vidéki diákoknak adott lehetőséget a felvételre az ország egyik legjobb gimnáziumába, így középfokú tanulmányait a budapesti ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium és Kollégiumban kezdte meg. A tanulmányokhoz szükséges tanszerek, ruhák árát – magát tizenhat évesnek kiadva – a pápai textilgyárban, nyári munkával, három műszakban dolgozva kereste meg.[11] A második év befejezése után Pápán folytatta a középiskolát. Ennek oka a kollégium igazgatójával való vitája volt a második nyelv tanulásának kötelezettségéről. 1979-ben a Türr István Gimnáziumban érettségizett le.
    Tanulmányait a pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem Tanárképző Karán folytatta technika–biológia szakon, ahol 1984-ben főiskolai diplomát, majd 1990-ben a Közgazdaságtudományi Karon egyetemi diplomát szerzett levelező tagozaton.” wikipédia

    No akkor most lehet gyalázkodni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +27 (29 szavazatból)
  4. Gyurcsány is ember, követett el hibákat. Legnagyobb hibája (tévedése) az volt, hogy megnyerte a 2006-os választásokat szoknak akik később a Fidesszel karöltve hátbatámadták.A napokban kezembe került az MSZP 2006-os választási ígérethalmaza. Meggyőződésem Gyurcsány komolyan gondolta teljesítésüket, azok az MSZP tagok gátolták meg benne, akik most, a jelentéktelen Mesterházyt kezükben tartva elérték, hogy a DK. ne alakíthasson parlamenti frakciót.
    /Tudnám értékelni ha valaki most Gyurcsány funnak nevezne :)/

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +29 (33 szavazatból)
  5. Zsigmond 12:11

    ugye nem gondolod, hogy Gyurcsánytól azért kellene elájulni, mert a kormányfői fizetését felajánlotta nemes célokra, miközben évi 150 millió forintot csak osztalék címén felvesz? A Fletóistákat csak a rajta kívüli „eredeti” tőkefelhalmozók, mutyisták (kész röhej volt Gyurcsány szájából is, hogy zavarja őt a pártban a mutyizás miközben kizárólag a szocialista alapú beházosodásának és kapcsolatainak köszönheti, hogy a másfélszobás panelproliból milliárdos válhatott) no meg adócsalók zavarták az, hogy istenüknek miből lett meg az első egy milliója vagy, hogy saját házának rezsijét, felújítását is van képe elköltségelni és az áfát visszaigényelni (próbálta volna meg egy sima vállalkozó a NAV felkoncolná) az no problem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -27 (37 szavazatból)
  6. T. Hetus.
    Megbocsáss, de ezeket az “érveket”, öszödözést már az unalomig ismerjük a Fidesz megmondóembereitől.
    Amit a költségelszámolásról írtál, az bevett gyakorlat.Senkit sem koncolt fel érte sem az APEH sem a NAV. Azért már inkább, ha az ingatlanadóját egy hamis telekkönyvi bejegyzés alapján fizeti.Nade itt Gyurcsányról van szó, nem másról.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +19 (25 szavazatból)
  7. Hetus!
    Ennyi baromságot összehordani nem semmi teljesítmény! Esküszöm már azt is szégyellem, hogy egyáltalán mszp-re szavaztam.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (15 szavazatból)
  8. anonyme

    valóban Gyurcsány nyerte meg a 2006-os választásokat, és pár hónapra rá ugyancsak ő vitte a szakadékba az MSZP-t és az, hogy csak 2009 –ben volt szíves elhagyni a kormányrudat (Bajnai fantasztikus teljesítménye ellenére) volt a garanciája a Fidesz 2/3-ának. A Fidesztől nem volt elegáns visszamenőlegesen törvényt hozni arról, hogy csak az a párt alapíthat frakciót amely indult a választáson (hogy ehhez szerinted mi köze van az MSZP-nek az persze rejtély) az viszont tény, hogy az meg ugyancsak igaztalan lenne, ha a DK amely el sem indult az elmúlt választáson nem kis közsummát felvehessen avégett, hogy abból finanszírozza magát a működésre (van Fletónak pénze ha fontos neki támogassa saját pártját). Egyébként pedig a DK induljon, és mérje meg magát a 2014-es választásokon, és ha bejut akkor alakítson frakciót! Az is igaztalan vád volt (és most is az lásd amit írsz) az MSZP-vel szemben, hogy ők zárták ki a tíz DK-ba belépő tagot. Aki ismeri az MSZP alapszabályát az tudja, hogy abban egyértelműen az van miszerint kettős tagság nincs aki más pártba belép az önmagát zárja ki az MSZP-ből, nos ezt jelentette be Meszerházy akkor a házelnöknek, mert Molnár Csabáék nyelvtani módon trükközni próbáltak.
    Van vállalkozásom, meg nem merném tenni, hogy a lakásnak használt ingatlanomat költségeljem, pláne nem felújítások címén
    Egyébként valóban nem vagy DK fun viszont fan az igen, de ezzel viszont nincs semmi baj, csak az objektivitás hiányával.

    Zsigmond
    most viszont a DK ra voksolhatsz, ezzel a kidobott szavazatoddal -merthogy Istened pártja nagy valószínűséggel be sem jut a parlamentbe- segítesz a Fideszt hatalmon tartani, de látva fletóista vakságodat szerintem ezt is akarod!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -24 (28 szavazatból)
  9. Milyen alapon akarja itt bárki megmondani másnak, hogy a szimpatikusára történő voksolás kidobott szavazat. Embere válogatja kivel szimpatizál és kivel nem.
    Hetus
    Gyurcsány Ferenc nem fletó, hanem Ferenc.
    Annak aztán kimondottan örülök, hogy egyik baloldali szimpatizáns marja a másik baloldali szimpatizánst. Ettől már télleg nincs lejjebb!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (21 szavazatból)
  10. Na fideszesek.Ezt próbáljátok plagizálási vádaskodással támadni.De ez nem fog menni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (14 szavazatból)
  11. anonyme 14:45
    lehet, hogy az öszödözést az unalomig ismeritek csak azt nem akarjátok megérteni, illetve felismerni hogy ez volt az a pillanat amelynek végállomása a Fidesz 2/3-os (és ez 2/3 a fontos mert Orbánék ezzel teremtethették meg a kisfasizmust) parlamenti győzelme volt. Sokan azzal védik Fletót ha nem lett volna Öszöd a jobboldal talált volna mást amivel balhét csinált volna. Nos a Horn vezette MSZP kormányt (meg magát a lepufajkázott, agyonszidott Hornt) is minden létezővel ki akarta csinálni az orbáni ellenzék (legfőképpen a Bokros csomaggal), mégis 1998-ban nemhogy nem tudott nyerni a Fidesz 2/3-al de éppen hogy minimális többséget bírt csak szerezni. Gyurcsány a stupid Öszödivel benzint locsolt az utcára, Orbánéknak nem volt más dolguk, mint gyufát adni a csőcseléküknek aztán a dolog ment, mint a karikacsapás egészen 2010 tavaszáig. Nem véletlen sokaknak azon véleménye (osztom én is), hogy Gyurcsány egy igazi egyszer használatos (2006-ban) one man show, Horn meg egy dörzsölt, okos politikus amely nemcsak, hogy győzelemre vitte 1994-ben párját, de Gyurcsánnyal ellentétben tudta kezelni a belső hatalmi harcokat (Orbán is ettől olyan sikeres sajnos), és még az sem gyengítette meg saját pártjában, hogy a Bokros csomaggal bele mert kezdeni (pedig akkor is zúgolódtak sokan a szocik közül) a reformokba.
    És még egy szó a DK frakcióalakításáról amelyet állítólag az MSZP fúrt meg. Fletóék még MSZP-s korukban előálltak azzal, hogy a szocialista frakció tagjainak (kivétel a két egyéni mandátumos azaz Tóth József és Szanyi) a megújulás végett vissza kellene adniuk a mandátumokat (beleértve önmagát is) és egy újabb garnitúra kapjon lehetőséget a parlamentben a szocialista politizálására. Ebbe az MSZP vezetés nem ment bele és Fletóék többek között erre is hivatkoztak mikor elhagyták a pártot. De ha ez volt a hivatkozási alap, akkor a tízek MSZP –ből való kilépésüket követően miért akartak mindenáron frakciót alakítani, miért nem mondtak le mandátumukról ahogy eredetileg a megújulás címén követelték. Nos a politika Churchill szavaival egy mocskos dolog, Fletó sem kivétel, csak a nagy dumája sokakat megtéveszt.

    Optimista

    én nem akarom megmondani, hogy mi a kidobott szavazat én csak ezt az álláspontot képviselem, ha bárki a DK ra szavaz hát szavazzon, majd kiderül a köv. választáson hogy jól tette vagy ellenkezőleg.
    A Fletót pedig volt és saját párttársai is használják nehogy már sértésnek add elő, mert nem az.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -15 (21 szavazatból)
  12. T.Hetus.
    Akkor szép sorjában. Bajnaiék teljesítménye egyáltalán nem volt fantasztikus. Azt tették amit józan ésszel tenniük kellett, nem kevés hibával. Többek közt azzal, hogy elfordították maguktól a közalkalmazottakat.(Ebben a Gyurcsány kormány is vastagon benne volt.) Azt a réteget amely segítségére legjobban rá van szorulva minden kormány, amely réteg hangulata, hozzáállása meghatározó a kormány megítélése szempontjából.Mesterházy nagyon jól tudta, bejelentésével időt ad a Fidesznek a házszabály módosítására. Ezt kár magyarázni!
    Ha a vállalkozásod a lakcímedre van bejelentve elég hibbant vagy, hogy nem számolsz el költségeket.
    Amit a DK csinál valóban tetszik, ennek ellenére nem merném letenni most mellettük a nagy esküt. Tetszik más is. Várakozok és figyelek.
    Gyurcsány tragédiája volt, hogy beléptünk az EU-ba és ezzel megszűnt az a pénzügyi trükközés lehetősége amit ellőtte minden kormány eljátszott. Rendet kellett tegyen a gazdaságban, költségvetésben. Ehhez természetesen nem voltak partnerek az őt “támogató” szocik. Orbánék is ezzel szembesültek (hogy miért nem számoltak vele az legyen az ő bajuk) ezért kénytelenek ígérgetéseik ellenére sarcolni az embereket, vállalkozásokat és törvénytelenül ellopni egyes külföldi cégek nyereségének tetemes hányadát.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +15 (19 szavazatból)
  13. anonyme
    Mire gondolsz mert az akkori hírek szerint amit az érintett is elismert a medence és szauna felújítását is költségelte magyarán kiveszi az adóalapjából? Nos több mint 20 éve van több vállalkozásom, de amikor egy sima pár milliós áfa visszaigénylés címén is az adóhatóság alsógatyáig történő revíziót tart én nem tenném ki magamat az ilyennek. De nem is ez a lényeg hanem, hogy egy baloldali politikus részéről nem szerencsés ha ilyen okosságokon töri a fejét még akkor is ha történetesen őt nem vegzálja ezért a hatóság vagy ha mégis nem fáj a szíve a büntetés miatt. Egyébként Gyurcsány esetében már az is gusztustalan, hogy bármelyik vállalakozása is a saját budai villájába van bejelentve, mert ismerve a cégeit ez sima „adókímélés” ami nem egy akkor regnáló miniszterelnöktől elvárható hazafias cselekedet. (Az meg szintén nem hivatkozási alap ebben az estben, hogy más is adót csal).
    Nekem mindegy ki veri ki a Fideszt a hatalomból, csak verje ki. Ha ebben a DK-nak benne Fletónak lesz szerepe drukkolok nekik (is), bár mint mondtam komoly aggályaim vannak személyével és pártjával, de gondolom ez nem bűn (bár egyeseknél az)?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -8 (12 szavazatból)
  14. A Fletó-fóbia nem gyógyítható. :)))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (15 szavazatból)
  15. T.Hetus
    Miért lenne bűn ha valaki nem szereti, vagy bírálja Gyurcsányt? Politikus, ezt vállalta.Én is bíráltam eleget. Csak tudod, különbség van a kritika és a rosszindulatú, alaptalan támadás között. Bár az már kicsit sok, hogy egy embert már egy évtizede folyamatosan támadnak és a legaljasabb eszközöktől sem visszariadva megpróbálnak ellehetetleníteni.Hidd el, ez lenne a véleményem akkor is ha másról lenne szó. Mindezt csak azért, mert a magyar politikában szokatlan módon, sokszor nyersen kimondja az igazságot.Az meg egyenesen gusztustalan ahogy az MSZP is beállt ebbe a sorba.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (17 szavazatból)
  16. Kedves Hetus, hetet-havat összehordásod csupán gyűlöletes elfogultságodat teszi közhírré: Ha Gyurcsány van a fején sapka, az a baj, ha nincs, akkor meg az…
    - Súlyos hibának tartod, hogy Orbán lehetőséget kapott Gyurcsánytól fellázítani az alvilágot, törni-zúzni, fővárost felgyújtani. Ühüm. Mert számítania kellett volna arra, hogy meghamisítják a beszédét, szajkózzák három mondatát az összesből, minek hatására a csőcselék megvadul. Ennyi erővel Radnóti versét is elszavalhatta volna, (Nem tudhatom… “Bűnösök vagyunk mi…)
    Most eltekintek attól, hogy felnyissam szemed, mi az őszödi beszéd mondanivalója, de akik azon a szinten állnak, hogy még Tolsztoj Háború és béke- jéről is képesek elhinni, hogy a regény mondanivalója az oroszok saját hazájuk elleni gyűlölete, mert felgyújtják a fővárosukat, annak hiába mondanék én bármi…
    Kormányzati alkalmatlanságnak tekinted a kormányának személyi összetételét. Koalíciós kényszer?! Abból a személyi állományból “főz”, ami rendelkezésre áll? Ezek ugye nem is jelentenek semmit. Szerinted.
    Egyik nap ezt mondták, másik nap azt. Tudod, ez éppen azt bizonyítja, hogy párttársai, koalíciós partnere “Te is, fiam, Brutus?”-ként viselkedtek, ott tartottak be neki, ahol tudtak.
    Felveted a vizitdíjat. Remek… adóként kellett volna bevezetni… (Mert akkor nem sztrájkolt volna a fidesz által felhergelt Gaskó-banda. az orvosi kamara, pedagógusok, nem huggyozták volna tele a Kossuth teret heteken át, nem dobálnak molotov koktélokat rendőrökre a nagyarok szent ünnepén, mikor a fél világ kormányfőinek épségét (is) biztosítani kell… ) Ne röhögtess, mert megszakadok.
    Az osztalékának mi köze van a kormányzati tevékenységéhez?…
    A meggazdagodásának mi köze van a kormányzati tevékenységéhez?
    Kedves Hetus, meg kell kérdeznem, de kérlek, ne tekintsd személyeskedésnek: hol élsz, melyik falvédőn?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +13 (17 szavazatból)
  17. T. Anonyme
    valóban Gyurcsány kapott hideget-meleg nemritkán alaptalanul, de Horn is kapott szépen, vagy Kovács László is a szadisokról már nem is beszélve, és persze kap szépen a mi oldalunktól Orbán és a többi jobbér. A politika már csak ilyen aki erre a pályára téved annak tudnia kell, hogy mivel jár a közszereplés, ha vaj van a fején ne menjen ki a napra, ha nincs akkor is sokszor méltánytalan támadás éri. Gyurcsány mára már ugyan egy fogatlan rekedt oroszlán, de amikor 2004-ben berobbant az élvonalba rögtön világossá vált egy kiváló szónok a jobboldalra nézve egy valóban veszélyes ellenfél akivel hamarosan akár kormányfőként is számolni kell. Azt vitatom, hogy az MSZP beállnak a Gyurcsányt mocskolók sorába, hogy számtalan dologban nm értenek egyet hát istenem ezzel nincs semmi baj.

    Kedves Csatt
    javallom olvasd el akár többször is az öszödit, mert azt a szöveget nem lehet (persze csak ha valóban nem szándékosan akarod) félreérteni. Ezt épelméjű ember nemhogy 150 de még két ember előtt sem mondja főleg nem így el, de ez lezárt csont mert tény Fletó benzint locsolt az utcára erre Orbán jó érzékkel (még ha nekem-nekünk nem is tetszett) gyufát adott a csőcseléke kezébe aztán ölbe tett kézzel megvárta a 2010-es választásokat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -11 (15 szavazatból)
  18. Hetus, a 2014-es valasztasokon minden szavazat kidobott lesz, mert a szavazatokat a fityesz fogja szamolni, a valasztasi korzetek a fityesznek kedvezoen vannak meghuzva, es ha netan a fityesz veszitene is, akkor se lehet az embereit kimozditani a poziciojukbol 2/3 nelkul. 2/3-os veresegnel meg jobban fog allni a fityesz, mert az o szavazoik el fognak menni szavazni, ellentetben a baloldal szavazoival. A fityesznek meglesz a maga 20 eve hatalmon mire nekikeseredik elegge az orszag, hogy eroszakkal mozditsa el.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  19. A Fidesz 2/3-a éppen az ilyen Hetus nevű magát baloldalinak mondóknak köszönhető, tudni illik lejáratni egy párt vezetőjét csak akkor tudja az ellen oldal, ha az adott pártban kellően nagy számban vannak gyávák, tehetségtelenek és még talán kollaboránsok is. Ilyen emberekben bővelkedett az MSZP és ahogy elnézem ma sincs hiányában. Ami Bajnai Gordon kormányzását illeti szeretném egyszer és mindenkorra leszögezni, semmi olyat nem tett a Bajnai kormány amit a Gyurcsány kormány az Ország érdekében ne tett volna meg. A különbség csak az volt, hogy az MSZP-nek fontosabb volt mindennél, hogy megszabaduljon Gyurcsánytól. Gyurcsány az Ország érdekében nem kívánt tovább harcolni Pártjával.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (14 szavazatból)
  20. Kedves Hetus, az “Őszödi beszéd”-et félreérteni nem lehet, mert annyira egyértelmű. Meghamisítani (kiragadással egyetlen részét) bármilyen szöveget lehetséges, amely tartalomban ellentétekkel igyekeznek fenntartani a figyelmet, és fokozni a hatást.
    Gyurcsány két dolgot fejtett ki:
    1. Ő nem hajlandó a régi úton járni, aminek az volt a jellemzője, hogy a hatalom megragadása érdekében bármelyik erő eltitkolta az ország valóságos helyzetét a választók elől. Ő a jövőben a valóságos helyzetet hajlandó csak a nép elé tárni, ha ebben nem támogatják, keressenek helyette mást.
    2. Ne áltassák magukat a szocialisták, ők is pontosan ugyanazt tették a hatalomba kerülésük érdekében, mint mindenki más: éppen úgy hazudtak, éjjel nappal, én is te is, ő is, és ezzel lavírozták közösen abba a nehéz helyzetbe az országot, amiből ki kell kecmeregni.
    Ha nehezedre is esik, Hetus, próbáld meg függetleníteni magad attól az előítéletedtől, hogy mindazokért, amiket a fidesz csinált válaszként, Gyurcsányt okolod.
    Reménykedem abban, nem akarod elhitetni velem, hogy három mondat miatt tépték fel az utcaköveket, és a háromszáz forintos vizitdíj miatt bénították meg az országot… Mert ez esetben, amikor százezrek visznek haza havonta tízezrekkel kevesebbet, naponta cáfolják meg mindazt, amit tegnap állítottak, egyharmaddal kevesebb benzint kapnak ugyanannyi pénzért, mint Gyurcsány idejében, hol van a nagy tűz, az igazmondás vágya?!…
    Képzeld magad a szerinted ördög képében megjelenő GyF helyzetébe, mit tehet az a versenyző, aki a létező összes szabályt betartja, ám ellenfele bármit bevethet ellene, mert nem vonatkoznak rá a szabályok. Ez megy már több mint tíz éve. Ha a törvények semmibe vevését tekinted a kormányzásra alkalmasság igazolásának, persze, nincs miről vitáznunk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (11 szavazatból)
  21. Ahogy itt végignézegetem Hetust. Gyanitom, hogy a fideSS bépitett
    iródeákja. Hiszen merre is terelgeti a véleményeket? A helyzet
    állandó ismeretében, a kiprovokált reagálásokról naprakészen
    tájékoztathatja főnökét.
    Szép sztaniol papirba csomagolva, mint a szaloncukrot.
    Hetus vigyázz. Karácsony elmúlt. Már a fagyosszentek következnek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (15 szavazatból)
  22. #
    Hetus

    Az Ön véleményén talán még el is gondolkodnék, ha Orbán Viktorról is Hasonló magasságokba ívelő irományt olvashatnék. Mert itt csak az utálatot fröcsögi.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (12 szavazatból)
  23. ” mit tehet az a versenyző, aki a létező összes szabályt betartja, ám ellenfele bármit bevethet ”
    elképzelem. Az nem versenyző, AZ EGY HÜLYE !

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -3 (9 szavazatból)
  24. ten

    nem egy a magyar jobboldallal benne Orbánnal foglalkozó súlyos kritikám jelent meg számos baloldali-liberális blogban (így AN-ben is) és folyóiratban, de tény nem rejtem véka alá a saját oldalunkon tapasztalt nekem nem tetsző dolgokat is. Így 2008 áprilisában az ÉS-ben megjelent egy írásom Gyurcsányról amiben azt írtam, hogy amennyiben hatalmon hagyják annak végzetes következménye, azaz akár 2/3-a is lehet amely ki fogja vezetni Európából az országot Hogy itt fidesseznek engem (mint Túlavasúti), vagy gets, vagy mint Trainus szerint nekem köszönhető a Fidesz 2/3 –a istenem. Simicska Lajosnak volt egy igazán ütős dumája amikor megkérdezték tőle, hogy mitől valóság ízű az amikor Josip Tot veszteséges és köztartozással teli céget vesz meg mire a Fidesz oligarcha: „mindenkinek alkotmányos joga hülyének lenni.”
    Nem egyszer elmondtam, leírtam de ezek az urak nem akarják elolvasni vagy felfogni: nekem mindegy ki veri meg Orbánt 2014-ben a lényeg, hogy verjék meg, ha ebben tevőlegesen segíteni tud a DK azaz Gyurcsány rám számíthatnak akár a szavazatukkal ennyi és nem több, de attól még nem kötelező hülyének és elvakultnak lennem

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (8 szavazatból)
  25. T. csatt
    “Képzeld magad a szerinted ördög képében megjelenő GyF helyzetébe, mit tehet az a versenyző, aki a létező összes szabályt betartja, ám ellenfele bármit bevethet ellene, mert nem vonatkoznak rá a szabályok.”
    Nagyon nagy dilemmát vetettél fel.
    Úgy nehéz védekezni, hogy valakinek fapuska van a kezében miközben ágyúval lőnek rá.Mondhatnám diktatúra ellen nem lehet a demokrácia eszközeivel harcolni.Gondolom ezek logikus megállapítások.
    De! Mit tehet az akinek génjeiben van a demokrácia tisztelete és nem hajlandó elvtelen eszközökkel harcolni?Vállalja fel azt a harcmodort amivel őt akarják eltiporni, közben hasonuljon meg önmagával?Mi lesz akkor ha netán újra vezető pozícióba kerül és szemére vetik egykori harcmodorát.
    A velejéig romlott a mai magyar politikai élet. Ehhez a romlottsághoz méltán társul az ellenzék és az “ellenzék” megosztottsága.(megosztása!)
    Az, hogy mára ez így alakult Orbánnak jelentős szerepe van. Ördögi tervet eszelt ki és hajtott végre.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (9 szavazatból)
  26. Hát Gonoszka, ellent kell mondanom, ez esetben nem az a versenyző a hülye, aki betartja a szabályokat, hanem a versenybíróság gazemberek gyülekezete, ha nem léptetik le a szabálytalan versenyzőt. Normális helyeken az olyan bírókat, akik részrehajlók, örökre eltiltják a sport- tevékenységektől.
    A demokratikus választás pedig verseny, törvényes keretek között. Onnantól kezdve nem tekinthető demokráciának, amikor a szabályok nem érvényesülnek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  27. Már az elkeserítő, hogy egy embert évek óta, amikor tényező és amikor nem tényező is amortizálnak, de az a legelkeserítőbb, amikor egy ember amortizálása még tetszik is egynémelyeknek!
    Semmivel nem különbbek, mint Orbán, akinek, ha módjában áll, gondolkodás nélkül megöli ellenfelét….és még nem verte ki senki a műfogsorát!
    Ma a Schmitt Pál vagyonnyilatkozat elmulasztása elleni eljárásra tartózkodással szavazott az MSZP, mert “halott” oroszlánba nem rúgnak! Én úgy tudtam ezt a mondást, hogy döglött oroszlán, mégiscsak egy állatról van szó, de ez a legkisebb hibája a tartózkodásuknak!
    Azzal finomkodnak, aki hazudott, csalt, plagizált, szemrebbenés nélkül aláírta a nép ellen hozott törvényeket, megbukott – de milliókkal a zsebében, a két évnyi rossztéteményeiért nyugisan elvonulhat, majd a hülye nép jól eltartja élete végéig, ezért hálából még nem is adózik rendesen, csal továbbra is!
    Erre csak azt tudom mondani, hogy az OPNI nem megszűnt, hanem bekerítette ezt az országot!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  28. Hetus, én szorgalmasan adom a plusszokat. De azért hozzáteszem, az Mszp-vel szemben Gyurcsány hátrányára érzek egy kis elfogultságot benned.
    Az Mszp rendkívül rosszul sikerült kormányzása után (amiben azt hiszem, egyetértünk ) és egy gyeszora ellenzéki lét kapcsán én a magam részéről azt mondom, nem szavazok rájuk, sem a DK-ra. (Ma. Mert lehet, megtáltosodnak – bár úgy lenne.)
    Úgy vagyok ezzel, hogy magamat nézném hülyének, ha egy rosszat támogatnék (az a benyomásom, hogy nem remekelnének ismét) , és annyit érnék el, hogy a szélsőjobb további erősödését támogatnám, vagyis végsősoron egy újabb Fidesz 4 évet készítenék elő vele.
    Én viszont úgy vagyok vele, hogy jobb a rosszabbon végérvényesen túlesni, ehhez pedig az kell, hogy én magam se alkudjak meg. Majdcsak megérik a nép arra, hogy a Fideszt elzavarja és valóban választani akarjon. (Ne a kevésbé rosszat, hanem egy elfogadhatóan jót.)
    Tehát keresem az elfogadhatóan jó pártot, mégha az icipici is jelenleg, sőt, ha még meg sem alakították. Ha valaki tud ilyet, szóljon.
    (Fontos kritérium, hogy nagyjából hiteles személyiségekből álljon. Nem arról van szó, hogy nem másolhatták a szakdogájukat, vagy esetleg nem léphettek félre sosem, mindössze egészséges önkontrollról: pusztán azért, mert még róluk nem derült ki, ne trombitálják tele az országot erkölcsi felháborodásukkal, ha másról már kiderült. Erre csak akkor kerítsenek sort, ha ők maguk nem követtek el ilyesmit. Mivel egy ember sem képes minden bűnt elkövetni, úgy gondolom az egymásra kiabálásra még egy ilyen szigorú megkötés mellett is marad bőségesen lehetőség. pl. a házasságtörő nyugodtan szidhatja és felháborodhat a plagizálón, a plagizáló az adócsalón, stb. Mindemellett ha régen el is követtek hibákat – ki nem – politikusi szerepvállalása esetén lehetőség szerint tartózkodjanak ettől a dologtól.)
    (Természetesen továbbra is ártatlannak vélelmezem Gyurcsány Ferencet, mondjuk 30/70 arányban.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (6 szavazatból)
  29. Kedves Csatt (18:44)
    tisztelettel kérlek (mert írásaidból látszik, hogy művelt, intelligens ember vagy) olvasd el még egyszer miket mondott Gyurcsány Öszödön. Nem igaz, hogy nem érted azon a stíluson nincs és nem is lehet bármit is szépíteni az maga a kontrolálatlan, stupid fletói aki nem volt képes felfogni, hogy ez a szöveg így nem egy frakcióülésre, de még csak egy kocsmába sem való. Amire te azt mondod, hogy kiragadják és szajkózzák azt a három mondatot azt mondom igen ezt egy a Fidesznél jóval békésebb ellenzék is kihasználja olyan átütően stupid és durva volt. És nem igaz, hogy „ha Gyurcsánynak van a fején sapka, az a baj, ha nincs, akkor meg az…”, mert Horn is kapott hideget meleget, de olyan labdát soha nem adott fel amivel ugyanaz az az orbáni sötét ellenzék képes lett volna felmosatni vele a padlót, és mint mondtam alig bírták az 1998-as választáson megverni. És Kövér 2002-es „köteles” beszédére a Fidesz is azt állította, hogy kiragadták a szövegkörnyezetéből, de hiába ez a undorító akár kiragadott duma is besegített Orbánéknak a választási vereségben. Az hogy Gyurcsányak mi volt a szöveggel a szándéka azt én is értem, és egyet is értettem volna vele csak nem így mert, hogy ez az ominózus három mondat alkalmas volt arra, hogy Orbán gyufát adjon a csőcseléke kezébe. És ez a gyufa ügy azaz a csőcselék gyújtogatása, romobolása stb. azt jelzi (legalábbis számomra), hogy Fletó nem értette a politikai ellenfelének a természetét, és általában magának a politikának az egyik nem mellékes hajtóerejét a hatalmi ambíciót amivel pedig ő is bőséggel meg van áldva! Tudom nem értünk egyet és még le is leszek fidess-zve: Gyurcsány ideje lejárt szinte biztos, hogy többé nem lesz belőle kormányfő, és ha pártja nem jut be a következő választáson a parlamentbe még politikus sem. Gyurcsány kiemelkedően nagyot alkotott a 2006-os választásokon, de a politikában az érdem mulandó a politikai hibák viszont nem, és aki az utóbbit elköveti főleg ilyen súllyal az legalábbis polgári demokráciákban új foglalkozás után nézhet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -6 (12 szavazatból)
  30. Nem vagyok meggyőződve Gyurcsány közgazdasági zsenijéről, pláne nem a 2008-as válság összefüggésében.

    http://inforadio.hu/hir/belfold/hir-305785

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -6 (6 szavazatból)
  31. Cicamik,
    soha nem mondtam, hogy az MSZP-ben ne lenne mit változtatni, szerintem Mesterházy és a pártvezetés derékhada alkalmatlan a 2014-es választásokon a párt zászlaját tartani, ettől függetlenül viszont tény az MSZP társadalmi beágyazottsága folytán nagyságrendekkel nagyobb az esélyük a szociknak a sikeres választási szereplésre, mint a DK-nak, egyszer erről is érdemes lenne akár itt e blogon vitát nyitni, nyilván akkor is le lennék fidess bérencezve. Gyurcsányra kizárólag azért haragszom, mert egy sima választási vereség helyett (ami 8 év után még elfogadható is lenne) 2/3-ot „intézet” a Fidesznek és ennek az országra, a demokráciára, és a jogállamra történő következményei (ismerve Orbánék hatalmi szereplését 1998-2002 között 2/3 nélkül is) még egy Gyurcsánynál sokkal szürkébb politikusnál is evidensnek kellett volna lennie. És amennyiben Gyurcsány 2008 tavaszáig felfogta volna, hogy személye a garancia a Fidesz átütő akár 2/3 –os sikerének az ország, a demokrácia, és a jogállam érdekében lemond vagy kierőszakol egy előre hozott választást amit biztos, hogy nem tudott volna a Fidesz 2/3-al megnyerni (erről értekeztem 2008 tavaszán az ÉS ben tehát nem vagyok vádolható azzal, hogy utólag könnyű mondani). Én veled ellentétben bárkire aki szerepelni fog a demokratikus politikai menüben a választásokon rá fogok szavazni csakhogy eltűnjön ez a félfeudális, autoriter, Európa ellenes orbáni szörny, és ha a DK lesz (akár szövetségben is) az a párt amely ezt el fogja tudni érni (kételkedem benne, de a politikában soha nem mond, hogy soha) nem fogok habozni őket fogom beikszelni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -4 (10 szavazatból)
  32. Hetus, mindenki maga dönti el, kire szavaz és milyen álláspont alapján, ha Te úgy döntesz, beikszeled akár a DK-t, az Mszp-t – akárcsak azon az alapon is, hogy nehogy a Fidesz maradjon – az számomra egy méltányolható és megérthető álláspont. Ettől függetlenül én csak abban az esetben fogom ezt megtenni, ha úgy érzem “elfogadhatóan jók”, az én ízlésem szerint.
    Nyilván ez nem azt jelenti, hogy a Fideszre fogok szavazni, még azt sem, hogy feltétlenül nem szavazok.
    Teljesen egyetértek azzal, hogy a Fidesz félfeudális, autoriter párt.
    Mégis azt hiszem, csak úgy lehet tőlük végérvényesen megszabadulni, ha azok is elmennek szavazni, akik jelenleg a nem szavazók táborát gyarapítják. (Merthogy az a többség.) Tehát célszerűnek látnám (nem mintha számítana), ha a mostani pártok kicsit elgondolkodnának azon, hogyan és mint lehetne saját maguk mellett politikai aktivitásra ösztönözni ezt a réteget.
    Ehhez pedig sem a Gyurcsány, sem a Fidesz ekézése nem elég. (Mert valószínű, sok nem szavazóban éppen a folyamatos ekézések, vélt vagy valós bilitartalmak borogatása okozta a politikai inaktivitást.)
    Ehhez valóban értékelhető teljesítmény kéne.
    Ezt hiányolom.
    Amíg nem tapasztalok némi tiszteletet, megértést a választók összesével szemben, addig nem vagyok hajlandó azzal kényeztetni politikusokat, pártokat, hogy rájuk szavazok. (Még a végén azt hiszik, elégedett vagyok velük.)
    Nem hordok rózsaszín szemüveget, nem hiszem, hogy a politika csupa móka és kacagás és lovagi becsület. Azonban azt elvárom, hogy a politikai játszadozás közben – ha már rendre lenyúl minden oldal kisebb-nagyobb mértékben – legalább alapvető, az életemet ha nem is gazdagabbá, de kellemesebbé tevő dolgokra is odafigyeljenek.
    Pl.: nem annyira érdekel, lesz-e ügynöklista (örülnék, ha lenne, de ha nem lesz, se nagyon zavar), de az már annál inkább, hogy a mindennapi bürökrácia hogyan érint.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (5 szavazatból)
  33. A fentiekhez kivánkozik ez a GY.F. személyével foglalkozó cikk és az ahhoz tartozó hozzászólások is. Nagyon érdemes elolvasni mindet !

    http://nemtudomka.blogin.hu/2012/05/07/miert-jo-ha-gyurcsany-belebukik-a-plagium-ugybe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=miert-jo-ha-gyurcsany-belebukik-a-plagium-ugybe

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  34. Én csak azt nem értem, hogy a 300 Ft-os vizitdij, az őszödi beszéd kivitte törni zúzni az embereket, talajcseréig amortizálni a Kossuth teret, mert ezek a dolgok kiverte náluk a biztosíítékot, de már Orbán elmondta, hogy ne a szavaira figyeljenek, (mert hazudik), az ellenfelét megölné, ha módjában áll, az árak az egekben, a nemmexorítások napi guzsajában vergődünk, a munka tv-k teljesen kiszolgáltatottá tettek bennünket, nincs munka, a rokkantak járadékát csökkentették, éhező gyerekek kiesnek a padból, napi öngyilkosságok, nos ez a nagyon igazságot szerető és kereső, törő zúzó, h…gyos csőcseléknek most mindez rendben van? A gazdák nem nyernek a földpályázatokon, mégsem veszik blokád alá a fővárost, náluk is ok . minden. Tudom, azemútnyócév, meg a Gyurcsány, ja és a libajnai!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  35. Hetus itt nyitott rágalmazó bulvár-pletyka rovatot? Teheti? Miért? Meddig?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (9 szavazatból)
  36. proaktív

    ha még csak hazudnál a “rágalmazó bulvár-pletyka rovatom című dumáddal” de te neked az a pechjed, hogy a lipótot bezárták.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -6 (6 szavazatból)
  37. Az utóbbi 32 hozzászólásból 30-at Hetus tematizál és ural. A 32-ből 30 esetben vagy Hetus írt, vagy neki válaszoltak. Egy erőszakos rágalamazó heppje miatt a szándékosan manipulált tematizálás ilyen hatalmas mennyiségben normális és elvárható a hozzászólásokat követni akaró olvasóktól? Szerintem egy politikai portált senkinek nincs joga egy szektás térités színvonalára lealacsonyítani.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  38. A 2010-es elbénázott kampányt Gyurcsány bűnének felróni, a csúsztatás magasiskolája. Nem is volt benne, a drágalátos pártja hátraküldte, nem engedték kampányolni. És mennyit lehetett olvasni olyat, hogy kopogtató cédula gyűjtéskor nem lehetett senkit találni a pártirodákban sok helyen.
    Hetus! Nagyon unalmas már ez a Gyurcsány fóbiád, amit néhány hónap kihagyás után újra idehánysz. Már annyiszor leírtad a Gyurcsányt rögeszméidet, de nem veszed észre, nem vevők rá az értelmes emberek, akárhányszor előadod magad.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  39. Ez nem vita, ez súlykolás, ezen át kellene lépni…mert csak bele lehet belebonyolódni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  40. Proaktív,
    miért ne írhatna Hetus, vagy bárki kedve szerint és annyit, amennyit akar egy adott témáról? Nem tudom, hogy lenne valami korlát, ami ezt nem engedné.
    Engem speciel érdekel, amit ír. A szavazatok számát tekintve másokat is, mégha nem is értenek egyet. Van olyan is, akit az is érdekel, mit gondol az, aki nem ért egyet vele és nem csak a saját véleményét akarja olvasni egy másik megfogalmazásban.
    Ne legyen már tabu sem az Mszp, sem a DK, se Gyurcsány, sem azok az érzések, következtések, amelyek alapján kialakult róla az egyéni véleményünk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (7 szavazatból)
  41. Az egész MSZP tehetségtelenségéért és hibáiért egy embert hibáztatni és felelőssé tenni, ez már gusztustalan és unalmas.
    És nagyon igaza van proaktivnak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  42. Csak az a baj cicamic, hogy nagyon nem a témáról ír és már többször leírta ezeket ezen a portálon, más cikkeknél. Igen sokszor és már unalmas.
    A jelölés nem mindig jelent elolvasást is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  43. Ha nem olvastad el, akkor nem is tudhatod, hogy ugyanazt írja, igaz? :)
    Kölönben nekem mindegy, nekem igazán üdítő volt olvasni, szeretem, ha valaki kritikus. De attól neked persze nem kell szeretni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (5 szavazatból)
  44. cicamic
    “miért ne írhatna Hetus, vagy bárki kedve szerint és annyit, amennyit akar egy adott témáról?”
    Félreértettél valamit, mert az adott téma ez lenne:
    “Gyurcsány társszerzője egy Nobel-díjas amerikai közgazdász könyvének”
    .
    Ehhez képest mi zajlik itt? Személyes Gyurcsány-fóbia terjesztése látástól mikulásig. Kinek és minek?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  45. Marcus Aurelius

    Ha ezt a Hetust tavaly ilyenkor egy lapáttal odaállították volna valahova a Tisza mellé, már megvalósult volna a Vásárhelyi-terv továbbfejlesztése.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  46. Isteni szerncse, hogy volt annyi eszem, hogy az utóbbiidőben enm nagyon látogattam errefele. Ez valamikor egy remek ujság volt remek kommentelőkkel, most pedig valami szélsőséges balliberális faszság. Arról van szó, hogy Gyurcsány társszerzőként jelent meg és alkotott egy Nobel díjas közgazdásszal, erre fel két hülye oda vissza vitájából áll jószerivel az egész kommentelés, a kiadásra kerülő könyvről, társszerzőjéről Gyurcsány Ferencről meg úgy beszélnek, hogy még a kocsmában is ámulnánalk rajta. Na ez az igazi borzalom, ami a díszes baloldalon van, sajnos és nem a Fidesz. A Fidesz, élén Orbán Viktorral kicsinálja magát az ellenzék nélkül is. A nemzetközi politikából, már úgyis sikerült kiíratkozniuk, de ennek mi köze a Gyurcsány által is jegyzett könyvhöz? Valóban a hülyeségnek nincs határa, és úgy látszik mindegy melyik oldalról beszélünk.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (4 szavazatból)
  47. ÁÁááááááá ezt a társ-szerzői munkát is Sztrongjuropmen készítette , csak épp Gyurcsány ravasz módon elplagizálta tőle.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  48. Geyza, Te már EZT sem veszed komolyan?!!!!! :) :) Épp ideje volt egy kis ellazulásnak, köszönöm.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  49. Nahát, rájöttem, hogy magamat is tudom plusszolni.Tudom, nem vág ide, csak szomorú voltam, hogy nekem olyan a véleményem, hogy mindig csak minuszt kapok.
    Dehogy ne legyek off:
    én örlök neki, ha Gyurcsány társszerzője egy Nobel-díjas amerikai közgazdász könyvének. Komolyan.
    De azért annak sokkal jobban örülnék, ha a magyar alaptörvény 7 fejezetét társszerezte volna.
    (Ilyen a magyar, nem annak örül, aminek épp lehetne, ha sóvárog más után.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (5 szavazatból)
  50. Megvilágosítottad, kedves Hetus, azt az alapvető egymástól különbözőségünket, ami miatt elbeszélünk egymás mellett…
    Én sosem vetném senkinek szemére, hogy milyen stílusban (milyen szavakat használva) fejti ki az igazságot abban a csapatban, akikkel győzelemre kell vinni az ügyet, különösen nem a csapat által megválasztott csapatkapitányra vonatkozóan nem tenném. Ők választották maguknak, és ő a leghivatottabb arra. Mert nyilván ős ismeri legjobban csapattársait, mivel lehet sokkal jobb teljesítményre ösztökélni a “játékosokat”.
    És veled ellentétben, soha nem vetném a szemére, hogy nem számított arra, hogy körbe van véve olyan szarháziakkal, akik az erőfeszítésben nem akarnak résztvenni, csak lébecolás céljából vannak jelen, és szívük mélyén suba alatt már az ellenfél nyerésére ácsingóznak.
    Abban pedig végképp nem hiszek, hogy bárki azért vetkőzött ki önmagából törni zúzni, gyújtogatni, mert Gyurcsány egy zárt ülésen kijelentette, hogy tessék innentől igazat mondani, mert ebbe a hazudozásba belerokkan az ország. Alvilági akció volt az javából, amivel “szemkilövetőkké” kényszerpályára lehetett birkaország lakossága előtt minősíteni a rendőrséget, holott minden épeszű ember (akik látták a tévéközvetítéseket) előtt teljesen nyilvánvaló, hogy a világ egyetlen országában sem türhető el az a fajta randalírozás, amit az utcára szabadult hordák műveltek élő egyenes adásban.
    Ha valóban pusztán a kiszivárgott hírek hatása lenne oly hatással a tömegekre, ami vadállattá varázsolja őket, hogyan magyarázható, hogy most, amikor nagyságrendekkel nagyobb nyomorba kerültek százezrek, egy fia gyújtogatás sincsen (szerencsénkre)?!
    Mert egyébként annál nagyobb hazugság nem bizonyosodott még be a magyar történelemben, mint ami Hazudniképtelen Viktormihály ténykedéséhez fűződik. Azt óbégatta, hogy semmilyen változtatásra nincsen szükség, mert van mindenre pénz dögivel, csak a szocik ellopják, de ha őket választják, mindenre jut elég…
    Nincs értelme köztünk további szónak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Gyurcsány az ellenzéki összefogásért 2012. október 23. kedd | AN

Október 23: a rendszert végképp elsöpörni 2012. október 4. csütörtök | AN

Gyurcsány színvallásra kéri Bajnait 2012. szeptember 26. szerda | AN

„Az emberek egyszerűen fel fognak lázadni” 2012. szeptember 15. szombat | AN


KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szavazzon!
Loading ... Loading ...
RSS evitae
RSS rasputyn
RSS nagydiofa
RSS torokmonika
RSS leharblog
RSS szendamondja
Videók