Gyurcsány volt anyósa megmondja az őszintét 2012. április 30. hétfő 21:34 Forrás: AN, Nolblog

  • Share/Bookmark
Gyurcsány volt anyósa megmondja az őszintét
Rozs Szabolcs nem volt rossz tanuló.

Budapest – Számtalan  publicisztika született az elmúlt néhány napban a volt miniszterelnök eltűnt, de valahol azért mégis létező szakdolgozatáról. Neves és kevésbé ismert szerzők latolgatták Gyurcsány túlélési esélyeit, valamint azt, hogy mi történhetett egyáltalán. Ebben az agyonplagizált világban most mi is idegen tollakkal ékeskedünk: ezúttal a Nolblogról vettünk kölcsön egy törzsanyagként használt írást.

Plagizált-e Rozs néni fiának sógora?

Gyurcsány Ferencnek igaza volt, amikor azt írta a blogján, hogy a Hír TV-sek csak végzik a dolgukat. Minden másban azonban téved. Pedig, naivnak nem gondolnánk a volt miniszterelnököt, régóta benne van a politikában, történt már vele egy, s más. Támadták szemtől szembe, és volt alkalma hátulról jövő, „baráti tűzben” is menetelni.

Ez a történet azonban nem úgy indult, hogy a Hír TV „kiderítette”: az egykori miniszterelnök 1984-es szakdolgozatának címe, „A Balaton-felvidék szőlészete és borászata” megegyezett volt sógora négy évvel korábban írt munkájának címével. És, nem is azzal, hogy a volt sógor diplomamunkájának bírálata több helyen is megegyezik a volt miniszterelnök szakdolgozatának bírálatával. Vagyis, ebből az következik, hogy a két dolgozat nem csupán címében, de szövegében is ugyanaz.

Ha a Hír TV-nek megvan Gyurcsány szakdolgozatának a bírálata – és nyilván megvan, hiszen máskülönben honnan tudnák, hogy az megegyezik Rozs Szabolcs dolgozatának bírálatával – akkor nyilván maga a dolgozat is a birtokukban van.

Tudják, mi van benne, csak még nem mondják. Majd mondják, ha itt lesz az ideje. Valamikor. Holnap, holnapután – de akkor majd éjjel, nappal, minden hullámhosszon.

Mielőtt oknyomozó kvalitásokkal ruháznánk fel a Hír TV-t, emlékeztessünk arra, hogy ez a Hír TV ugyanaz a csatorna, amelyik 2006 szeptemberében, az őrjöngő, autókat felgyújtó, kirakatokat betörő – és adott esetben lincseléstől sem visszariadó – tömeg láttán forradalmat vizionált.

Ebben a mostani esetben sincs szó oknyomozásról. (Az ugyanis újságírói műfaj, s mint ilyen, nem egyenlő a politikai bűnözéssel). Gyurcsány Ferenc szakdolgozata ugyanis valószínűleg már jó ideje a Hír TV-nél van. Körülbelül azóta lehet náluk, amióta eltűnt a pécsi egyetemről. Nem ők szerezték meg a Balaton-felvidék szőlészetéről és borászatáról szóló írást, hanem valakik odaadták nekik.

Mindig vannak jó emberek, és vannak véletlenek. Tudjuk ezt, ha máshonnan nem, hát onnan, hogy évekkel ezelőtt egyes ügyészségi anyagok előbb landoltak a Magyar Nemzetnél, mint a megvádolt politikai ellenfeleknél, és azok ügyvédeinél. Az ügyészség persze tagadott – tőlük nem szivárgott ki semmi. És ez akkor valóban nagyon életszerű volt, mert mi más is történhet egy nyomozati anyaggal, kihallgatási jegyzőkönyvvel, mint hogy befújja a szél a Magyar Nemzet postaládájába.

Furcsa szelek fújnak Hunniában.

Mindez, ismételjük meg, nem oknyomozó újságírás. Hanem, finoman fogalmazva is, kapcsolati tőke, és annak hasznosítása. Ha kevésbé vagyunk visszafogottak, akkor azt kell mondanunk, hogy a politikai leszámolásra alkalmas maffiamódszer.

Karaktergyilkosság, ha úgy tetszik: amortizálás. Nem alkalmi, kedvtelésből, hanem hivatásszerűen, szakmányban végzett tevékenység. Néhány évvel ezelőtt maga Semjén Zsolt dicsekedett azzal: neki és Navracsics Tibornak jutott a feladat, hogy amortizálják Gyurcsányt.

Szép, nemes, felemelő megbízatás lehetett, istennek tetsző cselekedet.

Amikor kiderült Schmitt Pál plágiumgyanúja – nem kiszivárgott, hanem egyből tudni lehetett, hogy honnan van a „törzsanyag” döntő része – akkor a másik oldalon is lépni kellett. Találni kellett „valami terhelőt”.

Körülbelül ekkor tűnhetett el Gyurcsány Ferenc dolgozata a pécsi egyetemről. Most meg, amikor szükség lett rá, előkerült Rozs Szabolcs, Gyurcsány egykori sógora. Még a volt anyós is nyilatkozott, akiről eddig azt sem tudtuk, eszik-e, vagy isszák. Rozs néni csak a Hír TV-nek nyilatkozott – mint valami újmódi celeb, akit a mai kor szokása szerint exluzív szerződés köt valamelyik csatornához. Rozs néninek a Hír TV-vel van szerződése, lelke rajta.

Gyurcsány most minden bizonnyal csatát vesztett, de a háború nélküle is folytatódik. Igaz, mostantól új ellenséget kell keresni. Mert a Vezénylő Tábornok, a Kedves Vezető, rosszul, nyugtalanul alszik. Ott van neki a háza után csak részben megfizetett adó, a családi gazdaságok helyett a Fidesz-közeli oligarchák földhöz juttatása, a bevezetendő telefonadó, a gazdaság stagnálása, a növekvő infláció, az évtizedek óta nem tapasztalt mértékű szegénység. Botrány, botrány hátán. Hiába tálalták fel neki a hű szolgák a gyűlölt ellenfél fejét, a bajok csak fokozódnak.

Marad hát a háború. Mert a Kedves Vezetőnek azért mégis az emberek a legfontosabbak. S ha már kenyérre nem futja szegényeknek, legalább győzelmi jelentésekben ne szenvedjenek hiányt.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 4.5/5 (44 szavazatból)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +53 ( 63 szavazatból)
Gyurcsány volt anyósa megmondja az őszintét, 4.5 out of 5 based on 44 ratings

Címkék:, , ,

  • Share/Bookmark

113 Reader’s Comments

  1. Hetus
    én még megtanultam a sorok között olvasni, látom te a saját soraid között sem. :(
    én nem állítottam olyasmiket, amiket nekem tulajdonítasz, ha pedig sok ilyet írsz és olvasol, mint az MSZP általam kevésbé tisztelt, finoman szólva alattomos szimpatizánsok, akkor rájössz, hogy mi mit jelent.
    GYF-et egyébként korrekten lehet bírálni, de a fityiszes aljasságokból kiindulva talán mégsem lesz hiteles.
    Tőlem azt írsz, amit csak akarsz, de undorítanak a sugalmazások.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +10 (12 szavazatból)
  2. Marcus Aurelius

    Hetus
    .
    Gyurcsányt lehet bírálni, adott esetben kell is. Az ő etikátlansága is etikátlanság, az ő erkölcsi vétsége is erkölcsi vétség.
    Az életkorról: keresd a beszélgetés lehetőségét kriminológusokkal, ők el tudják mondani egyes vonások rögzülési vagy módosulási esélyeit (egyebek mellett) az életkor függvényében.
    .
    Azt írod: “Nincs kettős mérce, se korelőny se korhátrány nincs semmi:…”
    Kettős mérce tényleg ne legyen. (Rendkívül rossz csengésű kifejezés) Egy mérce legyen, és vegyük figyelembe a körülményeket. Keserves lenne neked a bírói pálya, ha ennyire zsigerből gyűlölsz mérlegelni.
    De: mi a jóisten köze van Gyurcsány egész poitikusi működéséhez annak, hogy biológia-technika szakos tanárként miképpen adta be a szakdolgozatát? A Gyurcsányt ismerők 99,9999… %-ának fogalma se volt erről a végzettségéről, és most se érdekelné, ha a kérdés környezete nem ilyen volna, mint amilyen. Akit egyáltalán érdekeltek Gyurcsány tanulmányai, és miért is ne, az akkor érezte felvilágosítva magát, amikor GY. közgazdász-végzettségéről tudomást szerzett.
    .
    Esetleg te komolyan félsz attól, hogy Gyurcsány a közeljövőben ott helyezkedik el biológia-technika szakos tanárként,ahol valakidet taníthatná, és ezt meg akarod előzni, Gyurcsány tanári szakdolgozatának érvénytelenítésével?
    .
    Vagy ne-adj-isten, a politikusi működésével vagy fennakadva (némileg én is), politikusi mivoltában szeretnéd őt gyengíteni, de hát szegény ember vízzel főz, ha más fogást nem bírunk rajta találni, essünk neki az e tekintetben irreleváns, de amúgy csámcsogásra jóízű szakdolgozat-ügyének? Ez nem valami becsületes. Ha a politikai mibenlétével van bajod. légy szíves azzal foglalkozni.
    .
    Erkölcsi tekintetben ez a szakdolgozat-történet valamennyit ma is számít, persze. Csakhogy azóta Gyurcsány tett egyebeket is. Szóval együtt mérlegelni a dolgokat. És a jövőben is egy páran (egyelőre) csak tőle várjuk azt, hogy Orbánnak kellően nehézsúlyú ellenfelel legyen.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (19 szavazatból)
  3. Kuksi: nem mindig és nem mindenhová, csak most, és csak oda, amelyik ezzel a témával foglalkozik. Tehát nem hibbantál meg… :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  4. Marcus Aurelius
    ugye nem azt akarod mondani, hogy attól mert a biológia-kémia szakos tanári diplomáját megelőző szakdolgozatáról beszélünk mivel most politikus mi köze lévén a kettő egymáshoz vagyis ha netán plágium lenne ez önmaga adná számára felmentést? Erre hivatkozott Paja is amikor azt állította, hogy államfői beosztásának amit „munkájával érdemelt ki” nincs köze a 20 évvel ezelőtti kisdoktorijához, vagyis e te (és Schmitt) logika alapján nem kellett volna elhúznia a német védelmi miniszternek (ős is fiatalon plagizált), Schmittnek és ha Fletónál is bebizonyosodna a plágium akkor neki is. Világosan látni kell valamit: akinek vaj van a fején az ne menjen ki a napra, vagyis aki politikus annak tudnia kell légyen az az USA-ban Nyugat-Európában vagy nálunk, ha a múltjában bármivel is tetten érik különösen ha az bűncselekmény (és a plágium vagyis a szellemi tulajdon jogtalan elsajátítása ez a kategória) annak politikai következményeit vállalni illik.
    Én nem akarom (de nem is tudnám) gyengíteni politikusi mivoltát, de bármit is tett le Fletó az asztalra (szerintem nem kevés negatívumot is mellékesen többek között a Fidesz 2/3-át) attól még ha a plágium gyanúja bebizonyosodik Gyurcsány Ferencnek mennie kell a közéletből és saját párttársai, de legfőképpen Bajnaiék ki is fogják kényszeríteni, hogy menjen, pont azért, hogy a következő választásokon ne vele és plágiumával legye3n tele a választási hadjárat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -8 (22 szavazatból)
  5. Marcus Aurelius
    “Ez nem valami becsületes. ”
    Sajnos ilyen emberekkel is meg kell próbálni együtt élni. :(((

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (8 szavazatból)
  6. gets

    te elmebeteg vagy

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -14 (14 szavazatból)
  7. Marcus Aurelius

    Gets
    .
    Hetussal szerintem lehetne együtt gondolkodni, bár ez most csak feltevés, ehhez most hosszabb időre visszamenőleg olvasnom kéne a szövegeit. Kissé mindnyájan kilógunk hol ebből, hol abból a sorból, ez idáig nem katasztrófa. Én azt is tudomásul veszem, ha valaki extrém érzékeny valamire, amit Gyurcsány felől észlel. Nekem is kerül némi erőfeszítésembe, hogy most félretegyem azt az ideális, csak két állapotot ismerő erkölcsi rendszert. De hát az csak a mesékben és a hirtelen felindulásokban létezik. Éppen azért művészet az életet nemesen élni, mert az biztos, hogy van bűn, ha indokolt, akkor kell, hogy legyen megbocsátás is, de azért vigyünk bele valami indokolható elvszerűséget is, és a súlyozásokban, összemérésben, enyhítésben is jelenjen meg valahol az erkölcs, az értékrend. Pl. nem mindegy, hogy egy nagyrészt szimbolikus (az ország polgárait megszemélyesítő) figura, definíciószerűen az „első számú tekintély” bitorol egy presztízsteremtő doktori címet csalás következtében (a nemzetközi életben is), vagy egy operatív szereplőnek van valahol valami, azóta jelentőségét vesztett papír, ami amúgy kétes (is lehet, ez még függőben), de ez érdektelen is, mert azóta már szerzett egy sokkal értékesebbet. Aki ezekre egyformán ugrik, annál valami tényleg sántít.
    Na most hogy ezt így végiggondoltam, már romlott is a képem Hetusról. No nem sokat.
    Mindenesetre mi egyszerre vagyunk elmebetegek. Vagy épeszűek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  8. Gyöngyi Péter

    Cicamic.én csupán annyit mondtam,hogy pont az elbizonytalanításunk a cél!Azt mondod,ha tette,feleljen érte!Ha nem tette,akkor tiszta!Ha olyan helyzetet teremtenek körülötte,amelyben ellehetetlenedik a védekezés,le van fejezve!Ok nyomozni az elmúlt évek alapján valamint a jelen szituáció alapján nekünk kell,önmagunkban!Erre megy ki a játék!Az hogy valaki képes erre,az nem jelenti azt,hogy Gyurcsány hívő,csupán annyit,hogy nem szereti ha az orránál fogva vezetik és hülyének nézik!Egyébként olvasd el újra amit írtam,de figyelmesen!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  9. Nekem az a véleményem, hogy Magyarország és a magyarok Orbánt és a koleszosokat érdemlik/érdemeljük.
    Majd, ha mást érdemelnek, akkor jön egy “hiteles” és vezetheti az embereket. Ha nincs senki, aki leválthatná ezt a bagázst, mert Gyurcsány nem a megfelelő és nem “hiteles”, akkor csak várják a megfelelőt, a”hitelest”, egészen a kihalásig! A népünk egyik része már menekül, a másik itt pusztul bele a kisemmizésbe az ellehetetlenítésbe!
    1000 éven át fenn tudtunk maradni, tatár, török, osztrák, német, orosz nem tudott elpusztítani, kiírtani bennünket…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  10. @ Hetus
    Kissé szétszóródnak a hozzászólások a sok cikk között, nem akarom még egyszer leírni, de nézd meg, ha van kedved, mit írtam kevéssel ezelőtt a témáról:
    http://nepszava.com/2012/04/magyarorszag/nem-informal-hanem-adagol-a-hirtv.html/comment-page-2#comment-172354
    Látom, kezded felismerni, hogy reménytelennek tűnik a helyzet, Deákné mindenütt méteráru boltot nyitott. Azért ne veszítsd el a fejed, nem kell elmebetegezni. Nem az itt senki (tisztelet a kivételnek), egyszerűen ilyen az emberek nagy része, ráadásul már elég régóta. Gondolj csak az általad is említett közmondásokra – nem véletlenül születtek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (5 szavazatból)
  11. Választási hadjárat? Magyarországon! Mintha csak Orbánt hallanám.
    A világ normális, demokratikus részében kampánynak nevezik….

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  12. Marcus Aurelius,
    “Lehet, hogy Gyurcsány tüntette el a dolgozatot. Lehet, hogy éppenséggel nem ő, hanem az van, amit a cikk ír. De most ezek csak találgatások. Meg kell mondjam, én Gyurcsányból is kinézem, hogy ő tüntette el, de éppen így kinézem az ellenségeiből is, hogy ők.”
    Ezt írtam a legelsőként. Aha , én nagyon hülye vagyok, meg olvasni se tudok.
    Azt is írtam, amit Te idéztél, és fenn is tartom. Ha Neked más a véleményed, az rendben.
    Amit írtál a drága és az olcsó borokról: az érvelésed sánta, mert nem a borok minőségéről kell ebben a megközelítésben beszélni, hanem a személyiség minőségéről.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -4 (6 szavazatból)
  13. csakén
    ma a legfőbb feladat 2014-re egy ütőképes szövetséget összehozni amely képes leváltani Orbánt. Ebben éppúgy szerepe van-lesz a DK-nak mint az MSZP-nek illetve számtalan demokratikus civil szervezetnek. A mai állás szerint e szövetség élére azaz miniszterelnökjelöltnek a legjobb esélye Bajnai Gordonnak van, ő az akiről bebizonyosodott, hogy szemben Gyurcsánnyal vagy a súlytalan Mesterházyval nulla szószátyárkodás, handabanda és nagyfokú kormányzati hatékonysággal bír, ő az aki integrálni képes minden olyan politikai erőt amely megértette, hogy Orbán az országot a középkorba viszi. Gyurcsánnyal kapcsolatban felmerül a kérdés, hogy személye többet hoz a demokratikus erőknek mint amennyit visz, ha az első a helytálló akkor igen előre kell hozni őt a választási harcban, ha utóbbi akkor pedig ki kell vonni a közéletből. Tény a Fidesz mindent el akar követni Fletó politikai halottá tételére, nyilván ez a szakdolgozat ügy is ennek a része, de ha igaz a plágiumgyanú nincs és nem is lehet tovább Gyurcsánnyal, mert akkor személye a garancia a demokratikus erők választási kudarcának, és akár tetszik ez az itteni Fletó fanoknak akár nem a választások kizárólagosan legfontosabbak és nem Gyurcsány vagy bárkinek a személye.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -9 (11 szavazatból)
  14. Gyöngyi Péter, ez lehetséges, mint írtam. A legelső hozzászólásomban. Mert még én is látom át, hogy ez elképzelhető, nem kell róla meggyőzni.
    A véleményemet Gyurcsányról pedig nem a szakdolgozatos felröppenő kósza hír alakította (már csak azért sem, mert nem más egyelőre, mint felröppenő kósza hír) , hanem már jóval előbb kialakult, azonban még csak azt sem mondhatom, hogy pro vagy kontra mellette állok, vagy hogy nem változik kisebb, nagyobb mértékben. Nem ilyen egyszerű a dolog. Ha másnak az, nagyszerű. Kicsit mindig irigyeltem azokat, akik a dolgokat és az embereket fekete-fehér alapon tudják megítélni. Mondjuk pl. az Orbán-hívők.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -2 (4 szavazatból)
  15. Bajnai, ha most jobban körülnéz, a demokrácia romhalmazát látva, a gazdaság szétverve/lopva, szépen összecsomagol és majd kintről, emlékezésből szereti a hazáját – ha van esze és bőven van neki!
    Ő nem politikus és nem egy harcos, sajnálnám, ha mégegyszer belekeveredne ebbe az undorító politikába, nagyon szimpatikus ember, kár lenne érte! Ezt a két évet látva, megtapasztalva, hála az égnek, nem is úgy néz ki, hogy gondolkodna a dolgon!!!!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  16. Balogh, de nem balgha: nagyon értelmes hozzászólás, nyomok is egy pluszt. Csak így tovább, még akár képviselő is lehetsz. Akármelyik pártban, a lehetőségeid szinte korlátlanok.:)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -6 (6 szavazatból)
  17. Gyöngyi Péter

    Cicamic! Pont ez a helyzet az amit a FIDESZ megteremtett!Nem zörög a haraszt,ha nem fújja a szél!És nyugodtak lehetünk abban,hogy az a bizonyos szél mindig fújni fog,mert fújnia kell! “Lehet, hogy Gyurcsány tüntette el a dolgozatot. Lehet, hogy éppenséggel nem ő, hanem az van, amit a cikk ír. De most ezek csak találgatások. Meg kell mondjam, én Gyurcsányból is kinézem, hogy ő tüntette el, de éppen így kinézem az ellenségeiből is, hogy ők.” Bekaptuk a cumit,de cefetül,és tudjátok mi a tragédia,hogy igazatok van!Ez egy pókháló amit szőttek nekünk!Azt sem hisszük el,amit a saját szemünkkel látunk,amit nap mint nap megtapasztalunk!Megérdemeljük!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  18. http://www.hir24.hu/belfold/2012/05/01/gyurcsany-lekeresztapazta-orbant/
    egyébként a helyes út amit Gyurcsány is mond, hogy a Fidesz (HírTV) bizonyítsa be a plágiumot, mert az non-szensz, hogy miközben ők vádolják plágiummal Fletót neki kelljen bizonyítania bármit is.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  19. Marcus Aurelius

    cicamic
    2012. május 1. kedd
    14:58
    .
    Azt írod: „Amit írtál a drága és az olcsó borokról: az érvelésed sánta, mert nem a borok minőségéről kell ebben a megközelítésben beszélni, hanem a személyiség minőségéről.”
    tehát még egyszer: „…a személyiség minőségéről”
    .
    Akkor nézzük, mit írtál 05:49-kor: „A minőségi különbség ott van, hogy megveszem, vagy, ellopom a dolgokat.”
    Tehát aki lop, az lopó (minőségű és értékű személyiség).
    Akkor neked is azt írom, amit Hetusnak: „Keserves lenne neked a bírói pálya, ha ennyire zsigerből gyűlölsz mérlegelni.”
    .
    Úgy látom, képtelen vagy felfogni, hogy nem csak az számít, hogy valaki lopott-e, hanem az is, hogy mit lopott. (Milyen minőséget, milyen fajlagos értékű minőséget lopott. Meg még som más is számít, de azt hagyjuk.)
    Ha most erőlteted, hogy de igenis a lopás az lopás, és ezen kívül nincs semmi, ami számít, akkor világos, hogy a realitással, realitásérzékeddel totálisan szakítottál, mégpedig jól megfontoltan. Azért, hogy megpróbálj valami legitimitást szerezni a Gyurcsányt elítélő álláspontnak. Vagy, hogy félrevezess néhány gyanútlan olvasót.
    .
    A borokról: a gyengébb és az értékesebb bor analógiát képez a gyengébb és erősebb intellektuális tartalmat jelző sima főiskolai és a doktori dolgozat között. Ha lopott valaki egy főiskolai dolgozatot, az lopás, mégpedig eléggé súlyos, ha amúgy neki még ma is ez a legfőbb, minőséget jelző dokumentuma. De ezen lopás jelentőségét csökkenti, ha azóta teljesített egy lényegesen nehezebb feladatot ugyanabban a műfajban.
    Schmitt tokajit lopott, és innen azóta sem lépett tovább. Ez az, ami a „személység minőségét” leszállítja, és lenthagyja.
    Gyurcsány (tegyük föl) szalmabort lopott, de azóta letette az asztalra a saját tokajiját (közgazdász diplomáját). Ez a továbblépés az, ami a „személyiség minőségét” rehabilitálja.
    .
    És ha nem veszed tolakodásnak, talán nézz bele ebbe:
    Marcus Aurelius
    2012. május 1. kedd
    00:42
    - ugyanezen cikknél.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (7 szavazatból)
  20. Sajnos Gyurcsány előélete (és több ponton a mostani sem) nem olyan, hogy nagyon hitelesnek látnám.
    Sajnálom, de ez nem a Fidesz hibája.
    ( Az, hogy rájátszik erre, azt elfogadom.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -4 (14 szavazatból)
  21. Marcus, meggyőztél.
    Megértettem, hogy szakdolgozat lopás a megélhetési bűnözés kérdéskörbe esik, és mint ilyen, megengedhető, különösen, de nem csak kifejezetten akkor, ha nem is gyilkolt meg senkit érte az elkövető.
    Most, hogy megvilágosodtam, részemről lezártnak tekintem a kérdést.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -8 (10 szavazatból)
  22. Marcus Aurelius

    cicamic
    .
    “…a megélhetési bűnözés kérdéskörbe esik…”
    -tudnád forintosítani? (Érted te a “megélhetési” szót? Vagy csak úgy imponál?)
    .
    Ezzel (feléd) én is lezártnak tekintem

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  23. Gyurcsány majálison elmondott beszéde:
    http://atv.hu/videotar/20120501_rendkivuli_hirado_gyurcsany_ferenc_beszede

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  24. Gyöngyi Péter

    Cicamic,nem tudom milyen előéletről,meg mairól beszélsz,de most már tényleg felfordul a gyomrom! Hosszú évek kőkemény munkájával a Orbán – verő legényeivel – elérte amit akart!Tényleg megérdemeljük a sorsunkat!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (10 szavazatból)
  25. Nem szeretnék ilyen anyóst!!!!!!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  26. Itt most mindenki rugózik az orbánék (direkt kis betű) által odavetett gumicsonton. Nem figyel már senki az Ángyán által felvetett föld lopások ügyében sőt nem is tud róla. Példa:
    Tegnap este beszélgettem az u.n. nászurammal akinek az agyi kapacitása kb az egy bithez közelít. Azt mondja, hogy na lám csak kiderült, hogy Gyurcsány is lopta a diplomáját. (Neki 8 elemije van ). Kérdeztem, hogy melyiket? Ugyanis több van neki :)) Próbáltam elmagyarázni, hogy ez a mostani balhé többek közt azért is van, hogy ne foglalkozzon a paraszt azzal, hogy a földeket kihúzzák alóluk. Nem is hallott róla!!!! Persze mondanom sem kell, hogy Hir TV néző.
    Az egyik gyermekem is kontráz, hogy azért nem szép dolog más diplomamunkájából diplomázni, mire megkérdeztem, hogy annak idején emlékeim szerint én csináltam neked egy diplomamunkát amiből szerezted a diplomádat! :)))))))))))

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  27. Ez bejött a fideszeseknek, megint csámcsog a nép olyan dolgon, amitől biztosan nem lesz olcsóbb a kenyér, nem lesznek munkahelyek és a szétzilált demokráciánk sem áll helyre!
    Egy betelefonálós műsorban máshoz sem szóltak hozzá totál laikusok, mint a dolgozathoz! A műsorvezető hiába próbálta vezetni a beszélgetést más irányba, az Istennek nem lehetett! Témának fel kell vetni, mert akkor az a médiacenzornál kiverné a biztosítékot, hogy miért nem szerepel a TV-ben Gyurcsány “plagizálása”, de az embereknek nem szabadna reagálniuk rá, hiszen van száz más gond, ami közvetlenül érinti őket. Pl. a rákos betegek gyógyszerei, a cukorbetegek problémája, a munkanélküliség, a telefonadó, hogy csak néhányat említsek. Szóval a zemberek vevők erre, azt hiszik kötelességük megvédeni Gyurcsány Ferencet – pedig nem, majd ő megvédi magát nélkülünk is! Egy valamire jó egyébként a dolog, naponta hallja és látja azt Orbán, akitől a legjobban tart és kiveri a víz, még álmában is!
    Más:
    Egyáltalán nem értem az MSZP szimpatizánsait, miért aggódnak a DK és Gyurcsány Ferenc dolgain? Aggódjanak az MSZP és a Mesterházy dolgain, mindenki a maga utcáját seperje. Én tisztáztam magamban, hogy egy hátbaszúrós párt nálam nem lehet nyerő, így választottam a DK-t, ők most tiszta lappal indultak, bizalmat adtam nekik és nem érdekel, hogy a fideszesek amortizálni akarják őket! De azóta nem érdekelnek az MSZP ügyei sem , főleg nem aggódom értük!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  28. csakén

    nekem mindegy ki nyer a demokrata oldalon bár a jelek szerint egyedül egyik sem lesz képes egyedül csak összefogással, de azért aggódik itt mindenki a DK és különösen Gyurcsány dolgain, mert Gyurcsány éppúgy segítheti a demokratikus erőket mint gyengítheti (mint ahogy legfőképpen ő biztosított hátszelet a Fidesz 2/3-os vitorlájához is) illetve az tény Gyurcsány garantáltan egységbe forrasztja az egyébként Orbántól biztosan leszakadó jobboldali centrumot ami pedig csak nehezíti a Fidesz megverését. Nem véletlen, hogy a Fidesz előhúzta bizonyítás nélkül most éppen a Gyurcsány szakdolgozat kártyát mert tisztában van azzal, hogy már az LMP szavazóbázisától kezdve óriási amúgy is az elutasítottsága a palinak amire csak rá kell játszani, hogy a tábor bármelyik széle ne kezdjen porladozni. Engem viszont érdekelne az okfejtésed a „hátbaszúrós pártról”,mert e fogalmazás az MSZP-ről vagy óriási tévedésed vagy színtiszta rágalom.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -6 (6 szavazatból)
  29. Gyöngyi Péter

    Hetus,nem mindegy,rágalmaz már itt mindenki mindenkit büntetlenül!Teszem hozzá az MSZP is mindent megtett a haza oltárán,hogy felforduljon tőlük az ember gyomra!Gondolkodj,hogy kit szúrtak hátba,lehet hogy rájössz!Itt mindenki nyír mindenkit,csak még puska nem dördült !Pedig épp ideje lenne,hogy a csősz mindenkit kikergessen az erdőből!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  30. gets és Marcus Aurelius
    .
    Hetus véleményének megmásíthatatlanságához egyetlen indok lehet: érintettség. Szvsz. ez a Hetus egy Katus, pontosabban: Szily Kat.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  31. Hetus
    “ha a plágium gyanúja bebizonyosodik Gyurcsány Ferencnek mennie kell a közéletből és saját párttársai, de legfőképpen Bajnaiék ki is fogják kényszeríteni, hogy menjen, pont azért, hogy a következő választásokon ne vele és plágiumával legye3n tele a választási hadjárat.”
    .
    Ha a plágium gyanúja bebizonyosodik, Gyurcsány akkor sem lesz kevesebb politikusként, mit addig volt, mert van – annál értékesebb – másik diplomája, és nem aznap kezdi a politkusi létet.
    Láthatóan nem mindegy, hogy valaki egydiplomás, vagy kétdiplomás. Ifjúkori botlás is lehet mögötte, ha egyáltalán, ami ötven éves kora körül Schmitt dokotorijánál szóba sem jöhet. A két iromány közötti érvbeli és tartalmi különbséget zongorázni lehet.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  32. Gyurcsány NEM FOG MENNI! – felesleges ezt bárkinek vízionálni!

    Orbán, már fiatal korában elismerte Gyurcsány tudását! – s már akkor fiatalon kijelentette, hogy a politikai életében egyetlen nagy fajsúlyu ellenfele lesz, AKITŐL TARTANIA KELL, az pedig: Gyurcsány Ferenc!

    Nem történik más, mint a NÉP PÉNZÉBŐL tízmilliókat költet, pazaroltat el Orbán és klánja Gyurcsány “lefejeztetésére”, ENNYI A TÖRTÉNET!

    A többit megvívja Gyurcsány Ferenc miniszterelnök úr! – reméljük, hogy még többen állnak mellé, mert egy olyan

    pasast támogatni, mint Orbán, akinek a foga fehére lassan feketévé változik, ÉRDEMTELEN erre, éjjel nappal csal, hazudik, becsapja az általa minimál életszinvonalra süllyesztett magyar népet.
    Oligarchiái pedig a zeniten röhögik világgá jólétüket, gazdagságukat, a szegény magyarokra pedig a temetők várnak, se pénz, se gyógyszer, lehet meghalni…….

    Szomorú sorsban él a legtöbb ember hazánkban!
    De, ki állítja meg ezt a KÖZVESZÉLYES SZÉLHÁMOS ORBÁNT és BAGÁZSÁT????

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  33. Ha már a felmentő mentségeket keresitek, itt van még egy:
    “Nem is borász, mit számít ki írta a dolgozatát. :) :) ”
    Komolyan mondom öröm látni ezt a magasra tett morális mércét, amivel ugye egyenlően mérünk mindenkit, pártállástól függetlenül.
    Megnéztem a videót a majálisos beszédről. A kevesebb több lett volna. Kicsit sok volt nekem benne a”beperelem”, a “bizonyítsa be”, stb…
    Elég lett volna annyit mondani:
    ” Nem a sógorom dolgozatát másoltam le, magam írtam meg.”
    Egyébként sajnálom, de nekem őszintétlennek tűnt megint. Túlbeszélte, túlreagálta. Lehet, hogy ez az egyéniségéből fakad. De akkor ideje lenne kommunikációs szakértőkkel dolgozni az ügyön.
    Akár tetszik Nektek, akár nem, Gyurcsány és a baloldal nem veletek fog választást nyerni (ha fog egyáltalán), hanem azokkal, akiket még mellétek tud állítani. Ebben segíthetitek, de akadályozhatjátok is. Nyilván számoltok ezzel is. Vagy mégse?
    Netán nem sikerül az Orbán-módszernél jobbat kitalálni? Mármint arra gondolok, hogy ő sem a saját eszétől jutott hatalomra, hanem a baloldal hibáiból, amivel tele lett a nép hócipője. Talán ez bejöhet, az Orbán kormány annyira szar, hogy nehéz lesz alulmúlni. Igaz ugyan, hogy a dolgok megváltozni nem fognak, és négy év múlva újra kitörhet egy fülkeforradalom.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -4 (4 szavazatból)
  34. A tartalmas, korrekt nyilatkozat az ilyen:
    “Gyurcsány Ferenc a párt vezetője. Mi bízunk benne, és mellette állunk egészen addig, amíg erős bizonyíték nem merül fel arra, hogy etikátlanul járt el a szakdolgazata megírása kapcsán. Ilyen bizonyítékot nem tárt elénk senki. Ha ilyen megtörténik, akkor álláspontunkat mind az esetet, mind a pártelnök személyét illetően felülvizsgáljuk. Addig viszont nem kívánunk találgatásokba bocsátkozni, és másokat is óvunk ettől. Hangsúlyozzuk, Gyurcsány Ferenc bírja a DK támogatását és bizalmát. Mindent megteszünk, amit elveink feladása nélkül megtehetünk, hogy segítsük őt ebben a nehéz időszakban, mert meggyőződésünk, hogy aljas, kreált rágalomhadjárat elszenvedője immár sokadszor.
    Ezekután hadd ejtsünk néhány szót arról, vajon milyen módon tervezi a DK a jelenlegi munkatörvénykönyvét átalakítani annak érdekben, hogy a munkáltatók számára oly fontos vállalkozói mozgástér megnövekedjen, ugyanakkor a munkavállalók számára is biztosítva legyenek azok a garanciák, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a jogaik ne sérülhessenek, jövőjük a lehető legnagyobb mértékben tervezhető legyen….. “

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  35. Gyurcsánjyferit MÁR NEM LEHET ” leamortizálni ” .
    Őt már leamortizálták.
    Akik kedvelik Ferit ettől nem fognak kétségbe esni , akik meg nem kedvelik azok nem tudják jobban nem kedvelni , vagy ha mégis akkor mindegy.
    Szóval semmi jelentősége a dolognak.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  36. Ebben ( és a többi ) ügyben inkább az a riasztó hogy a Hungry.-k földjén baksisért mindent lehet.
    Mindenki mindenkit elárul , kiárul , beárul.
    Pl. a vasutasok is szar 20 000 Forintjuk megkapása óta hallgatnak mint @ar a fűben. Előtte meg a rohadt rendszeres karácsonyi gördülősztrájkjaik …
    Most életük hátralévő részén biztosan boldogok lesznek a megkapott Máv-kargós 20000 Forinttal. ( Abból jól ellesznek állásukból történő kirúgásuk után is. )

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  37. cicamic 2012. május 2. szerda 01:25
    A baloldal nem jobboldalon van. legfeljebb hátulról nézve.
    Ezt jó ha megjegyzed. Hiszen a folyónál sem mindegy, melyik
    jobboldaláról beszélsz. De próbáld meg ezt egy jobboldali árviz közepén.
    Látom téged is magával ragadott az ár. Gondolom te baloldali árvizben is
    a zárral szemben irányitod a zembereket.
    Vagy talán te is kaptál egy kis kiflicsücsköt? Nem annyira harapósak az
    Orbán ugató kutyái, hogy ennyire igazodni kellene neked hozzájuk.
    Ha nem szereted GYf-et, vagy XY-t – baloldalon – lehet más pártot is
    alakitanod, majd a sikeresek összefoghatnának. CSAK AKARNI KELL !
    (különben is van már annyi baloldali párt, jó lenne mindegyiknél látni
    merre akarják a valóságos baloldal keresni, mert ennyi baloldal nincs)
    Ha balról – valamilyen ürüggyel – mindenkire sikerül a másikat rá uszitani
    nem tudom, hogyan képzelhető a e rablóbanda elzavarása? 3-4 fős
    pártocskákkal ? Remélem erre is van valami téves nézeted.
    ITT NEM EGY EMBER, HANEM EGY KÖZÖS CÉL A LÉNYEG!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  38. http://index.hu/velemeny/2012/05/02/gyurcsany_ferenc_egy_kis_schmitt_pal/

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -4 (4 szavazatból)
  39. Hetus 2012. május 2. szerda 08:14
    Elmondanád a SAJÁT VÉLEMÉNYED is a link tartalmáról,
    vagy csak bomlasztgatsz (egy kicsit)?
    Igy olyan karakán pasasnak akarsz látszani?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  40. proaktív
    köszi az általam utált Szili(zésért) amiből persze az világosan látszik, hogy fogalmad sincs a realitásokról elvakult gyurcsányista vagy aki meg nem az az szilista (de lehetne szanyista, kovácslászlóista és vannak, vagyunk még jó páran akik nem dobják hanyatt magunkat a nagy handabandázótól). Ellenkező esetben nem írnál olyan sületlenségeket, hogy Gyurcsánynak nem egy, hanem két diplomája van mert hogy annak vajmi köze sincs hősöd konkrét szakdolgozatához meg, hogy Schmitt 50 Fletó meg 25 éves volt azaz utóbbinak ifjúkori botlása volt. És egyáltalán te konkrétan mit tartasz ifjúkori botlásnak mikor még senki nem állította egyértelműen, hogy Fletó elkövette a plágiumot? Neked, nektek nem akaródzik tudomásul vennetek: Gyurcsánynak is jár az ártatlanság vélelme az is jogos, hogy azok bizonyítsák a plágiumot, akik megvádolták ezzel (ahogy ez Schmittnél is történt), amennyiben viszont bebizonyosodik a plágium gyanúja mennie kell a közéletből ellenkező esetben ő maga lesz az egyik legfőbb kiváltója (ahogy az öszödinél is így volt) a demokratikus erők újabb választási kudarcának. Jó lenne, ha elolvasnád, olvasnátok Magyar Péter (biztos ő is szilista) írását az Indexben (fent a link).

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -5 (7 szavazatból)
  41. Túlavasúti

    fura, hogy nem érted mi a véleményem Magyar Péter (te is tudd ő nem -ő sem- jobboldali) írásáról, pedig egyértelmű tök igaza van, ha Gyurcsány elkövette a plágiumot mennie kell ha nem akkor joggal pereljen. És az is tény, hogy Gyurcsány (ahogy Schmitték is) össze-vissza beszél (persze ez nála alapértelmezetten így van) előbb azt mondta, hogy talált otthon azaz exanyóséknál egy szakdolgozatot miért ne használta volna ki a helyzetet de inkább olvasd el újra (ha kell többször) az Index írást.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -4 (4 szavazatból)
  42. Hetus
    2012. május 2. szerda 08:45
    Én meg még egyszer leírom ide is, talán el is olvasod!

    Ez az INDEX írás leginkább a történtek relativizálásáról, és a téves következtetések sulykolásáról szól. Én senkit nem pártolok az ügyben, de egy úgynevezett munkapéldányról, ami történetesen lehet hamisítvány is, levezetni mindent, az egy kissé morbid dolog. Ezt hívják koncepciós eljárásnak, vagy fogalmazhatnék úgy is, hogy az ítélet elkészült a hír tv ítélőszékén, a vádlottnak joga van kussolni!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (4 szavazatból)
  43. Túlavasúti, a baloldalnak nem én vagyok a fő ellensége, de még csak nem is a Fidesz. A saját színvonaltalansága, elvtelensége, lustasága. Nehogy már én legyek a hülye, mert elvárásaim vannak egy párttal szemben, ha már azt szeretné, hogy rászavazzak. Egyenlőre ők a választék, és én a választó.
    Másik: látom, nagy az össznépi félelem, hogy valóban kiderül valami Gyurcsányról a szakdolgozata kapcsán. Azt is látom, hogy ez rendesen fusztrál Titeket. Ezért kiabáltok olyan hangosan, és ezért nem viselitek el a más véleményt. Ha meg valaki a szentembert kritizálni is meri, hát… atyavilág, az csak hülye lehet, vagy ellenség. Nem azért mondom, de tényleg olyanok vagytok, mint a jobboldal, ugyanúgy reagáltok, ugyanazokat a sablonokat használjátok és sajnos ugyanúgy képtelenek vagytok felfogni, mi a baj ezzel a hozzáállással. Megengedem, kicsit értelmesebben nyilatkoztok meg, mint Selmeczi Gabriella, de ha ez az össz pozitívum, amit fel tudtok mutatni, akkor azért én nem fogok elalélni a boldogságtól.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (2 szavazatból)
  44. Hetus 2012. május 2. szerda 08:37
    Kevesebb zagyválkodást kérünk!
    A PLÁGIUMNAK KELL BEBIZONYOSODNI ! nem a gyanúnak.
    Ha valaki azt mondaja te anyagyilkos vagy, ez már gyanú és bizonyitott gyanú.
    Ekkor az anyagyilkosaság tényét kell a gyanúsitónak, vagy a vádlónak
    - minden kétséget kizáróan – bizonyitani. Aki a gyanút tényként álltja, jól
    gondolja meg, mert bizonyitás nélkül “hamis vád ténye” áll fenn.
    És miért neked kell bizonyitanod, hogy nem vagy anyagyilkos, ha több
    évvel ezelőtt meghalt anyád? Ilyenkor lennél az általad nem kivánt helyen!
    .
    Ez bárkivel előfordulhat DIKTATÚRÁBAN. Jó, hogy nincs statárium.
    De közeledik május.22. a “vérvörös csütörtök” 10 éves évfordulója.
    Itt állitólag demokrácia van.
    Ne gondolj arra, hogy valamilyen fan vagyok.
    Én CSAK nem azon az oldalon érzem jól magamat, ahol te állsz.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (5 szavazatból)
  45. Bocsi. Javitás:
    De közeledik május.22. a “vérvörös csütörtök” 100 éves évfordulója.
    .
    Nagy különbség, mivel az is ‘45 előtt volt!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  46. Kedves parancsnok
    nem értelek Magyari arról az abnormális, következetlen, egymásnak teljesen ellentmondó kommunikációs offenzíváról ír amit Schmitt illetve Gyurcsány plágium ügyeiben előadott a két érintett valamint Kövér, Selmeczi (és sokan mások így Szíjjártó stb.) Azzal magam sem értek egyet, hogy már most Gyurcsánynak távoznia kellene a közéletből de azt tény, hogy Fletó (mint fentebb szó volt róla) is össze-vissza beszélt ez ügyben, és ha bebizonyosodna a plágium akkor mennie kell, még akkor is ha sok Fletó fan nem érti, hogy nem 2 diplomáról, meg korról, meg fiatalkori botlásról van szó hanem Orbán leváltásáról, merthogy Gyurcsánynak a plágium ügyével (ha bebizonyosodik) ez szinte biztosan megvalósíthatatlan.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  47. Túlavasúti

    nem sok ismereted van a jogról pláne nem a büntetőeljárásról (igaz Fletó fanként ez nem is követelmény minthogy a tárgyilagosság sem, szemben a sok minuszolással, mert még a tények esetében is ezt teszitek). Csak a gyanú tud bizonyosságot nyerni ez még akkor is így lenne, ha már rendelkezésre állna mindkét szakdolgozat, mert kizárólag egy illetékes grémium (lásd SOTE ügyet) jogosult annak eldöntésére, hogy a két dolgozat alaki, de legfőképpen tartalmi vonatkozásban részben vagy egészben megegyezik vagy ellenkezőleg.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -7 (7 szavazatból)
  48. Hetus
    2012. május 2. szerda 09:11
    Én nem beszélnék Gyurcsány esetében kommunikációs offenzíváról, mert nekem az a meglátásom, hogy azt pont ellene indították, nem kis elánnal, és nem kevesen. Példának okáért az INDEX Blog.hu-s oldaldoboza ebben a percben is négy ajánlót hoz a témáról, és ezek közül egyik blog sem kérdőjelezi meg, a jelen pillanatban teljességgel koncepciósnak nevezhető vádat.
    Számtalan blogot, cikket olvastam a témáról, hiszen egy hete mástól sem hangos minden, de ezek 95 százaléka arról szólt, hogy Gy.F. bűnt követett el, és ezért távoznia kell a közéletből. Könyörgöm, mire ez a nagy felbuzdulás…?! Az egyetlen kézzel fogható dologként azt lehet felhozni, amit te említesz. Valóban, Gy.F. elég ellentmondásosan nyilatkozott az ügyben. Én azonban találgatások, és “mert nekem úgy tűnik”, vagy “ettől ez is kitelik” formátumú vádak helyett kézzel fogható, valódi bizonyítékokat szeretnék látni, és akkor azok ismeretében levonhatjuk a konzekvenciákat. Azt gondolom, hogy mindannyiunk számára ez lenne a legjobb megoldás!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  49. Commandante
    teljesen egyetértünk, bár tényleg fura hogy azonos a címe a két szakdolgozatnak ez még nem bizonyítja a plágiumot. Gyurcsány valóban akkor jár el helyesen (persze ha biztos abban, hogy nem plagizált) ha beperli a társaságot (elsősorban a Hír TV-t) mert akkor vagy előjönnek a bizonyítékokkal vagy megdől a vádjuk. De ettől még tény sajnos az elvakult jobbér agyakban akkor is készpénznek veszik Fletó plágium ügyét, ha ennek ellenkezője derül ki és ebben a jobbér média hazug sulykolása mellett sajnos Gyurcsány ellentmondásos szövegelése éppúgy közrejátszik, mint a két szakdolgozat címeinek azonossága.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  50. Hetus
    2012. május 2. szerda 09:53
    Pont most olvastam a Véleményvezér friss posztját, amiben már egyértelműen Gy.F. távozását tartja az egyetlen üdvözítő megoldásnak a szerző, párhuzamot vonva Schmitt Pál esetével. Csak az a problémám, ha még ez is lenne a dolog vége, a két eset mégsem azonos, hiszen Schmittnek élete végéig jár a kiemelt államelnöki ellátás, melyről tudtommal eddig még nem mondott le. Orbán nyilvánosan megígérte azt is, hogy találni fognak számára egy megfelelő pozíciót, gondolom szintén közpénzből finanszírozva. Ezzel ellentétben jól látható, hogy itt messze nem erkölcsi kérdésekről van szó, hiszen Gyurcsány Ferencnek semmiféle ellátása nincs közpénzekből, viszont egyszerűen csak szeretnék eltüntetni a közéletből. De azt viszont nagyon!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

Gyurcsány az ellenzéki összefogásért 2012. október 23. kedd | AN

Október 23: a rendszert végképp elsöpörni 2012. október 4. csütörtök | AN

Gyurcsány színvallásra kéri Bajnait 2012. szeptember 26. szerda | AN

„Az emberek egyszerűen fel fognak lázadni” 2012. szeptember 15. szombat | AN


KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szavazzon!
Loading ... Loading ...
RSS evitae
RSS rasputyn
RSS nagydiofa
RSS leharblog
RSS szendamondja
Videók