Ronai and Ronai
AMERIKAI

Halálba kergették a hazafelé tartó fiatalt 2011. szeptember 18. vasárnap 16:21 | AN

  • Hozzászólások(34)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share
Halálba kergették a hazafelé tartó fiatalt

Berlin – Életét vesztette az a 23 esztendős fiatalember, aki társával együtt tegnap hajnalban menekülni kényszerült Berlin egyik metrómegállójából. A hazafelé tartó fiatalokra egy háromfős, török származásúakból álló csapat támadt rá.

A vendéglátásban tevékenykedő 23 éves Giuseppe M. társával, a szintén hasonló korú Raoul B.-vel tartott hazafelé ma hajnalban, amikor az egyik berlini metrómegállónál török származású fiatalok piszkálni kezdték őket. A fiúk, hogy megelőzzék a szóváltás tettlegességig fajulását, gyorsan kereket oldottak.

Az ifjak az őket kergető suhancok dolgát megnehezítendő, két különböző irányba indultak el. Sajnos, Giuseppe M. egy forgalmas, hatsávos főút felé rohant, amelyen végül nem sikerült átkelnie: egy szabályosan közlekedő 33 éves férfi a Volkswagenjével elütötte.

Az ütközés erejét jól mutatja, hogy az apja által üzemeltetett étteremben dolgozó olasz származású fiú egészen a járdaszigeten lévő lámpaoszlopig repült. A fiú sérülései olyan súlyosak voltak, hogy a megannyi újraélesztési kísérlet ellenére a helyszínen belehalt sérüléseibe.

Guiseppe M. támadói feltehetőleg hallottak a vele történtekről, ugyanis néhány órával később önként adták fel magukat a rendőrségen. A vélelmezett három elkövető közül kettő, egy 21 és 22 éves fiatalember beismerte a szóváltás tényét, harmadik társukat még keresik a hatóságok.

Az olasz vendéglátós családot megdöbbentette a Guiseppével történt eset. A német Bild bulvárlapnak nyilatkozó nagybácsi elmondta, hogy a fiú sportos, dolgos ember volt. Szerette Ausztráliát és a második világháborús filmeket. Mindig úgy élt, hogy volt valami célja – tette hozzá az egyik berlini lapnak nyilatkozó anya.

A család étterme tegnap este nem nyitott ki, az ajtón ez a felirat volt olvasható: “Családi tragédia miatt átmenetileg zárva”.

VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: 5.0/5 (1 szavazás)
VN:F [1.9.3_1094]
Értékelés: +3 ( 3 szavazatból)
Halálba kergették a hazafelé tartó fiatalt, 5.0 out of 5 based on 1 rating

Címkék:, ,

  • Hozzászólások(34)
  • Print Friendly and PDF
  • Betűméret változtatás
Share

34 Reader’s Comments

  1. Egy “l” betűt kér a cím első szava!
    Remélhetőleg nem fajul etnikai konfliktussá!
    R.I.P. :(

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  2. gets:

    Nem fog, mert ugyanazon etnikum okozta, mint amely az áldozat is volt. Persze ha őslakos német lenne az elkövető, rögtön szétvernék Berlint, Münchent és minden német város, ahol a túl sok fölösleges gettótölteléknek nincs más dolga, sőt akár Törökország is beszáll, hogy hogy képzeli ezt Németország!…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (9 szavazatból)
  3. Azért kettő három ellen, és elszaladnak, sportos.
    Törökök! Már miért lenne etnikai konfliktus? Az ártatlan muszlimok? Ugyan!.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (8 szavazatból)
  4. A két srác nyilván nem volt elég toleráns a Más Kultúra képviselői iránt, így lényegében ők a hibásak.

    :(

    Nem hiszem el… ahelyett, hogy a gettósodott török söpredéket kivágná a francba Németo., még “tolerancia- tréningekre” küldik az iszlamista szubhumánok által folyamatosan terrorizált áldozatokat, pl. a közszolgálati dolgozókat…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (10 szavazatból)
  5. Lehet rögtön fröcsögni a törökökre, előtte mégis érdemes figyelmesen elolvasni a hírt:
    .
    “A német Bild bulvárlapnak nyilatkozó nagybácsi elmondta, hogy a fiú sportos, dolgos ember volt. Szerette Ausztráliát és a második világháborús filmeket.”
    .
    Dolgos, rendes fiatalember. Sportos. Szereti a második világháborús filmeket.
    .
    Mégis, mit lehet a második világháborús filmeken szeretni?
    .
    Hogy milyen szépek benne a tankok?
    .
    Vagy amikor a zsidók viszik a németeket a koncentrációs táborba?
    .
    (Olyan film nem sok van amúgy).
    .
    Vagy a ruhák tetszettek neki benne?
    .
    (Segítek, ha nem megy. Sportos, dolgos, szereti a II. vh filmeket. A srác 99% eséllyel náci volt.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -6 (18 szavazatból)
  6. Maeldron:
    Nemértem kifogásaidat. Én is nagyon kedvelem a második világháborús filmeket.
    Naés ??

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  7. Ha nem tudod hogy hány százalékban volt náci , akkor ne állítsad hogy hány százalékban volt náci , mégcsak feltételezésileg sem.
    Ha majd hír jön affelől hogy náci volt e vagy sem , akkor eltudunk rajta meditálni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (8 szavazatból)
  8. Ne vonjunk már le mindenféle következtetéseket rögtön. A török fiatalok feladták magukat (ketten). Azért én ezt nem tartom negatívumnak.
    Még olyanról nem hallottatok, hogy egy bizonyos korig pl. két szomszédos falu fiataljai között rendszeresek a verekedésig fajuló viták? Pedig egyforma származásúak. Nem helyes, persze, de nem a halált okozás szándéka vezeti egyik félt sem.
    Ha rögtön a teljes török lakosságra mutogatni kezdtek, és a kiutasításukat akarjátok, ugyan mi különböztet meg titeket a Jobbiktól?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (15 szavazatból)
  9. Lehet hogy nőügy állt a háttérben.
    Pl. az olasz fiatal meg a török hapsi húga között szerelem bontogatta szárnyait.
    És azt a “felvilágosult , modernizálódó ” törökök nem nézhetik jószemmel.
    Több német film született már e témában.
    Modernkori Rómeó-Júlia sztorik.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (7 szavazatból)
  10. Geyza, és mit szeretsz rajtuk?

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -5 (5 szavazatból)
  11. Na, látjátok? Én megmondtam!

    Megérdemelték, mert amúgy is, bizonyíthatóan tetves nácik voltak (sportkedvelők, háborús filmeket nézők) és belekötöttek a meg nem értett török iszlamistákba.

    És hát köztudott, hogy északnyugat- Európában mindenhol ugyanez megy: elvetemült náci kölkök őrjöngenek az utcákon, és a szegény bevándorlókkal erőszakoskodnak, akik mindenhol a meg nem értés és a többségi- valamint az állami terror áldozatai.

    :(

    Na, te “maeldron”, vagy kifene, menjél te oda, ahová azt most én gondolom…

    Kívánom, hogy te, és az egész családod ismerkedjen meg egyszer közelről a meg nem értett török fiatalokkal, mondjuk Németországban, vagy bármelyik, NO GO zónákból előmászó bevándorlóbűnözői bandával…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (12 szavazatból)
  12. cicamic !
    Ott a + , szerintem józanul látod.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  13. Tudod, vannak emberek, akikbe hetente “belekötnek a cigányok” a 4-6-os villamoson, és van, akibe sosem.
    .
    Nem muszáj érteni, amit mondok.
    .
    Az iszlámról én sem vagyok túl jó véleménnyel.
    .
    De ha valakiről a harmadik dolog, amit el tud mondani a nagybácsija, hogy szereti a második világháborús filmeket, annak van némi információértéke.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -5 (11 szavazatból)
  14. Jó, akkor másképpen próbálom.

    1, Ha valaki sportkedvelő (sakktól a kajak- kenun át a ketrecharcig, bármilyen sport), abból miért következik, vagy miért gyanús, hogy náci?

    2, Ha valaki kedveli a háborús, akár a II. VH- ról szóló filmeket, abból miért következik, vagy miért gyanús, hogy náci?

    3, Miért kell baromságokat írni?

    Főleg, hogy ha valaki odafigyel az északnyugat- európai eseményekre, esetleg ott él, az nagyon jól tudhatja, mit művel az iszlamista bevándorló söpredék ezeken a helyeken?

    Természetesen nem várok választ, mert ezek olyan “rethorical question”- ok.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +12 (14 szavazatból)
  15. “…vannak emberek, akikbe hetente “belekötnek a cigányok” a 4-6-os villamoson, és van, akibe sosem…”

    - Igen, vannak.

    Többnyire védtelen, vagy annak látszó fehér emberek.

    Aztán, ha esetleg a “nácigyanús” személyekre gondoltál, hát nehogy már a fajgyűlölő, komplexusokkal teli tetves söpredék folyamatos balhéi Európa- szerte azzal legyenek igazolva, hogy valakiről azt feltételezik, hogy “náci”…

    ???

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (11 szavazatból)
  16. @Maeldron: Hogy te mekkora hülyeséget írtál ott fenn… OMG. Ha számítana valamit a véleményed, akkor bocsánatot kellene kérned. Meghal egy szimpatikus olasz fiatalember, és akkor jön a hülye magyar, és azért, mert szorgalmas volt és szerette a háborús filmeket, fasizmust diagnosztizál nála. Elképesztö.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (10 szavazatból)
  17. Maeldron:
    Nemhinném hogy itt és most kellene megvitatnom bárkivel , hogy miért kedvelem ezt vagy azt az ágát a filmművészetnek.
    Érd be annyival ( és ne tégy fel ilyen pejorativ jellegű , fél-provokatív kérdéseket ) hogy kedvelem.
    Ha ezt nemvagy képes tolerálni , akkor meg kezeltessed magadat.
    Teli a Város jobbnál jobb psicológussal.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (5 szavazatból)
  18. Maeldron:
    Én zsidó származású vagyok! Szeretem a II.világháborús filmeket, szeretem az I.-ső világháborús filmeket akkor most én mi lehetek: náci vagy kollaboráns?
    Egyébként szeretem az összes történelmi filmet. Egyébként nem vagyok verekedős fajta sem. :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +11 (11 szavazatból)
  19. Én 10 évig bunyóztam, ebből 3 év versenyszerű (komolyabb sérülés miatt kellett abbahagyni). Nagyon sok filmet imádok, ebbe a jól elkészített, történelmileg is megfelelő VH- s filmek is beletartoznak (részben).

    Akkor nálam nagyobb nácirásszistát már nem is hordoz a Föld a hátán, gondolom… :(

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +9 (9 szavazatból)
  20. Aki pedig haláltábor- témájú filmeket már látott, vagy ha van ilyen, megnézi (nem “szereti”, csak nézi, mert aki ilyesmit “szeret”, az elmebeteg), az meg a legnagyobb főnáci, és a zsidóirtásra gerjed.

    Ezzel a gondolatmenettel… pffff.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +6 (6 szavazatból)
  21. cicamic:

    “…Ha rögtön a teljes török lakosságra mutogatni kezdtek, és a kiutasításukat akarjátok, ugyan mi különböztet meg titeket a Jobbiktól?…”

    1,
    Lesz..rom a jobbik nevezetű bűnbandát,de még a többi magyarsztáni politikai prostituált genget is. Úgysem tudok rajta változtatni, és amúgy se keverjük ezt most ide.

    2,
    A Németországban élő törökök már évek óta olyan biztonságpolitikai, társadalmi problémát jelentenek, ami ultraliberális eszközökkel nem kezelhető. Ha figyeli valaki a naponta- hetente érkező sajtóhíreket északnyugat- Európából (esetleg, kimondottan Németországból), akkor kizárt, hogy ne realizálja az afrikai és keleti (főleg iszlamista) kisebbség nagy részének súlyosan közösségsértő, destruktív magatartását.

    És igen, Északnyugat- EU szerte a “szokásosnál sötétebb bőrszínű fiatalok” (copyright: francia ultralib sajtó) és nem fiatalok többsége immár így viselkedik, de legalábbis, egyetért ezzel a magtartással.

    Ideológiai útitervük is van, a Muslim Brotherhood Project, mely 1982- ben jelent meg elsőnek (tessék megkeresni és elolvasni, elképesztő).

    Pedig a probléma megoldásához nem kell “nácinak” lenni, elég lenne betartani és betartatni a hatályos törvényeket. Egy példa van erre az egész euro- atlanti világban: Finnország, és hát a finneket lenácizni… na, az meredek lenne.

    Bár, jó pár hülye megteszi, ebben biztos vagyok.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +8 (10 szavazatból)
  22. A sok olvasási problémával küzködő kommentelőnek megpróbálom (bár reménytelen) még egyszer elmagyarázni azt, hogy más az, hogy vannak jó filmek a második világháborúról, amelyeket kedvelsz (nekem is vannak ilyenek), és más az, hogy ha valakit a nagybácsija azzal jellemez: dolgos, sportos, szereti a második világháborús filmeket.
    .
    Kedves olvasó. Mielőtt ismét sikertelenül próbálnád értelmezni az általam leírtakat, kérlek, próbáld átgondolni, hogy egy randin vagy egy állásinterjún hányadikként sorolnád fel magadról, hogy kedveled a II. vh filmeket.
    .
    Kösz.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -8 (12 szavazatból)
  23. Hagyjuk már… saját hülyeséged próbálod mentegetni, szánalmas.

    Most meg nekünk jössz ezzel a tipikus lesajnáló dumával, próbálod menteni a menthetetlent…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +5 (7 szavazatból)
  24. A nácirásszistá brit karhatalom (alighanem) ismét a szegény, meg nem értett, elnyomott kisebbséget gyötri:

    http://hirszerzo.hu/kulfold/20110919_terrorellenes_muvelet_birmingham_letartoz

    - Ide a rozsdás bökőt, hogy ezek a letartóztatott “terroristagyanús személyek” nem mormonok, buddhisták, japánok, skandinávok, esetleg megvadult olasz, sport- ás háborúsfilm- kedvelő nácikok voltak…

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +4 (6 szavazatból)
  25. Na, hát a semmiért biztos nem veti be a brit államhatalom az MI 5- ot, és a Scotland Yard antiterror alakulatát, meg a fél birminghami rendőrséget…

    http://www.guardian.co.uk/uk/2011/sep/19/anti-terrorist-police-arrest-birmingham

    Ennek ismeretében pedig tényleg érthetetlen, miért nem vágják ki ezeket a kontinensről.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (5 szavazatból)
  26. Pedig ez ugyanaz, mint amikor “hagyományőrző” klubba járnak a lelkes magyar fiatalok. Aztán a hagyományőrzés abból áll, hogy SS ruhában szaladgálnak az erdőben.
    .
    Sajnálom, hogy ennyit sem sikerült megérteni a világból. Az erre adott mínuszolással mindenki saját magát osztályozza le.
    .
    Nem vagyok valami ijesztő látvány, de konfliktuskerülő sem, de valahogy belém soha nem kötnek sem a cigányok, sem a törökök, sem a magyarok. Pedig ma is pont beszélgettem kettő roma emberrel (dolgoztak a padláson, és kértem, hogy halkabban.)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (4 szavazatból)
  27. ” (dolgoztak a padláson,”
    Na ezt ne terjeszd róluk mert még kitagadják őket a többiek. :)

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: -1 (3 szavazatból)
  28. A szombat esti kötekedésből haláleset lett.
    A törökök németeknek nézték a szintén bevándorló olaszokat.
    Egy bulvár ízű kérdésre bulvárszerű választ adott a kissé zavart hozzátartozó.
    Egy olasz fiatalt le náciztak mert szereti a háborús filmeket.

    Egyik tény sem alkalmas arra, hogy a német közállapotokat megítéljük belőle.
    Nekem a Szállnak a darvak a kedvenc háborús filmem.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +3 (3 szavazatból)
  29. Na, akkor most, hogy megszavaztuk, a törökök húzzanak haza Németországból, mert szerintünk csak a bajt csinálják. A sportoló és moziba járó németek (akik valójában akár olaszok is lehetnek) meg nácik. Hát csodás.
    1. Nem tudjuk mi történt (pontosan).
    2. Nem tudjuk, hogyan történt.
    3. Nem tudjuk miért történt.
    Ezenkívül azonban minden információnk adott a döntéshez. Így kell ezt. Lépjünk be a Fideszbe, ott is így döntenek: gyorsan, hatékonyan, a helyzet feltárása nélkül.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +7 (7 szavazatból)
  30. Én ugyan nem szavaztam meg semmit, de véleményem szerint a törökök a németeknek hiányoznának legjobban ha hazahúznának.
    A magyarázat abban van, hogy mikor és miért kerültek a törökök az NSZK-ba.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  31. Ezért érdemes volt befogadni,a muszlimokat.
    Remélem az Állam tanult az esetből!

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +2 (2 szavazatból)
  32. FIUK! LANYOK!
    bennem van zsido, kereszteny es roma /jol meg lettem kutyulva/ de nagyon szerettem pl. a Sindler listaja c. filmet mindenert!
    es…… Hitler eleterol keszult filmet is vegigneztem, azt sem azert mert kedvelem a nacikat!
    Szoval tortenelem, filmuveszet, szineszek es mondanivalo es egyebek miatt szeretunk filmeket.
    Nem vagyok aberalt, sem naci, szoval jok a jo haborus ill. jo- es rosszemberek eleterol szolo filmek.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)
  33. Maeldronnak abban igaza van, hogy az áldozatról adott információkat lehet úgy is értelmezni, hogy azt sejtessék, hogy az áldozat szélsőjobboldali volt. Mert virágnyelven ezek az utalások vezethetnek ilyesfajta következtetésekhez, melyeket nem mond ki a cikk, hanem az olvasó maga jut el idáig. Hogy ez így van, erre bizonyság maga Maeldron. Még egyértelműbb lenne a helyzet, ha szerepelt volna pl. a cikkben az is, hogy azért nem tudott elugrani a közeledő autó elől az áldozat, mert acélbetétes bakancsa beleakadt a járdaszegélybe. Ekkor a sztori még nyilvánvalóbb: három török gyerek meglátott két újnácit, akik ideológiájukkal fizikailag is fenyegetik a kisebbséget, hát beléjük kötöttek, nem kár az újnácikért. A legtöbb olvasó megörül, hogy tulajdonképpen semmi rossz nem történt, hiszen végső soron az áldozat tehető felelőssé a saját haláláért, a gonosz fasiszta hogy pórul járt. Szegény ártatlan török kamaszok még önként jelentkeztek is a rendőrségen utólag, biztosan nagyon meg voltak szeppenve szegények.

    Mindezzel csak annyi a bibi, hogy ez úgy, ahogy van, tipikus sajtótrükk, csúsztatás. A sajtó hiteti el mindezt az olvasóval: úgy adagolja az információkat, hogy az olvasó a fenti következtetéseket vonja le. Egészen biztos, hogy ha az áldozat tényleg szélsőjobbos lett volna, akkor ezt a sajtó expressis verbis örömmel írja le. Abból, hogy ilyet nem írt, az következik, hogy az áldozat nem szélsőjobbos volt. Sebaj, marad még a szokásos lehetőség, hogy úgy csoportosítjuk az információkat, hogy az olvasó maga jusson el ahhoz a következtetéshez, hogy az áldozat egy újnáci, aki legalább részben felelős a saját haláláért. A leírt tényekért ugyanis felel a sajtó, de az olvasó privát következtetéseiért már nem. A nagybácsival folytatott beszélgetés rutinszerűen valahogy úgy zajlott le, hogy 10-15 percen keresztül kérdezgették, hogy milyen fiú is volt ez a szegény áldozat. Megkérdezték, hogy pl. sportolt-e gyerekkorában: hogyne, kosárlabdázott, focizott, úszni még néha mostanában is eljárt. „No, és voltak-e kedvenc filmjei? Szerette-e pl. a Leghosszabb napot, vagy a Piszkos tizenkettőt?” Az ilyen, ártatlannak tűnő kérdésekre nem is lehet máshogy válaszolni: igen, szerette. „Megbízható volt a munkahelyén?” „Igen, szerette a munkáját.” (Már hogy ne szerette volna, hiszen a saját családi éttermükben dolgozott.) Meg még bizonyára beszélgettek arról, hogy volt-e szerelme, milyen autókat szeretett, voltak-e testvérei, milyen iskolába járt, stb. A szerkesztőségi ülésen aztán összeülnek, hogy „mit lehet ebből kihozni. Nyilvánvalóan nem náci.” Aztán az anyagból bennemarad az a pár „virágnyelven megfogalmazott információ”, amiből Maeldronnak meg egy csomó egyéb olvasónak is összeáll a kép: biztos újnáci volt, még jó is, hogy eggyel kevesebb. A szerkesztő meg elégedetten hátradől: kérem, mi nem mondtunk semmi ilyet! Mi csak azt írtuk le, amit a nagybácsi mondott. Hogy az olvasó mit gondol, az meg a saját dolga. Hja, kérem, hát mindenre nincs hely, hogy volt-e barátnője, mi volt a kedvenc étele, ki volt a kedvenc színésze, stb., na arra már nem jutott hely.” Így lesz az áldozatból agresszor, az agresszorból áldozat. Hatványozottan igaz ez akkor, ha etnikai jellegű incidensről van szó. Az integrációnak dübörögnie kell tovább, az meg, hogy mit ért meg ebből a nép, az istenadta nép, nem fontos: minél kevesebbet, annál jobb.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: 0 (0 szavazatból)
  34. Az áldozat ” újnáciságát” az egyik kommentelő, név szerint Maeldron, következtette ki. Igy került a képbe a faji ideológia.
    Az emberek többsége és a mai fiatalok különösen, nem olvas történelmi szakkönyveket vagy hiteles népszerű tudományos értekezéseket, hanem a mozifilmekből meríti történelmi ismereteit.
    A fiatal nemzedéknél ez egy sajátos történelmi tudattalansághoz vezet, amit itt az Interneten gyakran lehet tapasztalni.

    VA:F [1.9.3_1094]
    Értékelés: +1 (1 szavazás)

Írja meg véleményét!

 
Kapcsolódó cikkek

A Bundestag a körülmetélés mellett 2012. július 20. péntek | AN

Gauck a muzulmán vallásról 2012. június 1. péntek | AN

Németország a legtiszteletreméltóbb 2012. május 31. csütörtök | AN

Menni kéne, menni kéne, menni kéne… 2012. május 24. csütörtök

KOHÁNYI TÁRSASÁG LÉPJEN BE!
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
AP VIDEÓ - HÍREK A VILÁGBÓL
Szabad Magyar Tv
Szolgálati közlemény

Felhívjuk vendégbloggereink és olvasóink figyelmét, hogy az alábbi vendégblogok némelyikének legfrissebb posztjai, ill. linkjeik technikai okokból, rajtunk kívülálló, a WordPress.com által bevezetésre kerülő változások következtében nem jelennek meg. Ezért az érintett blog-dobozkák egyelőre üresek. A probléma megoldásán az AN munkatársai dolgoznak. Addig kérjük a bloggereink és olvasóink megértését és türelmét.

Áthidaló megoldásként, a helyzet rendeződéséig itt is felsoroljuk a kárvallott blogok linkjeit, hogy olvasóik mégis el tudják őket érni az AN-ről is:


Az AN szerkesztősége.
2015.03.23.

RSS e-Vitae
RSS kanadaihirlap
RSS torokmonika
Videók

videos